Aivan varmasti en alennu tänne palstalle kirjoittamaan, tuumailin vielä vuosia sitten, mutta kuinkas tänään kävikään...
Valtasi suuri kaipuu nuoruuteen, herkistyin miltei kyyneliin, koin valtavan tunnetilan miltei räjähdyksen. Kuinka voinkaan tuntea oloni vielä tässä iässä yhtäkkiä pelokkaaksi ja yksinäiseksi, kuin olisin menettänyt kaiken rakastamani jota en enää takaisin saa.
Missähän sinä nuoruuteni salamarakkaus viserrät tällä hetkellä, kelle keittelet kahvia ja leivot niitä ihania voipulliasi, ruokit ihanalla pizzalasi.
Onkohan sinun elämäsi täydellistä, onkohan sinulla hyvä parisuhde, tuleekohan sinulle koskaan tälläinen haikeus mieleesi, kaipuu sinne nuoruuteen ja niihin ihmisiin.
Voi että niin toivoisin että juuri sinä ex rakkaani sattuisit tämän lukemaan, kokisit saman tunteen kun minä ja ottaisit yhteyttä. Minua ei häiritse vaikka olisit saanut kiloja, kaksoisleukaa tai olisit harmaantunut, minulla on ikävä sinun ääntäsi ja sinun olemustasi. Taisimme puhua silloin että varmaan me vielä nähdään, nyt minusta alkaa tuntua siltä ettei se tule toteutumaan ainakaan tässä elämässä, aika on mennyt niin nopeaan eikä sitä varmaan kovinkaan paljoa ole enää tuhlattavaksi. Kertaakaan en ole sinuun törmännyt, liikkunut olen satunnaisesti kaupungeissa joissa ilmeisesti vaikutat , toisaalta jos sattuisin sinut huomaamaan väkijoukossa en varmaan uskaltaisi sinua lähestyä koska en haluaisi sinun kokevan ahdistusta puoleltani. Ymmärrän että kirjoitelmani oli tuuleen huudettu, mutta aina sitä kannattaa yrittää jospa vaikka... vaalealle naiselle menee.
Muistatkos rakas
whitewine
1
594
Vastaukset
- juissieri
Hienoa ja niin aitoa, sääli vaan ettei kohde halua vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984