Naisten hinku parisuhteeseen alistavien ja

ihmettelen_tätä

39

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmis

      "Sain.kuulla.joka.päivä sata kertaa olen huora miksi.katson miehiä vaikka en katsonut vain.kiitin kaupassa kassalla tai taksissa. Sain pahoja iskuja ja kuristi ja otti.väkisin...silti minä.tyhmä.ihminen omasta mielestä ajattelin.aika muuttaa asioita ja en halua vuosien liittoa hajottaa. "

      Miten sekaisin pitää olla, ettei tuollaisesta paskasuhteesta lähde?

      • .. Kysy itteltäs Sitten, kun joku Narsu- tai PsykoMarsu on Murskannut SalaKavalasti Sun ItseTuntos ja Saanut Sut AlisteiseenAsemaan.. ;P

        .. Se on Niiren Yks BravuuReista.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kysy itteltäs Sitten, kun joku Narsu- tai PsykoMarsu on Murskannut SalaKavalasti Sun ItseTuntos ja Saanut Sut AlisteiseenAsemaan.. ;P

        .. Se on Niiren Yks BravuuReista.. ;P

        .. Sitä Helpompi saalis Noille, mitä Kiltimmästä, Empaattisemmasta, SiniSilmäisemmästä jne. on Kyse.. ;P


      • Eikarkuun

        Ei siitä niin vaan lähdetä. Henkinen ja fyysinen ote naisesta. Mies on peto.


      • Eikarkuun kirjoitti:

        Ei siitä niin vaan lähdetä. Henkinen ja fyysinen ote naisesta. Mies on peto.

        .. Älä Yritä Levittää Myrkyllistä&Valheellista Mantraa.. "Miehet Demoneita & Naiset Enkeleitä jne..".. ;P

        .. Totuus on, että Naisissa on Noita "Demoneita jne." ihan siinä kuin miehissäkin.. ;P


      • Eikarkuun kirjoitti:

        Ei siitä niin vaan lähdetä. Henkinen ja fyysinen ote naisesta. Mies on peto.

        aivan totta. kun sä olet jäänyt psykopaatin hampaisiin ei siitä niin vain lähdetä,kokemusta on. se sairas yksilö pitkään pehmittelee sua,saa sut koukkuun melkein läheisriippuvaiseksi,vasta sen jälkeen aloittaa ton pahoinpitelyn etc.


      • hienoahienoa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sitä Helpompi saalis Noille, mitä Kiltimmästä, Empaattisemmasta, SiniSilmäisemmästä jne. on Kyse.. ;P

        Onneksi naiset ovat aina kilttejä ja empaattisia psykopaateille ja narsisteille, mutteivät koskaan kilteille ätmeille. :D :D :D


      • ero.tässä
        hienoahienoa kirjoitti:

        Onneksi naiset ovat aina kilttejä ja empaattisia psykopaateille ja narsisteille, mutteivät koskaan kilteille ätmeille. :D :D :D

        Psykopaatit ja narsistit ovat alussa hyvinkin mukavia ja hurmaavia. Ätmi näyttää todellisen paskaluonteensa jo heti.


      • hienoahienoa kirjoitti:

        Onneksi naiset ovat aina kilttejä ja empaattisia psykopaateille ja narsisteille, mutteivät koskaan kilteille ätmeille. :D :D :D

        .. Se on Usein Myös niin, että Noi Ossoo kutkutella oikein Monen Naisen Narsistisia Piirteitä.. ;P

        .. Voi Väittää Vastaan, mutta Näin tämä(kin) Nyt Vuan On.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se on Usein Myös niin, että Noi Ossoo kutkutella oikein Monen Naisen Narsistisia Piirteitä.. ;P

        .. Voi Väittää Vastaan, mutta Näin tämä(kin) Nyt Vuan On.. ;P

        .. HaraKoiden Heikkous Kiiltäviin Esineisiin on Myytti.. Mutta.. ;D


      • hienoahienoa
        ero.tässä kirjoitti:

        Psykopaatit ja narsistit ovat alussa hyvinkin mukavia ja hurmaavia. Ätmi näyttää todellisen paskaluonteensa jo heti.

