niin onko 20 30 40 vai 50kymppisiä eniten eli ollaanko samaa ikä luokkaa
minkäs ikäisiä olette
17
328
Vastaukset
- muumio100ekr
2118 vuotta.
- Karvamies
Ja paskat minä kun se täytänkin vuonna 2 187 kokonaista 72 000 vuotta. Silloin on kunnon "jamit". Siellä ei rullaattorijengiä kaivata vai oliko se päinvastoin alkaa tuo muisti näinkin vanhalla iällä jo "falskaamaan".
Omat vanhempani kutsuin näihin bakkanaaleihin jo ollessani tuollaiset kolmevuotias. Siellä sitä viini virtaa ja puolivapaata seksiä saa jos kysyy ensin luvan !
- elleivanhempikin
Ainakin kakskytviistoista.
- kys.mys
Mä ainakin olen jo toista kierrosta menevä kisuli * 🐈
- näillämennään
Mä olen vanha haaska, jonka nivelet pitäisi repiä irti ja keittää. Ja olen jo kerran kuollut ja sitä toista kuolemaa tässä odotellessa...
- aitoriitta
Viisikymppinen.
en tiedä koska olen zombie.
- trollikka
Täytin alkuvuodesta 30 vuotta.
- Sirkka.V
Minkä vuoden alkuvuodesta? 1956...
- trollikka
Sirkka.V kirjoitti:
Minkä vuoden alkuvuodesta? 1956...
Olen syntynyt vuonna 1988 huhtikuussa, eli 30v tuli täyteen vuonna 2018. Ymmärsitkö nyt.
- ei.puhu.totta
trollikka kirjoitti:
Olen syntynyt vuonna 1988 huhtikuussa, eli 30v tuli täyteen vuonna 2018. Ymmärsitkö nyt.
Päivän paras vitsi. Trollikka on syntynyt 50-luvulla.
- ymmärrätkös
ei.puhu.totta kirjoitti:
Päivän paras vitsi. Trollikka on syntynyt 50-luvulla.
Emo luultavasti syntynyt 50-luvulla jos olen ymmärtänyt oikein.
0-100 väliltä.
- Kaunisrietasonnellinen
Nelikymppinen nainen, ihana sellainen 👩
- ikäloppu
Vanhimmat ovat hippivanhempien jälkeläisiä 70-luvulta. Suurin osa on lama-ajalta 90-luvulta. Muutama onnekas täysjärkinen syntyi 60 ja 80-luvulla.
Kaikkea se pössyttely ja lama-aika ihmisissä teettääkin. 8^) - Kaisanoasaa
Palstan naiset on sen verran iäkkäitä jo ettei kukaan niitä huoli.
- Kaisurrasaa
Yksinäinen vanhuus tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197