mutta mitä tekisit jos tapaat naisen ja ihastutte ja rakastuttte mutta selviääkin että nainen on 6-8v vanhempi ja naiset mies on 6- 8v nuorempi ja tulette juttuun ja kipinää on eli tunnette vetoa niin jätätkö vai alkaisitko suhteeseen
ikä kysymyksestä mieleen
17
287
Vastaukset
Kokeile äläkä kysele.
Miksi sä pelkäät elää?
- alkaisitko.suhteeseen
mitä mieltä sinä olisit
alkaisitko.suhteeseen kirjoitti:
mitä mieltä sinä olisit
Olen nyt pistänyt ukot vähäksi aikaa jäähylle.
Keskity persoonaan, älä ikään.- suukko.muuttaa.kaiken
misspönttöuuni kirjoitti:
Olen nyt pistänyt ukot vähäksi aikaa jäähylle.
Keskity persoonaan, älä ikään.nyt tarvitsisi tulla luoksesi mies joka pussaisi sinua niin siinä olisi sinun jäähyt ja jäähysi ja joka jää luoksesi eli taloon tuli isäntä
suukko.muuttaa.kaiken kirjoitti:
nyt tarvitsisi tulla luoksesi mies joka pussaisi sinua niin siinä olisi sinun jäähyt ja jäähysi ja joka jää luoksesi eli taloon tuli isäntä
Ei!
- mietikoskessaeroja
Mitäpäs jos hyppäisit vaan koskeen?
- Käymyös
No ei nyt tuolleenkaan saa sanoa.
No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?
Käymyös kirjoitti:
Hiljaa!
- mut.hyvää.o
Käymyös kirjoitti:
ja ostat jauhelihaa ja sanot olipas hyvää ja nyt oli tosi hyvää jauhelihaa ja vedät hampaan välistä t paidan lankaa ja huomenna ostat lisää jauhelihaa mutta ei ole enään niin hyvää
- eikiirekkään
Hiljaa!
No hiljaa tai kovaa, mutta pääasia, että loikkaa sinne koskeen, lihamyllyyn whatevör!
- hohhhotihoijaa
Alotus oli varmaan vitsi onkin niin huikea ikäero tuo 6-8 vuotta. Ite sanoisin, että vanhempaa miestä en ottaisi, niistä tulee ihan papparoisia. 6 vuotta alotuksessa tulee varmaan siitä, että miehet kuolee nuorempina eli olis varmaan aika optimi, mutta ilmeisimmin vaan silloin kun puhutaan ydinperheestä, jossa aidosti rakastetaan ihmisen sisintä eikä ulkokuorta.
- Ulpukkajärvi
Voi, voi :) - Mikä ikäero on Suomen tai Ranskan presidenttipareilla? Ja näyttävät molemminpuolisesti rakastuneilta sekä täällä että siellä. Tärkeintä on, että suhde toimii ja molemmat ovat onnellisia. Tulisi uskaltaa eikä ajatella ikäeroja.
Tuo ikäero ei ole paha.. Kyllä ainakin ottaisin jos kipinää on :D
Tärkeintähän on se että kemiat pelaa.- jokumies83
Äärimmäisen harvan 6-8v vanhemman naisen kanssa on juuri mitään yhteistä. Joten siinä mielessä mikäli semmoinen ihme olisi niin ei se ole este.
- Parviäly
Itsehän toimisin niin, että kirjoittaisin nettipalstalle kysyäkseni tuntemattomilta ihmisiltä juuri minulle parasta menettelytapaa ja noudattaisin sitten heidän mielipidettään. Kuinkas muutenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230