        Ätmin ainut paskaluonne on se, ettei hän esitä mitään panomiestä. Muuten ätmi on ihan loistava tyyppi! :)


      • NainenRuudunTakaa
        ero.tässä kirjoitti:

        Psykopaatit ja narsistit ovat alussa hyvinkin mukavia ja hurmaavia. Ätmi näyttää todellisen paskaluonteensa jo heti.

        Osaavat olla välillä mukavia, osaavat ottaa huomioon kaikki toisten tarpeet ja ruokkivat emotionaalista riippuvuutta ja saavat ihmisen koukkuun luomalla kuvitelman, että on siitä koukussa olevasta kiinni kuinka tyyppi joka sitä siimaa vetää, toimii, vaikka ei se ole.


      • Kaisanoasaa
        hienoahienoa kirjoitti:

        Ätmin ainut paskaluonne on se, ettei hän esitä mitään panomiestä. Muuten ätmi on ihan loistava tyyppi! :)

        Ätmeistä ei myöskään ole panemaan kun pitäis naisen olla se nuori ja hoikka jotta ottais eteen. Suurin osa naisista ei ole ja halut on niilläkin, joten sieltä otetaan mistä saadaan.


      • Nainen39vee

        "Miten sekaisin pitää olla, ettei tuollaisesta paskasuhteesta lähde? "

        No varmaan ainakin vähän sekaisin. Itse asiassa onhan tästä tutkimuksia, millaiset psykologiset mekanismit ovat taustalla, jos tuollaiseen suhteeseen jää. Usein kyse voi olla jo lapsuudessa syntyneestä traumasta tai ongelmasta. Terapian avulla voi päästä yli ja eteenpäin.


    • hienoahienoa

      Palstalla feministit ja valkoritarit aina haukkuvat kilttejä ätmejä, mutta noita alistavia ählyjä aina kunnioitetaan. Johan on feministeillä ja valkoritareilla kummalliset arvot.

      • wherearethey

        Mitä kilttejä ätmejä? Niitä naisia haukkuviako?


      • hienoahienoa
        wherearethey kirjoitti:

        Mitä kilttejä ätmejä? Niitä naisia haukkuviako?

        Ätmien suorittama "haukunta" on lähinnä takaisin antamista, eikä mitään perusteetonta ulinaa. Toki ätmit käyttäytyvät kiltisti kaikkia niitä naisia kohtaan, jotka ovat kunnollisia ja jotka eivät perseile läpi elämänsä.


      • wherearethey
        hienoahienoa kirjoitti:

        Ätmien suorittama "haukunta" on lähinnä takaisin antamista, eikä mitään perusteetonta ulinaa. Toki ätmit käyttäytyvät kiltisti kaikkia niitä naisia kohtaan, jotka ovat kunnollisia ja jotka eivät perseile läpi elämänsä.

        Ätmit ne on haukkumisen itse näilläkin palstoilla aloittaneet, katkeruuttaan. Voit selata vapaasti Sinkut-palstan historiaa.


      • hienoahienoa
        wherearethey kirjoitti:

        Ätmit ne on haukkumisen itse näilläkin palstoilla aloittaneet, katkeruuttaan. Voit selata vapaasti Sinkut-palstan historiaa.

        Eivät ätmit hauku vaan varoittavat naisia jännämiehistä ja tekevät "esimerkkejä" naisista jotka ovat tyhmyyttään menneet hengailemaan/suhteeseen jännämiesten kanssa. Sehän jos joku on suojelemista ja välittämistä! Tästä hyvästä ätmit saavat haukut palstanaisilta ja käärmeen lailla käyttäytyviltä valkoritareilta!


      • älänaurata
        hienoahienoa kirjoitti:

        Eivät ätmit hauku vaan varoittavat naisia jännämiehistä ja tekevät "esimerkkejä" naisista jotka ovat tyhmyyttään menneet hengailemaan/suhteeseen jännämiesten kanssa. Sehän jos joku on suojelemista ja välittämistä! Tästä hyvästä ätmit saavat haukut palstanaisilta ja käärmeen lailla käyttäytyviltä valkoritareilta!

