Onko sinulla ystäviä jotka lainaa sinulta rahaa ja eivät maksa takaisin?
Pilaako raha ystävyyden
15
257
Vastaukset
Ei ole..
En anna sentin hyrrää jollekki "kaverille"..AinaNorsu kirjoitti:
Pihi perkele 😁
Hyvä vaan kun ei lainaa.En mie hirveän pihi ole.. :D
En vaan lainaa joillekki puolitutuille.KonnaKettu kirjoitti:
En mie hirveän pihi ole.. :D
En vaan lainaa joillekki puolitutuille.Puolitutuille paha lainata ku ei tiedä saako takas xD
AinaNorsu kirjoitti:
Puolitutuille paha lainata ku ei tiedä saako takas xD
Aika röyhkeää alkaa vinkumaan rahaa sellaselta kaverilta jota et tunne kunnolla. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Aika röyhkeää alkaa vinkumaan rahaa sellaselta kaverilta jota et tunne kunnolla. :D
No se on kyl :D
Joillakin tuo on jääny tavaksi.AinaNorsu kirjoitti:
No se on kyl :D
Joillakin tuo on jääny tavaksi.Ne kaverit tiietään.. :D
En lainaa ees 2 euroa. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ne kaverit tiietään.. :D
En lainaa ees 2 euroa. :DEi kannata mitää lainata... Kun koskaan ei kuulu takas :D
Oli, ei ole enää.
Ei.
Henkilö, joka lainaa rahaa eikä maksa takaisin, ei ole ystävä.Ei ole enää sellasia kavereita jotka yrittää lainaa rahaa.
Yks kyseli jatkuvasti 20-50e lainaa tokasin vaa takas "voit lainata mullekki".
En olis saanu edes rahojani takaisin koskaan kyseiseltä tyypiltä kun joka kerta oli peeaa.- Aikuinenmies-
On kyllä mennyt ystävyys kun lainasin rahaa. Enää en lainaa kenellekkään paitsi siskolle joka opiskelee mutta se kyllä maksaa takas kun tienaa joskus paljon.
Raha laenauttaminen on *elementti* mikä karkottaa ystävät!
Jos haluat pitää ystäviä, niin sinulla pitää tehdä selvät säännöt, ettei lainaa ..
Tai jos lainaat, niin .. musta-valkoisella, kirjaat ylös molempien allekirjoitus ..
Tai sitten, lainaat, mutta ja et kysy ikinä takasi, odottelet vaan milloin hän maksa takasi.
Minä esimerkiksi lainaan kyllä, mutta ei kysy takasi, vaan ns. "lahjoitan" mutta en kerro sitä lahjaksi antamista .. Näin ystävät ei pakene karkuun, jos kaikki mene pieleen ja ei saa nyt heti maksa takasi!
Kyllä sanon EI, jos minulla on vaikea tilanne lompakossa.
(Mutta olen kyllä saanut kaikki takasi)- Vikalista
Ystävyyttä rahan kanssa ei kannata vaihtaa ystäviin.
Oon joskus lainannut eikä oo maksuja kuulunut. Härskein kehtasi pyytää vielä lisävippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041