ikä kysymyksestä mieleen

eroa.on

mutta mitä tekisit jos tapaat naisen ja ihastutte ja rakastuttte mutta selviääkin että nainen on 6-8v vanhempi ja naiset mies on 6- 8v nuorempi ja tulette juttuun ja kipinää on eli tunnette vetoa niin jätätkö vai alkaisitko suhteeseen

17

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile äläkä kysele.

    • Miksi sä pelkäät elää?

      • alkaisitko.suhteeseen

        mitä mieltä sinä olisit


      • alkaisitko.suhteeseen kirjoitti:

        mitä mieltä sinä olisit

        Olen nyt pistänyt ukot vähäksi aikaa jäähylle.
        Keskity persoonaan, älä ikään.


      • suukko.muuttaa.kaiken
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen nyt pistänyt ukot vähäksi aikaa jäähylle.
        Keskity persoonaan, älä ikään.

        nyt tarvitsisi tulla luoksesi mies joka pussaisi sinua niin siinä olisi sinun jäähyt ja jäähysi ja joka jää luoksesi eli taloon tuli isäntä


      • suukko.muuttaa.kaiken kirjoitti:

        nyt tarvitsisi tulla luoksesi mies joka pussaisi sinua niin siinä olisi sinun jäähyt ja jäähysi ja joka jää luoksesi eli taloon tuli isäntä

        Ei!


    • mietikoskessaeroja

      Mitäpäs jos hyppäisit vaan koskeen?

      • No ei nyt tuolleenkaan saa sanoa.


      • Käymyös
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei nyt tuolleenkaan saa sanoa.

        No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?


      • Käymyös kirjoitti:

        No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?

        Hiljaa!


      • mut.hyvää.o
        Käymyös kirjoitti:

        No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?

        ja ostat jauhelihaa ja sanot olipas hyvää ja nyt oli tosi hyvää jauhelihaa ja vedät hampaan välistä t paidan lankaa ja huomenna ostat lisää jauhelihaa mutta ei ole enään niin hyvää


      • eikiirekkään
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hiljaa!

        No hiljaa tai kovaa, mutta pääasia, että loikkaa sinne koskeen, lihamyllyyn whatevör!


    • hohhhotihoijaa

      Alotus oli varmaan vitsi onkin niin huikea ikäero tuo 6-8 vuotta. Ite sanoisin, että vanhempaa miestä en ottaisi, niistä tulee ihan papparoisia. 6 vuotta alotuksessa tulee varmaan siitä, että miehet kuolee nuorempina eli olis varmaan aika optimi, mutta ilmeisimmin vaan silloin kun puhutaan ydinperheestä, jossa aidosti rakastetaan ihmisen sisintä eikä ulkokuorta.

    • Ulpukkajärvi

      Voi, voi :) - Mikä ikäero on Suomen tai Ranskan presidenttipareilla? Ja näyttävät molemminpuolisesti rakastuneilta sekä täällä että siellä. Tärkeintä on, että suhde toimii ja molemmat ovat onnellisia. Tulisi uskaltaa eikä ajatella ikäeroja.

    • Tuo ikäero ei ole paha.. Kyllä ainakin ottaisin jos kipinää on :D
      Tärkeintähän on se että kemiat pelaa.

    • jokumies83

      Äärimmäisen harvan 6-8v vanhemman naisen kanssa on juuri mitään yhteistä. Joten siinä mielessä mikäli semmoinen ihme olisi niin ei se ole este.

    • Parviäly

      Itsehän toimisin niin, että kirjoittaisin nettipalstalle kysyäkseni tuntemattomilta ihmisiltä juuri minulle parasta menettelytapaa ja noudattaisin sitten heidän mielipidettään. Kuinkas muutenkaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe