Haluaisin hävittää kaikki

Vittuperkele

Jotka puhuvat ja kirjoittavat lauseet ”Koska” jotain. Eikö toi KOSKA juttu mene jo muodista, kun on niin vitun ärsyttävän HOMON kuuloista saatana!!!

15

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • triggered
    • JossainMuualla

      Koska ketä kiinnostaa?

    • Koska?.. ;P

    • En tiennytkään että Koska kuulostaa ihan vitun ärsyttävän HOMOLTA.
      Jaaa.

      • Koska, hän ei ollut vielä KErtonut Sitä Meille.. ;P

        .. Mut.. Nyt Me Tieretään Se.. Koska.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Koska, hän ei ollut vielä KErtonut Sitä Meille.. ;P

        .. Mut.. Nyt Me Tieretään Se.. Koska.. ;D

        On se hyvä tietää KOSKA ois jääny tästäkin tiedosta paitsi.
        Nyt tulee innostuttua vähän liikaa Koska miksi ei. ;]


      • AinaNorsu kirjoitti:

        On se hyvä tietää KOSKA ois jääny tästäkin tiedosta paitsi.
        Nyt tulee innostuttua vähän liikaa Koska miksi ei. ;]

        .. Onhan se nyt ihan Ymmärrettävää.. Koska Hyvähän se on Tälläisetkin asiat Tiedostaa, koska koskaan ei voi tietää koska tätä(kin) tietoa tarvitsee.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Onhan se nyt ihan Ymmärrettävää.. Koska Hyvähän se on Tälläisetkin asiat Tiedostaa, koska koskaan ei voi tietää koska tätä(kin) tietoa tarvitsee.. ;P

        Koska hyödyllistä tietoa ei kannata unohtaa.
        Onkos se sun kujeilijas rauhoittunut? ;]
        Koskaan ei tiedä.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Koska hyödyllistä tietoa ei kannata unohtaa.
        Onkos se sun kujeilijas rauhoittunut? ;]
        Koskaan ei tiedä.

        .. Näin Se on.. Koska muuten voi Käyrä koska vain Köpelösti.. ;P

        .. Saas Kattoo.. Ei sitä Tierä vaiks se alkais ihan Hurjaks&Levottomaks, koska Vahti on Kippiänä.. ;D.. Tai sitten käy Just ToisPäin, koska jos se(kin) Tulis ihan Pirun Kippiäks, niin eihän se sit Jaksais Kujeilla.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Näin Se on.. Koska muuten voi Käyrä koska vain Köpelösti.. ;P

        .. Saas Kattoo.. Ei sitä Tierä vaiks se alkais ihan Hurjaks&Levottomaks, koska Vahti on Kippiänä.. ;D.. Tai sitten käy Just ToisPäin, koska jos se(kin) Tulis ihan Pirun Kippiäks, niin eihän se sit Jaksais Kujeilla.. ;P

        Mikäs siihen vahtiin on iskenyt? ;D
        Koskaan ei tiedä jos sillä riittää virta mut muikkusen virrat loppuu kesken.
        Koska sä nyt oot ollu hurjana? ;]


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Mikäs siihen vahtiin on iskenyt? ;D
        Koskaan ei tiedä jos sillä riittää virta mut muikkusen virrat loppuu kesken.
        Koska sä nyt oot ollu hurjana? ;]

        .. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D

        .. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D

        .. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D

        .. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D

        .. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;P

        .. Mut joo.. Nyt on Pakko yrittää Piästä Sisään UniMaahan.. Koska muuten Täst Projektist ei tuu Yhtään Mithää.. ;P

        .. *Korottaa Tyynyn Piätyä Lissää..*.. Jokos Auttais.. Kaikkii Keinot Käyttöön.. ;D

        .. ÖitäMöitä.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D

        .. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D

        .. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;P

        Koska et ole tainnut pukeutua kunnolla?
        Nyt ompi syksy pitää pysyy lämpimänä.
        PirunPöpöt ajappas ne pois ennen ku kerkee iskee kunnolla.
        Pääsee ottaa vallan kun kuumeessa olet. ;D
        Aijai niin salattuja tietoja.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mut joo.. Nyt on Pakko yrittää Piästä Sisään UniMaahan.. Koska muuten Täst Projektist ei tuu Yhtään Mithää.. ;P

        .. *Korottaa Tyynyn Piätyä Lissää..*.. Jokos Auttais.. Kaikkii Keinot Käyttöön.. ;D

        .. ÖitäMöitä.. =)

        Toivottavasti saat nukuttuu ;D
        PiruPöpöjen kans ei ole helppoa nukkua.
        Hyvät yöt😊


    • Fakta-

      Et halua hävittää koska kaikki naiset tykkää jännämiehistä jotka koskattelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe