Viis naista kertoo ettei aio enää leikata karvojaan
https://www.refinery29.com/en-us/pubic-hair-removal-women?utm_medium=rss&utm_source=Flipboard
Akat meinaa taas alkaa kasvattamaan puskia
33
615
Vastaukset
Kunnon turkki vaan.
(naurua)- Talvitussu
Mä alotin jo kasvatuksen.
- Nainen59
Saatava alapäätupeita.
Uutuutena hienostunut ruskan sävyinen ja vaniljantuoksuin.
Ilahduta kumppaniasi ... - Ananias.Palstamäki
Jaha, sensuuri iski.
Pitäköön moderaattori tummat vitunkarvansa, ei jaksa kiinnostaa.- pulinat.pois
Se on vaan nyt pakko pitää tummista naisista. Moderointi on päättänyt sen puolestasi.
- Kasvatusalkoi
Mä oon vaalea, mutta alakerta on kyllä tumma :)
- tumman.perään
Kasvatusalkoi kirjoitti:
Mä oon vaalea, mutta alakerta on kyllä tumma :)
10 points!
- Xxxxxxx
Ee raaski ostaa höylä
Karvat lämmittää.. :D
- karvaaaaa
Karvat on parhaat suojat.
- kaisanoasaa
Kyllä vitussa pitää karvat olla.
- luonnollista
Olipa ihana kommentti mieheltä.
- kaisanoasaa
luonnollista kirjoitti:
Olipa ihana kommentti mieheltä.
Eikö ollutkin. Kyllä minä osaa pillusta puhua.
- luonnollista
kaisanoasaa kirjoitti:
Eikö ollutkin. Kyllä minä osaa pillusta puhua.
Karvojen kanssa kun synnytään. Olisi luonnotonta jos miehet vaatisivat paljaaksi kynittyä.
- Turkki
Siitä puhe, mistä puute.
- muusta.ei.tietoa
kaisanoasaa kirjoitti:
Eikö ollutkin. Kyllä minä osaa pillusta puhua.
Vain puhua.
- epäilyttää
Turkki kirjoitti:
Siitä puhe, mistä puute.
Osaisiko tehdä sille mitään?
- Turkki
Kovin se on vaativa.
- lihavihatipunen
luonnollista kirjoitti:
Karvojen kanssa kun synnytään. Olisi luonnotonta jos miehet vaatisivat paljaaksi kynittyä.
Jaa, en minä ainakaan ole karvojen kanssa syntynyt. Hiuksiakin oli vauvana vähänlaisesti mutta myöhemmin sitäkin tuuheammin.
- kaisanoasaa
muusta.ei.tietoa kirjoitti:
Vain puhua.
Nyt olet asian ytimessä.
- luonnollista
lihavihatipunen kirjoitti:
Jaa, en minä ainakaan ole karvojen kanssa syntynyt. Hiuksiakin oli vauvana vähänlaisesti mutta myöhemmin sitäkin tuuheammin.
Ne on geneettisesti sisään rakennettu. Sitä syntymällä.
- Puska
Kyllä se on karvaisena kauniimpi.
- natural.woman
En ole niitä koskaan pois ajellutkaan
- kaisanoasaa
Se on oikein.
sheivaus on homojen hommaa: P toi oli vitsi..mä hyppäsin tosta "muodista" pois aikoja sitten,iho voi paljon paremmin kun ei koko aikaa ole raastamassa sitä terällä ouch. sitä paitsi, iho karvoitus aikuisella ihmisellä on paljon seksikkäämpi :)
- pelkkäpekkavaan
Minä olen itsekin puska...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481