mutta mitä tekisit jos tapaat naisen ja ihastutte ja rakastuttte mutta selviääkin että nainen on 6-8v vanhempi ja naiset mies on 6- 8v nuorempi ja tulette juttuun ja kipinää on eli tunnette vetoa niin jätätkö vai alkaisitko suhteeseen
ikä kysymyksestä mieleen
17
303
Vastaukset
Kokeile äläkä kysele.
Miksi sä pelkäät elää?
- alkaisitko.suhteeseen
mitä mieltä sinä olisit
alkaisitko.suhteeseen kirjoitti:
mitä mieltä sinä olisit
Olen nyt pistänyt ukot vähäksi aikaa jäähylle.
Keskity persoonaan, älä ikään.- suukko.muuttaa.kaiken
misspönttöuuni kirjoitti:
Olen nyt pistänyt ukot vähäksi aikaa jäähylle.
Keskity persoonaan, älä ikään.nyt tarvitsisi tulla luoksesi mies joka pussaisi sinua niin siinä olisi sinun jäähyt ja jäähysi ja joka jää luoksesi eli taloon tuli isäntä
suukko.muuttaa.kaiken kirjoitti:
nyt tarvitsisi tulla luoksesi mies joka pussaisi sinua niin siinä olisi sinun jäähyt ja jäähysi ja joka jää luoksesi eli taloon tuli isäntä
Ei!
- mietikoskessaeroja
Mitäpäs jos hyppäisit vaan koskeen?
- Käymyös
misspönttöuuni kirjoitti:
No ei nyt tuolleenkaan saa sanoa.
No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?
Käymyös kirjoitti:
No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?
Hiljaa!
- mut.hyvää.o
Käymyös kirjoitti:
No jos hyppäis vaikka jätepuristimeen? Lihamyllyyn? Sillalta alas?
ja ostat jauhelihaa ja sanot olipas hyvää ja nyt oli tosi hyvää jauhelihaa ja vedät hampaan välistä t paidan lankaa ja huomenna ostat lisää jauhelihaa mutta ei ole enään niin hyvää
- eikiirekkään
misspönttöuuni kirjoitti:
Hiljaa!
No hiljaa tai kovaa, mutta pääasia, että loikkaa sinne koskeen, lihamyllyyn whatevör!
- hohhhotihoijaa
Alotus oli varmaan vitsi onkin niin huikea ikäero tuo 6-8 vuotta. Ite sanoisin, että vanhempaa miestä en ottaisi, niistä tulee ihan papparoisia. 6 vuotta alotuksessa tulee varmaan siitä, että miehet kuolee nuorempina eli olis varmaan aika optimi, mutta ilmeisimmin vaan silloin kun puhutaan ydinperheestä, jossa aidosti rakastetaan ihmisen sisintä eikä ulkokuorta.
- Ulpukkajärvi
Voi, voi :) - Mikä ikäero on Suomen tai Ranskan presidenttipareilla? Ja näyttävät molemminpuolisesti rakastuneilta sekä täällä että siellä. Tärkeintä on, että suhde toimii ja molemmat ovat onnellisia. Tulisi uskaltaa eikä ajatella ikäeroja.
Tuo ikäero ei ole paha.. Kyllä ainakin ottaisin jos kipinää on :D
Tärkeintähän on se että kemiat pelaa.- jokumies83
Äärimmäisen harvan 6-8v vanhemman naisen kanssa on juuri mitään yhteistä. Joten siinä mielessä mikäli semmoinen ihme olisi niin ei se ole este.
- Parviäly
Itsehän toimisin niin, että kirjoittaisin nettipalstalle kysyäkseni tuntemattomilta ihmisiltä juuri minulle parasta menettelytapaa ja noudattaisin sitten heidän mielipidettään. Kuinkas muutenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435