Jotka puhuvat ja kirjoittavat lauseet ”Koska” jotain. Eikö toi KOSKA juttu mene jo muodista, kun on niin vitun ärsyttävän HOMON kuuloista saatana!!!
Haluaisin hävittää kaikki
15
298
Vastaukset
- triggered
triggered :DDD
https://tenor.com/view/triggered-gif-9536199
Ittäni ärsyttää ainostaan keenerisuomi, eli ketä ja kuka pronominien sekoittaminen, koska kehitysmaalaisuus. - JossainMuualla
Koska ketä kiinnostaa?
Koska?.. ;P
En tiennytkään että Koska kuulostaa ihan vitun ärsyttävän HOMOLTA.
Jaaa.Koska, hän ei ollut vielä KErtonut Sitä Meille.. ;P
.. Mut.. Nyt Me Tieretään Se.. Koska.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Koska, hän ei ollut vielä KErtonut Sitä Meille.. ;P
.. Mut.. Nyt Me Tieretään Se.. Koska.. ;DOn se hyvä tietää KOSKA ois jääny tästäkin tiedosta paitsi.
Nyt tulee innostuttua vähän liikaa Koska miksi ei. ;]AinaNorsu kirjoitti:
On se hyvä tietää KOSKA ois jääny tästäkin tiedosta paitsi.
Nyt tulee innostuttua vähän liikaa Koska miksi ei. ;].. Onhan se nyt ihan Ymmärrettävää.. Koska Hyvähän se on Tälläisetkin asiat Tiedostaa, koska koskaan ei voi tietää koska tätä(kin) tietoa tarvitsee.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Onhan se nyt ihan Ymmärrettävää.. Koska Hyvähän se on Tälläisetkin asiat Tiedostaa, koska koskaan ei voi tietää koska tätä(kin) tietoa tarvitsee.. ;P
Koska hyödyllistä tietoa ei kannata unohtaa.
Onkos se sun kujeilijas rauhoittunut? ;]
Koskaan ei tiedä.AinaNorsu kirjoitti:
Koska hyödyllistä tietoa ei kannata unohtaa.
Onkos se sun kujeilijas rauhoittunut? ;]
Koskaan ei tiedä... Näin Se on.. Koska muuten voi Käyrä koska vain Köpelösti.. ;P
.. Saas Kattoo.. Ei sitä Tierä vaiks se alkais ihan Hurjaks&Levottomaks, koska Vahti on Kippiänä.. ;D.. Tai sitten käy Just ToisPäin, koska jos se(kin) Tulis ihan Pirun Kippiäks, niin eihän se sit Jaksais Kujeilla.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Näin Se on.. Koska muuten voi Käyrä koska vain Köpelösti.. ;P
.. Saas Kattoo.. Ei sitä Tierä vaiks se alkais ihan Hurjaks&Levottomaks, koska Vahti on Kippiänä.. ;D.. Tai sitten käy Just ToisPäin, koska jos se(kin) Tulis ihan Pirun Kippiäks, niin eihän se sit Jaksais Kujeilla.. ;PMikäs siihen vahtiin on iskenyt? ;D
Koskaan ei tiedä jos sillä riittää virta mut muikkusen virrat loppuu kesken.
Koska sä nyt oot ollu hurjana? ;]AinaNorsu kirjoitti:
Mikäs siihen vahtiin on iskenyt? ;D
Koskaan ei tiedä jos sillä riittää virta mut muikkusen virrat loppuu kesken.
Koska sä nyt oot ollu hurjana? ;].. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D
.. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D
.. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D
.. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D
.. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;P.. Mut joo.. Nyt on Pakko yrittää Piästä Sisään UniMaahan.. Koska muuten Täst Projektist ei tuu Yhtään Mithää.. ;P
.. *Korottaa Tyynyn Piätyä Lissää..*.. Jokos Auttais.. Kaikkii Keinot Käyttöön.. ;D
.. ÖitäMöitä.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D
.. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D
.. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;PKoska et ole tainnut pukeutua kunnolla?
Nyt ompi syksy pitää pysyy lämpimänä.
PirunPöpöt ajappas ne pois ennen ku kerkee iskee kunnolla.
Pääsee ottaa vallan kun kuumeessa olet. ;D
Aijai niin salattuja tietoja.NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mut joo.. Nyt on Pakko yrittää Piästä Sisään UniMaahan.. Koska muuten Täst Projektist ei tuu Yhtään Mithää.. ;P
.. *Korottaa Tyynyn Piätyä Lissää..*.. Jokos Auttais.. Kaikkii Keinot Käyttöön.. ;D
.. ÖitäMöitä.. =)Toivottavasti saat nukuttuu ;D
PiruPöpöjen kans ei ole helppoa nukkua.
Hyvät yöt😊
- Fakta-
Et halua hävittää koska kaikki naiset tykkää jännämiehistä jotka koskattelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429