Haluaisin hävittää kaikki

Vittuperkele

Jotka puhuvat ja kirjoittavat lauseet ”Koska” jotain. Eikö toi KOSKA juttu mene jo muodista, kun on niin vitun ärsyttävän HOMON kuuloista saatana!!!

15

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • triggered
    • JossainMuualla

Koska ketä kiinnostaa?

• Koska?.. ;P

• En tiennytkään että Koska kuulostaa ihan vitun ärsyttävän HOMOLTA.
      Jaaa.

• Koska, hän ei ollut vielä KErtonut Sitä Meille.. ;P

.. Mut.. Nyt Me Tieretään Se.. Koska.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Koska, hän ei ollut vielä KErtonut Sitä Meille.. ;P

.. Mut.. Nyt Me Tieretään Se.. Koska.. ;D

On se hyvä tietää KOSKA ois jääny tästäkin tiedosta paitsi.
        Nyt tulee innostuttua vähän liikaa Koska miksi ei. ;]

• AinaNorsu kirjoitti:

On se hyvä tietää KOSKA ois jääny tästäkin tiedosta paitsi.
        Nyt tulee innostuttua vähän liikaa Koska miksi ei. ;]

.. Onhan se nyt ihan Ymmärrettävää.. Koska Hyvähän se on Tälläisetkin asiat Tiedostaa, koska koskaan ei voi tietää koska tätä(kin) tietoa tarvitsee.. ;P

.. Onhan se nyt ihan Ymmärrettävää.. Koska Hyvähän se on Tälläisetkin asiat Tiedostaa, koska koskaan ei voi tietää koska tätä(kin) tietoa tarvitsee.. ;P

Koska hyödyllistä tietoa ei kannata unohtaa.
        Onkos se sun kujeilijas rauhoittunut? ;]
        Koskaan ei tiedä.

• AinaNorsu kirjoitti:

Koska hyödyllistä tietoa ei kannata unohtaa.
        Onkos se sun kujeilijas rauhoittunut? ;]
        Koskaan ei tiedä.

.. Näin Se on.. Koska muuten voi Käyrä koska vain Köpelösti.. ;P

.. Saas Kattoo.. Ei sitä Tierä vaiks se alkais ihan Hurjaks&Levottomaks, koska Vahti on Kippiänä.. ;D.. Tai sitten käy Just ToisPäin, koska jos se(kin) Tulis ihan Pirun Kippiäks, niin eihän se sit Jaksais Kujeilla.. ;P

.. Näin Se on.. Koska muuten voi Käyrä koska vain Köpelösti.. ;P

.. Saas Kattoo.. Ei sitä Tierä vaiks se alkais ihan Hurjaks&Levottomaks, koska Vahti on Kippiänä.. ;D.. Tai sitten käy Just ToisPäin, koska jos se(kin) Tulis ihan Pirun Kippiäks, niin eihän se sit Jaksais Kujeilla.. ;P

Mikäs siihen vahtiin on iskenyt? ;D
        Koskaan ei tiedä jos sillä riittää virta mut muikkusen virrat loppuu kesken.
        Koska sä nyt oot ollu hurjana? ;]

• AinaNorsu kirjoitti:

Mikäs siihen vahtiin on iskenyt? ;D
        Koskaan ei tiedä jos sillä riittää virta mut muikkusen virrat loppuu kesken.
        Koska sä nyt oot ollu hurjana? ;]

.. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D

.. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D

.. SalaistaTietoa, koska Kujeilijan Tierot ovat SalaTumpia, kuin Mun.. ;P

.. Joku PirunPöpö, koska en ollut Näemmä Tarpeeks Valpas.. Mut.. Koht Se on Hoirettu.. Koska Mä olen niin Piättänyt.. ;D

.. Juuh.. Mut Uskoisin, että siihen on Vain PienenPieni Mahrollisuus.. Koska se Vaatisi AikaMoisen Kuumeen siihen liittyvän Houreilun, että Niin Kävis.. Ja Niin Ei Tule Käymähän.. Että Tietäköön Se(kin) Sen!!!.. ;D

.. Mut joo.. Nyt on Pakko yrittää Piästä Sisään UniMaahan.. Koska muuten Täst Projektist ei tuu Yhtään Mithää.. ;P

.. *Korottaa Tyynyn Piätyä Lissää..*.. Jokos Auttais.. Kaikkii Keinot Käyttöön.. ;D

.. ÖitäMöitä.. =)

Koska et ole tainnut pukeutua kunnolla?
        Nyt ompi syksy pitää pysyy lämpimänä.
        PirunPöpöt ajappas ne pois ennen ku kerkee iskee kunnolla.
        Pääsee ottaa vallan kun kuumeessa olet. ;D
        Aijai niin salattuja tietoja.

.. Mut joo.. Nyt on Pakko yrittää Piästä Sisään UniMaahan.. Koska muuten Täst Projektist ei tuu Yhtään Mithää.. ;P

.. *Korottaa Tyynyn Piätyä Lissää..*.. Jokos Auttais.. Kaikkii Keinot Käyttöön.. ;D

.. ÖitäMöitä.. =)

Toivottavasti saat nukuttuu ;D
        PiruPöpöjen kans ei ole helppoa nukkua.
        Hyvät yöt😊

• Fakta-

Et halua hävittää koska kaikki naiset tykkää jännämiehistä jotka koskattelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe