...pelkkää seksiä kanssasi? kummalla tavalla koet sen, hiukan vanhempi nainen? Ei kai nuoret, vetävännäköiset miehet halua edes seksiä ihan kenen tahansa naisen kanssa?
(Ja nyt puhun todella vain ehdotuksista, olen itse kristitty enkä voi yhden yön suhteita harrastaa mutta ehdotuksia on kyllä tullut, mutta kuitenkin niihin on liittynyt tieto että mistään vakavasta ei kanssani näiden nuorten taholta olla oltu kiinnostuneita, en sit tiiä pitäskö tää ottaa loukkauksena siitä että en kelpaa vakavalla tasolla seurustelukumppaniksi/kihlatuksi/vaimoksi kvai positiivisesti että kuitenkin tuo nuori komee sälli haluais mua.)
Onko se kehu vai loukkaus jos nuorempi mies haluaa
5
473
Vastaukset
- olenvahvaitsessäni
Ei se ole kumpaakaan. Olen välinpitämätön sellaisille ehdotuksille. Minulla ei ole mitään tarvetta sellaiseen toimintaan.
- Sinnttu
Komppaan aiempaa kommentoijaa. En korvaani heilauta tuolle asialle.
- ritiratirallaaaa
Mitäpä, olen mukana leikissä jos sille tuntuu.
Olen sellainen "vanhempi nainen", sinkkuna elänyt ikäni ja sinkkuna kuolen. Parisuhde ei kiinnosta joten mitään muuta kuin hetken iloa en niiltä nuorilta adoniksilta haluakaan. En ole mitenkään haku päällä mutta joskus jos sille tuntuu ja tunnelma on otollinen, miks ei! Jos ollaan täysikäisiä molemmat...
Ihan kiva ja mukava juttu jos kummallekin osapuolelle jää hyvä mieli :) - eiolepuumanverta
Eipä tulisi pieneen mieleenkään alkaa naiskentelemaan oman lapseni ikäisen kanssa. Sehän olisi kuin lapseen sekaantumista. Hymähtäisin seksiä ehdottelevalle pojulle, että sori, ei kiinnosta.
- 7858998
Mitä väliä sillä on, ei niiden kanssa suhdetta aleta ja perhettä perusteta. Itsekään en harrasta lasteni ikäisiä nuoria miehiä. Sellainen 10v nuorempi on ok. Nekin on liian liipaisin herkkiä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934