Onko se kehu vai loukkaus jos nuorempi mies haluaa

woman123

...pelkkää seksiä kanssasi? kummalla tavalla koet sen, hiukan vanhempi nainen? Ei kai nuoret, vetävännäköiset miehet halua edes seksiä ihan kenen tahansa naisen kanssa?

(Ja nyt puhun todella vain ehdotuksista, olen itse kristitty enkä voi yhden yön suhteita harrastaa mutta ehdotuksia on kyllä tullut, mutta kuitenkin niihin on liittynyt tieto että mistään vakavasta ei kanssani näiden nuorten taholta olla oltu kiinnostuneita, en sit tiiä pitäskö tää ottaa loukkauksena siitä että en kelpaa vakavalla tasolla seurustelukumppaniksi/kihlatuksi/vaimoksi kvai positiivisesti että kuitenkin tuo nuori komee sälli haluais mua.)

5

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenvahvaitsessäni

Ei se ole kumpaakaan. Olen välinpitämätön sellaisille ehdotuksille. Minulla ei ole mitään tarvetta sellaiseen toimintaan.

• Sinnttu

Komppaan aiempaa kommentoijaa. En korvaani heilauta tuolle asialle.

• ritiratirallaaaa

Mitäpä, olen mukana leikissä jos sille tuntuu.
      Olen sellainen "vanhempi nainen", sinkkuna elänyt ikäni ja sinkkuna kuolen. Parisuhde ei kiinnosta joten mitään muuta kuin hetken iloa en niiltä nuorilta adoniksilta haluakaan. En ole mitenkään haku päällä mutta joskus jos sille tuntuu ja tunnelma on otollinen, miks ei! Jos ollaan täysikäisiä molemmat...
      Ihan kiva ja mukava juttu jos kummallekin osapuolelle jää hyvä mieli :)

• eiolepuumanverta

Eipä tulisi pieneen mieleenkään alkaa naiskentelemaan oman lapseni ikäisen kanssa. Sehän olisi kuin lapseen sekaantumista. Hymähtäisin seksiä ehdottelevalle pojulle, että sori, ei kiinnosta.

• 7858998

Mitä väliä sillä on, ei niiden kanssa suhdetta aleta ja perhettä perusteta. Itsekään en harrasta lasteni ikäisiä nuoria miehiä. Sellainen 10v nuorempi on ok. Nekin on liian liipaisin herkkiä vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe