Aivan varmasti en alennu tänne palstalle kirjoittamaan, tuumailin vielä vuosia sitten, mutta kuinkas tänään kävikään...
Valtasi suuri kaipuu nuoruuteen, herkistyin miltei kyyneliin, koin valtavan tunnetilan miltei räjähdyksen. Kuinka voinkaan tuntea oloni vielä tässä iässä yhtäkkiä pelokkaaksi ja yksinäiseksi, kuin olisin menettänyt kaiken rakastamani jota en enää takaisin saa.
Missähän sinä nuoruuteni salamarakkaus viserrät tällä hetkellä, kelle keittelet kahvia ja leivot niitä ihania voipulliasi, ruokit ihanalla pizzalasi.
Onkohan sinun elämäsi täydellistä, onkohan sinulla hyvä parisuhde, tuleekohan sinulle koskaan tälläinen haikeus mieleesi, kaipuu sinne nuoruuteen ja niihin ihmisiin.
Voi että niin toivoisin että juuri sinä ex rakkaani sattuisit tämän lukemaan, kokisit saman tunteen kun minä ja ottaisit yhteyttä. Minua ei häiritse vaikka olisit saanut kiloja, kaksoisleukaa tai olisit harmaantunut, minulla on ikävä sinun ääntäsi ja sinun olemustasi. Taisimme puhua silloin että varmaan me vielä nähdään, nyt minusta alkaa tuntua siltä ettei se tule toteutumaan ainakaan tässä elämässä, aika on mennyt niin nopeaan eikä sitä varmaan kovinkaan paljoa ole enää tuhlattavaksi. Kertaakaan en ole sinuun törmännyt, liikkunut olen satunnaisesti kaupungeissa joissa ilmeisesti vaikutat , toisaalta jos sattuisin sinut huomaamaan väkijoukossa en varmaan uskaltaisi sinua lähestyä koska en haluaisi sinun kokevan ahdistusta puoleltani. Ymmärrän että kirjoitelmani oli tuuleen huudettu, mutta aina sitä kannattaa yrittää jospa vaikka... vaalealle naiselle menee.
Muistatkos rakas
whitewine
1
645
Vastaukset
- juissieri
Hienoa ja niin aitoa, sääli vaan ettei kohde halua vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va296569Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko835215Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694478Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184058Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544027Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337