        Oletko nähnyt esim. ne kommentit, että 30 nainen on jo niin elähtäneen näköinen ettei sitä pane enää puliukkokaan. Mitä tuossa varoitellaan? Tai että nainen on "heikompi sukupuoli" jne. Välittäminen on tuosta kaukana.


    • Monet näyttävät todellisen luonteensa vasta myöhemmäs vaiheessa parisuhdetta mutta pitäs tajuta lähteä huonosta.

      • vaara.piilee

        Niin kun ensin saavat sitoutettua. Sitten alkaa hullunmylly raivoaminen pieksäminen manipulointi.


      • vaara.piilee kirjoitti:

        Niin kun ensin saavat sitoutettua. Sitten alkaa hullunmylly raivoaminen pieksäminen manipulointi.

        Sitäpä ei ole enää terve suhde.


      • Joo mutta usein miehestä paistaa kilometrien päähän mikä se on miehiään ja silti naiset vaan sen haluaa ja vaikkei paistaisikaan aina on merkkejä olemassa. Tuossa yksi esimerkki:

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809142201199574_vd.shtml

        "Nina kertoo vuosien mittaan yrittäneensä etsiä Marcoa. Marco oli kuitenkin ottanut käyttöönsä toisen isovaarinsa sukunimen, eikä hänestä löytynyt tietoja vanhalla sukunimellä."

        Ei varmaan kenelläkään naisella ala kellot kilkattaa? Joo "ihan sitä vaan huvikseen vaihdoin sukunimeä ja silleen". boah.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta usein miehestä paistaa kilometrien päähän mikä se on miehiään ja silti naiset vaan sen haluaa ja vaikkei paistaisikaan aina on merkkejä olemassa. Tuossa yksi esimerkki:

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809142201199574_vd.shtml

        "Nina kertoo vuosien mittaan yrittäneensä etsiä Marcoa. Marco oli kuitenkin ottanut käyttöönsä toisen isovaarinsa sukunimen, eikä hänestä löytynyt tietoja vanhalla sukunimellä."

        Ei varmaan kenelläkään naisella ala kellot kilkattaa? Joo "ihan sitä vaan huvikseen vaihdoin sukunimeä ja silleen". boah.

        Kaikista miehistä ei pakosti tajua.
        Varsinkin noi manipuloijat osaa peittää hyvin omaa luonnettaan.
        Luulis että sois kellot jotain mätää tuossakin mutta rakkaus on sokeaa.
        Totta kai huvikseen vaihtaa sukunimeä :D
        Oisko naistenmies kyseessä?


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kaikista miehistä ei pakosti tajua.
        Varsinkin noi manipuloijat osaa peittää hyvin omaa luonnettaan.
        Luulis että sois kellot jotain mätää tuossakin mutta rakkaus on sokeaa.
        Totta kai huvikseen vaihtaa sukunimeä :D
        Oisko naistenmies kyseessä?

        No ei ainakaan näyttänyt naistenmieheltä mutta näyttää naisia saavan. Mulla sattu sillon olemaan telkkari kanavalla kun se sitä lauluesitystään esitti sille maajussinaiselle ja jo silloin minusta vaikutti aika epäilyttävältä tyypiltä, sen vaan näkee eikä tullut ollenkaan mulle yllätyksenä toi nimenvaihto tuossa uutisessa. Vappu ja se nainen oli tietysti tohkeissaan, naiset kai vaan huonosti sitten näkee niitä "merkkejä" mitä kannattaisi kyllä nähdä, säöästyisivät monelta murheelta.


      • Erimieltä

        "Joo mutta usein miehestä paistaa kilometrien päähän mikä se on miehiään..."

        Ei nyt ihan noinkaan. Ted Bundykin vaikutti ok tyypiltä kilometrien päästä. Häntä kuvailtiin miellyttäväksi ja komeaksi. Todellinen susi lampaan vaatteissa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ei ainakaan näyttänyt naistenmieheltä mutta näyttää naisia saavan. Mulla sattu sillon olemaan telkkari kanavalla kun se sitä lauluesitystään esitti sille maajussinaiselle ja jo silloin minusta vaikutti aika epäilyttävältä tyypiltä, sen vaan näkee eikä tullut ollenkaan mulle yllätyksenä toi nimenvaihto tuossa uutisessa. Vappu ja se nainen oli tietysti tohkeissaan, naiset kai vaan huonosti sitten näkee niitä "merkkejä" mitä kannattaisi kyllä nähdä, säöästyisivät monelta murheelta.

