Varakas ja fiksu? Eroa heti!

Mömmeli

20 vuoden avioliiton aikana kuvittelin jotenkin että elämäni olisi jo ohi enkä erottuani löytäisi muuta kuin jonkun vanhan, tatuoidun pinkkitukkaisen siiderivalaan jostain roskalähiöstä. Mutta ei. Hämmästyin siitä, miten helppo minun ja muiden varakkaiden, suht' raittiiden ja fiksujen miesten oli löytää uusi nainen. Eikä mikä vain nainen. Ikää itselläni eron aikaan 42v, mutta kainalooni sain työpiireistä 27-vuotiaan kauniin lapsirakkaan ja hyvin koulutetun naisen. Muile kavereilleni on käynyt vastaavasti.

Eli ei muuta kuin eropaperit vetämään jos nykyinen vaimosi alkaa käydä hermoille :)

27

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

      Lapset tunnetusti kiljuvat riemusta kun heille esitellään isin uusi tyttöystävä joka on suunnilleen niiden omien lapsien ikäinen.

      • Lapsetkintykkää

        Ainakin mun pojat tykkää uudesta puolisostani. On kaunis katsella ja paljon rennompi ja mukavampi kuin hullu eksäni ja poikien äiti joka sai raivareita joka asiasta. Kyllä lapset sen ymmärtää että isällä on onni käynyt ja osaavat iloita puolestani. Itse asiassa pojat tulevat puolisoni kanssa paljon paremmin toimeen kuin äitinsä kanssa joka haastaa riitaa joka asiasta. Ovat monta kertaa sanoneetkin niin. Toivoisimpa itsekin että puolisoni olisi lasteni äiti sillä he ansaitsevat parempaa kuin päävikainen äitinsä.


      • klonsklons

        Teidän tilanteesta en tietenkään mitään tiedä, mutta on äärimmäisen julmaa siivota äiti pois lasten elämästä. Jos sinulla menee hyvin ja olet paljon lastesi elämässä, pitäisi riittää energiaa myös lastesi äidin äitiyden tukemiseen. Mikset kehu, kannusta, arvosta. Se ei ole sinulta pois. Viehättävästä nuoresta kumppanistasi tuskin lastesi äitiä tulee. Äitipuolet vaan eivät lasten näkökulmasta ole aina yhtä herttaisia kuin miltä isästä näyttää.


      • y15
        klonsklons kirjoitti:

        Teidän tilanteesta en tietenkään mitään tiedä, mutta on äärimmäisen julmaa siivota äiti pois lasten elämästä. Jos sinulla menee hyvin ja olet paljon lastesi elämässä, pitäisi riittää energiaa myös lastesi äidin äitiyden tukemiseen. Mikset kehu, kannusta, arvosta. Se ei ole sinulta pois. Viehättävästä nuoresta kumppanistasi tuskin lastesi äitiä tulee. Äitipuolet vaan eivät lasten näkökulmasta ole aina yhtä herttaisia kuin miltä isästä näyttää.

        On myös äärimmäisen julmaa siivota pois isä lasten elämästä, tämä on melko yleistä naisilla.

        pitäisi riittää energiaa myös lastesi isän isyyden tukemiseen. Mikset kehu, kannusta, arvosta. Se ei ole sinulta pois.


      • klonsklonks

        No minä teenkin juuri noin.


      • Kylläuusiäitiosaa
        Lapsetkintykkää kirjoitti:

        Ainakin mun pojat tykkää uudesta puolisostani. On kaunis katsella ja paljon rennompi ja mukavampi kuin hullu eksäni ja poikien äiti joka sai raivareita joka asiasta. Kyllä lapset sen ymmärtää että isällä on onni käynyt ja osaavat iloita puolestani. Itse asiassa pojat tulevat puolisoni kanssa paljon paremmin toimeen kuin äitinsä kanssa joka haastaa riitaa joka asiasta. Ovat monta kertaa sanoneetkin niin. Toivoisimpa itsekin että puolisoni olisi lasteni äiti sillä he ansaitsevat parempaa kuin päävikainen äitinsä.

        On se komiaa, kun olet löytänyt lapsillesi uuden äidin.


    • 76jgh

      Omalla kohdallani meni puolestaan niin, että erosin exästäni, koska hän kävi hermoilleni. Tuhlasi vieläpä rahojani, kun omat olivat aina loppu.
      Jo ennen eroa minulla oli ollut nuorempia ystäviä ml. juuri ja juuri parikymppinen miespuolinen ystävä (ja on edelleen). Itse olin tuolloin yli neljäkymmentä. Parisuhdetta minua yli 20v nuoremman kanssa en olisi edes ajatellut. Ihan pelleilyä. Parisuhde pilaisi hyvän ystävyyssuhteen. Toki ryhdyin myös parisuhteeseen 9kk eron jälkeen, mutta vain hieman nuoremman miehen kanssa. Hän ei käytä minua taloudellisesti hyväkseen.

    • tokitokinäinon

      Toki vaihtoon vaimo kun ärsyttää. Saa kuitenkin sitä elättää. Niin kauan kun jaksaa huolehtia ulkonäkönsä pidän sen mut vaihtoon laitan heti kun rupsahtaminen alkaa näkyä. Minäkin olen sen verran varakas ettei se mitä joudun maksamaan sille erossa tunnu missään. Aina hyvä ohje kuulla miten eronnut saa aina paremman ja nuoremman. Taitaa olla kakkosen unelma hokema tämä? Kyllä ne haarojansa aukoo eikä aina sitä eroa tarvita.

    • khgddyui

      Juu, niinkuin sanotaan, vakka kantensa valitsee.

    • Timpe62

      Mä heitin viisikymppisen kurttusen ja kiukkusen kuivapillun menemään pari vuotta sitten. Elämäni fiksuin teko. Nyt kainalossa ihana nuori nainen eikä parempaa voi olla. Vanha nainen on pelkkä ongelmajäte ja kaikkihan tietää minne jäte kuuluu. Ainoo mikä harmittaa on etten hankkiutunut eksästä eroon jo ennemmin.

      • kghköot

        Ei sitten ollut sitä rakkautta tuossa päättyneessä liitossa. Ette varmaan jääneet ns. ystäviksi?


      • ghkghk

        Kuvailethan nykyiselle naisellesi ex-vaimoasi samoin kuin täällä? Kurttuinen, kiukkuinen ongelmajäte? Tee niin, ja mikäli hän ei hankkiudu sinusta eroon, hänkin on tunnevammainen. Sovitte yhteen.


      • oioioi

        Niin totta Timpe62 kirjoitus


      • Käsitänoitamiehiä
        ghkghk kirjoitti:

        Kuvailethan nykyiselle naisellesi ex-vaimoasi samoin kuin täällä? Kurttuinen, kiukkuinen ongelmajäte? Tee niin, ja mikäli hän ei hankkiudu sinusta eroon, hänkin on tunnevammainen. Sovitte yhteen.

        Ehkä vain jostain kovasti katkera entistä puolisoaan kohtaan ja vihan tunnetta on vielä. Muutenhan entisen ei pitäisi noin vahvoja tunteita herättää, kun hänet on jo kerran nuorempaan vaihdettu. Mun ex-miehessä on samaa suhtautumista minuun, enkä millään käsitä mistä se vielä kiukkuaa, itse minut jätti, antaisi olla jo. Mutta ei, rumaksi, tyhmäksi, seksittömäksi jne haukkuminen jatkuu vaan. Haukkuu mua myös lapsille. Minkä ilon se siitä saa?


      • Miespuolinenkommentti

        En miehenäkään ymmärrä tuommoista mollaustarvetta ja hävettää meidän miesten puolesta ja tuommoinen vähän pilaa miesten mainetta.


    • Miespuolinenkommentti

      Sinua on onnistanut. Ehkä nuoremmasta löytyy hyvä kumppani helpommin. Omaikäisistä uuden naisen löytäminen ei ole niin vaikeaa, mutta hyvän naisen löytäminen on. Suhteellisen läheltä ja jonka kanssa lapsikarusellin saa hoidettua mallikkaasti. Toivottavasti sinulla menee hyvin myös lastesi kanssa.

    • näinpäin

      Eipä taida ihan paikkaansa pitää. Ero tuli kolmisen vuotta sitten, vaan ei ole nuori eikä vanha nainen ollut kimppaan hyppäämässä. Yksinäistä on ollut, eikä noista euranhakupalstoistakaan mitään iloa ole, kun ei ne naiset meille miehille kirjota. Joku on joskus saattanut jotain vastata, mutta kyllä se pian sekin on tyrehtynyt. Harmi, että se avioliitto meni niin - nyt tuntuu, että on yksinäinen loppuelämä. Entinen vaimo näyttää jo jonkun kanssa seurustelevan. No, hyvä että hänellä kävi paremmin.

    • gbjgiso

      Mitä rupsahtaneelle ex-vaimollesi kuuluu? Löysikö hän uuden? Fiksumman ja varakkaamman?

    • Justjoooooooooo

      Kirjoituksestasi päätellen, et kovin fiksu ole. Ja varakkuuskin on suhteellista.....

      Luultavimmin sinä näet uuden vaimokkeesi ihan eri silmin kuin muut. Ja jos tuo ikä on tärkein kriteeri, niin kertoohan sekin jotain.

    • En toki kehoita ketään eroamaan, varsinkin jos on lapsia. Lasten takia kannattaa sietää aika paljon.

      Oikeassa kuitenkin olet. Itsellä oli samat fiilikset, kun vaimo jätti minut. Ja kuinka väärässä olinkaan. Kuosissa säilynyt 40 fiksu mies on todella kuumaa tavaraa parisuhdemarkkinoilla ja voi ihan hyvin katsella hyvinkin yli 10 vuotta nuorempia naisia ja panoksi vieläkin nuorempia.

    • Niinpäniin

      On käynyt mielessä. Kun mies tilipäivänä tulee kotiin aamuyöllä taskut tyhjinä, ja kertoo huimaavia tarinoita ryöstetyksi joutumisesta, onnettomista ja epätoivoisista tuttavistaan, miltei vararikkoon joutuneista luokkatovereistaan, pudonneista lompakoistaan, uudesta mainosta bisnesideasta, johon oli sijoitettava koko tili heti alkuun, niin ei kaukana ole ollut lähtöpäätös.
      Joskus muistutan häntä näistä kertomuksista seuraavana päivänä. Ällistys on ollut suuri.
      Minua vain on pidättänyt se varma tieto, että vuoden kuluttua lasteni isä olisi kesäkaudet muiden päihdeongelmaisten laumassa kierrättämässä pulloa ringissä ja yöpymässä siltojen alla, talvisin päihdetyypeille varatuissa asuntoloissa.
      En ole siihen voinut tilannetta päästää.
      Kunhan lapset alkavat itse suositella lähtöä, muutan mieleni.
      Suon hänelle sen 27-vuotiaan ihan vilpittömällä mielellä.

    • Nytkaikkihyvin

      Minäkin löysin huomattavasti nuoremman naisen kainalooni , myös hyvä koulutus , ja kauniskin vielä, mutta se vihasi minun lapsiani, sillä ei ollut omia lapsia ja se ei ymmärtänyt minun teini- ikäistä tytärtäni ollenkaan ,jatkuvaa riitaa tyttäreni kanssa, toinen lapseni poika 9v inhosi minun nuorta naistasi.
      Ero tuli, lapseni on kuitenkin minulle tärkeitä.

    • höhöpöhh

      En ymmärrä miksi kukaan mies olisi yhdessä yli viiskymppisen kurttunaamaisen ja vaihdevuosiinsa seonneen akan kanssa kun voi saada nuoren ja kauniin naisen?? Eikä kai kukaan mies loppuelämäänsä elä sen mukaan mitä lapset tahtovat. Ei mua ainakaan kiinnosta paskan vertaa mitä mieltä lapset olis mun naisystävästä. Lapset elää omaa elämäänsä, vanhemmat omaansa kun ei oo kyse alaikäisistä. Mitä ihmeen tossuja te oikein olette kun teidän lapset saa päättää teidän naisystävistä?

      • Ihmeasennesulla

        Nauti nyt niin kauan kun voit, vajaan kymmenen vuoden päästä, kun eturauhesi alkaa temppuilemaan ja vanhenet ,susta tulee vanha gubbe, niin naisesi hakee ikäistään seuraa ja lähtee ,siinä sitte olet yksin vanhana ja sairaana, ei käy edes lapsesi sua katsomassa , kun olet riitauttanut välisi niiden kanssa, surullista , mutta ite olet soppaa keittänyt.


    • Marraskuu2

      On kyllä epäkunnioittavaa ja halveksuvaa puhetta entisistä vaimoista ja lasten äideistä. Kuinkahan kauan ne uudet suhteet noin oikeasti kestävät, teillä, jotka näillä brassailevat. Kyllä niitä vaikeuksia tulee kaikille, viimeistään muutaman vuoden kuluttua on jo jokin kriisi ja silloin se ikäerokin alkaa tuntua. No, eihän näistä aina etukäteen tiedä, mutta aika hankalia ovat usein nämä uusperhekuviot.

      • Suoli24

        Tuskin tuolaasilla junteilla mitään uusia suhteita on, kunhan kännipäissään lämpimikseen kirjoittavat.


    • hah

      Hyiii mikä kirjoitus. Ei mitään rispektiä eikä mitään fiksua. Onnellinen se nainen, joka sinusta eroon pääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe