Miten suosittu tämä yhtye oli aikoinaan? Turusta olivat ilmeisesti ja ihan hyviä muusikoita. Ihan hyvä meininki ainakin tällä videolla: https://m.youtube.com/watch?v=zmUMKLlGiP4#fauxfullscreen
Pekka Kaasalainen näytti olevan ihan pätevä soittaja ja laulaja ja lauloi mm. Anna Hanskin kanssa kotiviini-kappaleessa. Ihmettelin aina miksei kappaleen mieslaulajaa mainittu koskaan vaan aina ainoastaan Anna Hanski...
Vieläköhän bändi tekee keikkoja alkuperäisessä kokoonpanossaan?
Vilperi Perikunta
6
1051
Vastaukset
- TurkulainenTuruus
Täällä Turussa oli aikoinaan ainakin tosi suosittu ja ilmeisesti alkuvaiheessa muuallakin. Aliarvostettu ja muusikoita. Tekevät vielä muutamia keikkoja vuodessa täällä Turun seudulla. Ilmeisesti täällä ei juurikaan kukaan muista kyseistä bändiä?
- 8788899
Huommenna keikka Raisiossa.
Bar Prukki
4 tuntia ·
Huomenna perjantaina keikalla Vilperin Perikunta. Liput vaan vitosen. Tervetuloa! Showtime klo 23. - Ihmettelijä
Onko tietoa miksi hyviä tekstejä tehnyt Aarni Varjonen oli yhtyeessä vain niin vähän aikaa?
- BarbiB
Hyvin noi pojat tossa videolla soittavat. En ollut kuullut heiltä muita kappaleita kun sen piirimyyjän ja Andrein mutta näköjään heillä oli muitakin hyviä biisejä. Nuori Hannu veti hyvin kitaraa ja sillä toisenlaisen kaverilla oli aika omaperäinen mut hyvän kuuloinen saundi äänessään.
- Parkkalinpoika
Itsekin diggasin tuosta Kaasalaisen kitaroinnista ja laulusta. Ihmettelen miksei lyönyt koskaan itseään läpi vai keskittyikö joihinkin muihin työkuvioihin?
- Vilpertti75
Itsekin olin jossain heidän keikallaan 90- luvun alussa ja aika retee meno oli pojilla. Harmi ettei bändi lyönyt itseään suuremmin läpi. Kiva kuitenkin katsella YouTubesta videoita ja muistella menneitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740