        En edes jaksa kattoo koko ohjelmaa kun aattelen että se on vähän älytöntä puuhaa.. Monta naista yhden miehen perässä. Ehkäpä toikin nainen liian sinisilmäinen.


      • Erimieltä kirjoitti:

        "Joo mutta usein miehestä paistaa kilometrien päähän mikä se on miehiään..."

        Ei nyt ihan noinkaan. Ted Bundykin vaikutti ok tyypiltä kilometrien päästä. Häntä kuvailtiin miellyttäväksi ja komeaksi. Todellinen susi lampaan vaatteissa.

        Veikkaan että useimmat miellyttäväksi ja komeaksi kuvailijat olivat naisia, veikkaan myös että miehiä ei hirveästi ole ollut ystävissä sillä.


      • jksdfdsfsdf
        Harmaaritari kirjoitti:

        Veikkaan että useimmat miellyttäväksi ja komeaksi kuvailijat olivat naisia, veikkaan myös että miehiä ei hirveästi ole ollut ystävissä sillä.

        Mitä merkitystä sillä on? Oma kokemushan se ratkaisee. Esim. susta tykkää moni täällä, omasta mielestäni olet limanuljaska, jota en koskaan haluaisi tavata irl.


    • Kaisanoasaa

      Naisilla on aivoissa pieni alue josta aivot ohjaa naisia väkivaltaisten miesten kanssa suhteeseen.

      • ei.ohjausta

        Miehillä taas ei aivoissa tapahdu minkäänlaista ohjausta, kun kikkeli vie ukkoa.


      • hienoahienoa
        ei.ohjausta kirjoitti:

        Miehillä taas ei aivoissa tapahdu minkäänlaista ohjausta, kun kikkeli vie ukkoa.

        Itse asiassa naisia ohjaa heidän haaroväli, koska tykkäävät vain 20% komeimmista miehistä. 20-30% välimaastoon putoavat komeimmat miehet vielä menettelee naisille, mutta ei ole enää optimaalinen taso edes alemman tason naiselle. Tämä on tutkittu juttu, joten on selvää, että naisten haaroväli tekee valinnan miehen suhteen.


      • muna.ohjailee
        hienoahienoa kirjoitti:

        Itse asiassa naisia ohjaa heidän haaroväli, koska tykkäävät vain 20% komeimmista miehistä. 20-30% välimaastoon putoavat komeimmat miehet vielä menettelee naisille, mutta ei ole enää optimaalinen taso edes alemman tason naiselle. Tämä on tutkittu juttu, joten on selvää, että naisten haaroväli tekee valinnan miehen suhteen.

        Tasoteorian mukaan miehet pitää eniten kauniimmista ja nuorimmista naisista. Kuitenkin mies kuulemma panee jopa puunkoloa paremman puutteessa. Muna siis vie miestä, ja lujaa.


    • Kaisanoasaa

      Kyllä naiset haluaa jännämiehen aina vaikka olisi paska luonne etukäteen tiedossa.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Ulkomaalaiset on pahimpia jännämiehiä.

    • ahdistaa

      Naiset toimivat näissä asioissa usein isolla riskillä. Jos tavoittelee karismaattisinta miestä niin on suuri vaara keikahtaa narsistin puolelle. Pilke silmäkulmassa saattaa olla myös hullun kiilto. Innostunut mies on usein naisten mieleen mutta innostus ja energia voi myös kertoa maanisuudesta tai kypsymättömyydestä. Ehkä naiset tietävät mitä tekevät ja ymmärtävät pistävänsä pöytään isot panokset.

      • Nainen39vee

        Minkäslainen mies sitten kannattaa ottaa? Älä nyt vaan sano, että joku flegmaattinen ja tylsistynyt - jos ei mies kerran saisi olla edes energinen, innostunut tai ns. pilke silmäkulmassa.


    • vittu.ohjaa.naista

      Vittu ja hormoonit ohjaa naista. Naiset pitäisi panna holhoukseen, etteivät tee tyhmyyksiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe