...pelkkää seksiä kanssasi? kummalla tavalla koet sen, hiukan vanhempi nainen? Ei kai nuoret, vetävännäköiset miehet halua edes seksiä ihan kenen tahansa naisen kanssa?
(Ja nyt puhun todella vain ehdotuksista, olen itse kristitty enkä voi yhden yön suhteita harrastaa mutta ehdotuksia on kyllä tullut, mutta kuitenkin niihin on liittynyt tieto että mistään vakavasta ei kanssani näiden nuorten taholta olla oltu kiinnostuneita, en sit tiiä pitäskö tää ottaa loukkauksena siitä että en kelpaa vakavalla tasolla seurustelukumppaniksi/kihlatuksi/vaimoksi kvai positiivisesti että kuitenkin tuo nuori komee sälli haluais mua.)
Onko se kehu vai loukkaus jos nuorempi mies haluaa
5
435
Vastaukset
- olenvahvaitsessäni
Ei se ole kumpaakaan. Olen välinpitämätön sellaisille ehdotuksille. Minulla ei ole mitään tarvetta sellaiseen toimintaan.
- Sinnttu
Komppaan aiempaa kommentoijaa. En korvaani heilauta tuolle asialle.
- ritiratirallaaaa
Mitäpä, olen mukana leikissä jos sille tuntuu.
Olen sellainen "vanhempi nainen", sinkkuna elänyt ikäni ja sinkkuna kuolen. Parisuhde ei kiinnosta joten mitään muuta kuin hetken iloa en niiltä nuorilta adoniksilta haluakaan. En ole mitenkään haku päällä mutta joskus jos sille tuntuu ja tunnelma on otollinen, miks ei! Jos ollaan täysikäisiä molemmat...
Ihan kiva ja mukava juttu jos kummallekin osapuolelle jää hyvä mieli :) - eiolepuumanverta
Eipä tulisi pieneen mieleenkään alkaa naiskentelemaan oman lapseni ikäisen kanssa. Sehän olisi kuin lapseen sekaantumista. Hymähtäisin seksiä ehdottelevalle pojulle, että sori, ei kiinnosta.
- 7858998
Mitä väliä sillä on, ei niiden kanssa suhdetta aleta ja perhettä perusteta. Itsekään en harrasta lasteni ikäisiä nuoria miehiä. Sellainen 10v nuorempi on ok. Nekin on liian liipaisin herkkiä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867