Pituus miehellä

Yytyy

Ei meinaa löytyä naista joka haluaisi seurustella lyhyen miehen kanssa. Olen 167cm. Menee hankalaksi.

18

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaahaikara

      Kummallista, että noin on. Itse olen ollut naimisissa 160-senttisen miehen kanssa enkä kokenut sitä ongelmaksi, koska olin itse 154-senttinen. Päinvastoin: käytimme toistemme ulkoiluvaatteita ja kumisaappaita, otimme sen, mikä ensimmäiseksi käteen sattui, kun nuo varusteet olivat samaa kokoa.
      Eroomme vaikuttivat ihan toiset syyt kuin miehen pituus.

      Oma ongelmani on, että olen 77-vuotias eikä sen ikäisiä miehiä juuri Suomi24n sivustolla näy. Mielestäni parilla pitää olla takanaan yhteistä historiaa, eikä sellaista ole, jos ikäeroa on vaikkapa 20 vuotta. Toinen avioliittoni päättyi puolisoni kuolemaan, mutta haluaisin vielä löytää kumppanin tuleviksi vuosiksi.

    • Pitkävaalea

      Itse 180 ni sen takia joutuu tyytymään 177-183 pitkiin miehiin. Ei löydy helpolla.

    • Lyhyetonsöpöjä

      Olen 178cm nainen, ja aina kiinnostunut enemmän lyhyemmistä miehistä... tuntuu usein olevan niin päin, ettei miehet halua itseään kookkaampaa naista.

      • Nojaah, tällaisena 168 cm hujoppina sanon, että ei haittaa yhtään, jos nainen on 10-15 cm minua pidempi. Kunhan "kookkaampi" tässä ei tarkoita sitä, että leveyssuunnassakin päihittää minut huomattavasti.


    • Käpränen

      Oken 160 cm nainen, mieheni on 162 cm. Käytän aika usein korkkareita, eli käytännössä olen lähes koko ajan miestäni reilusti pitempi, tämä ei miestäni haittaa koska hän on sinut pituutensa kanssa. Ulkopuolisia ihmisiä näyttää kyllä tämä välillä häiritsevän...Silloin kun käymme lavatansseissa, laitan matalat kengät. Minusta on mukavampi tanssia jos tanssikaveri on suunnilleen samanpituinen...

    • Lyhyt.pituus.pinna

      Kyllä näin lyhyenä (158 cm) naisena riittää 160 cm mies. Jostakin syystä miehet, joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet minua pidempiä. 😙

    • rehelliine

      Onhan tommonen taapero korni näky.

    • Eiriitäpituusjapaino

      Vaikka olen yli 5 cm pidempi, on se edelleen vaikeaa, siis löytää lyhyempi kiinnostunut nainen. Ei edes niille hoikille lyhyille kelpaa. Käykää vaikka tutkimassa alle 165 senttisten naisten pituus- ja painovaatimuksia deittiosastolla.

    • Keltasirkku2

      Itse olen nipin napin 125cm mies ja naisia on ollut vaikka muille jakaa. Pituushaitari heillä ollut 165 - 180 cm.

    • Naisellisemmat

      Valitsen korkkarit mielummin.

    • jämäkkä-parempi-

      Juuri tänä aamuna ajattelin, kun näin pitemmän nuoren veltohkon miehen, että ei pitkällä veltolla tee oikeastaan yhtään mitään. Lyhyt ja jämäkkä on paljon tehokkaampi kaikessa toimissa.

    • voijeesuslols

      No ei ne naiset varmaan etsi miestä joka on lyhyt. Ihmisessä kun on aika paljon muitakin ominaisuuksia. Vai etsitkö itse naista jonkun tietyn luvun perusteella?

    • pienineiti

      Sentit ei pituudessa kerro kaikkea. Tapasin mieheni netissä ja hän varoitteli, että on mieheksi tosi lyhyt, 170cm. Itse olen 160cm pitkä, mutta niin sietämättömän vaikea luonne, että usein kuvittelen ja koen olevani pidempi kuin itseäni huomattavasti pidemmät ihmiset. Pinnallisesti ajattelin jo etukäteen, että varmaan hän on minulle liian lyhyt enkä kiinnostu.
      Ensikohtaamisesta saakka olen kuitenkin tuntenut itseni aivan pieneksi, hänen jokainen halauksensa tuntuu karhunhalaukselta ja voin katsoa häntä ylpeänä ylöspäin. Hän osaa kantaa itsensä ja antaa itsestään todella paljon pidemmän kuvan, kuin mitä sentit antavat ymmärtää.

    • naistenmiesjoo

      Mikähän siinä on, että olen saaanut usein eri naisia, koska olen sinkku ja vain pituus on 20 senttinen.

    • pitkämiesmitkäpies

      Olen senttiä vaille 194 cm pitkä mies ja minulla ei tulisi mieleenkään, että alkaisin olemaan jonkun 160 cm tai 165 cm naisen kanssa. En halua todellakaan tehdä itsestäni mitään pelleä. Vaimoni on 188 cm pitkä ja jos haluan suudella häntä, haluan tehdä sen seisaaltani, enkä mennä istumaan jotta saisin suukon. Joskus kun näen, mies joku 195 ja nainen se 160... On se naurattavan näköistä. Yhtä naurattavaa ois, että pariskunta, miehellä kunnon miestissit ja naisella parta. Pariskunnilla ei pitäisi olla kuin enintään 10 senttiä pituusero, tietenkin miehen hyväksi ja toinen asia, enintään 5 vuotta ikäeroa. Itse olen vaimoani 1.5 vuotta vanhempi, että yhdessä vanhetaan. Tälläset Danny suhteet ei tule onnistumaan ikinä.

    • pöööööööh

      pööööööh

    • Agnus_McGyver

      Olen mies ja tyytyväinen pituuteeni, ei liikaa eikä liian vähän. En haluaisi olla jättiläinen. Erästä kaveria vaivasi hänen lyhyytensä. Näin asian vähän toisin ja mietin voiko naisetkin nähdä niin. Hän on hyvin eloisa ja vikkelä ja ihan komeakin kai. Aina tulee hänestä mieleen McGyver, joka ei ole kovin iso mutta se jotenkin sopii hänelle. Ei kaikkia tarvitse miellyttää, riittää jos maailmasta löytyy yksi jota miellyttää. Vaan eipä ole minullekaan löytynyt.

    • 40mies

      Olen 166cm enkä ole koskaan seurustellut. Lyhyt mies on ruma ja huono mies naisten mielestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe