Mikäköhän mättää, ohjaus melko jäykkä eikä palauta. Myyjä kertoi että alustan massauksen yhteydessä kuulemma massaaja innostui liikaa ja ruiskutti etuosaan liikaa, voiko olla niin. Mutta jos ei, niin onko pumppu sökö tai mikä? Onko kallis operaatio korjata, .... jne.
. Käynnistäessä kyllä kuuluu pientä vinkumista remmeiltä... eli tiedoista kiitollinen kysyy?
VW transporter t4 2.4tdi -91 ohjaus jäykkä
8
1425
Vastaukset
- trans
ps. ajettu vasta 337000
- Folkland
Laturin hihnapyörän laakeri on hyvä tarkistaa, ennen suurempaa remppaa.
- PärnäsenKorjaamo
Entäs tehostajan pumppu ja öljyt😯?
- PärnäsenKorjaamo
Entäs tehostajan pumppu ja öljyt😯?
- kalmankankeus
Mitäköhän ideaa on massata jo paalausiän ylittänyttä autoa ja toinen hyvä kysymys on että kannattaako moiseen uhrata yhtikäs mitään muutakaan rahapussista kuin ajaa loppuun ellei se sitä jo ole ja ottaa romutuspalkkio ostaa uusi nykyaikainen,turvallinen,vähäpäästöinen,taloudellinen,hiljainen ja moninverroin mukavampi nykypaku.
- Ostelee
Kakkakulli. Myö ruveta mittää ostelee.
- kuusankoskirock
Ääni tuolle romutuspalkkion puolesta kirjoittajalle joka toisena vaihtoehtona ehdottaa loppuunajamista niillä eväin mitä nyt on.
1991 vuodesta vuoteen 2018 on pian 30 vuotta!
Sen ikäiset autot kuuluu harrasteautojen kategoriaan eikä ainakaan käyttöautoksi tänne pohjolaan vaikka jossain Kreikassa tai muilla lämpimillä mailla pääsevätkin helpolla ja jopa pitkään ruosteettomina joka puoltaa käyttöiän nostoa sielläpäin vaan maailmallahan tekohengitetään kaikkea ja laitteiden kunto onkin varsin kirjavaa nähtävää ja niitä pahemmin korjailla kuin rautalangalla. - Anonyymi
Luonto ei kiittää kun romutetaan toimivia autoja. Olkoon syyvä puuttuvat rahat tai halua kantaa vastuuta, on järkevä käyttää koneet ja laitteet niin kauan kuin ne toimii, Jos tulee vikoja auto pitää korjata eikä suinkaa viedä palattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185111Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342609
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302408- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211620En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101530Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231284- 941158
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143