Olen älykkö ja yliopistossa koulutettu mutta siten dualistinen mielenlaadultani että tykkään myös korjata autoani ja tehdä muita mekaanisia/teknisiä TI-korjauksia. Onko täällä muita "älykkömäisesti" mieleltään viritettyjä, jotka tykkäävät korjata myös omaa autoaan?
Onko täällä muita älykkö TI-autonkorjaajia
20
496
Vastaukset
- hienoahienoa
Sanotaan nyt näin, että osaan korjata kaiken paitsi ihmissuhteita. ;)
No jaa, tiedä nyt niin tykkäänkö, olen vaan sen verran nuuka että jos jotain on mahdololista tehdä itse niin mieluummin teen kuin maksan älyttömästi jostain pikkuhommasta.
- Kalpea.kuolema
Samma häär. 6 vuotta autopuolen kouluja, kolme merkkikorjaamolla asentajana, yksi tekemässä uusia autoja. Sitten yli 30 v muissa töissä. Nyt vanhana en enää millään viitsisi korjailla, mutta vielä vähemmän maksaa toiselle siitä, minkä itse osaa ainakin yhtä hyvin. Työkalutkin on hommattu jo kauan sitten. Peltihommiin en ala enkä maalauksiin sotkeudu.
- ajatmuuttuu
Kalpea.kuolema kirjoitti:
Samma häär. 6 vuotta autopuolen kouluja, kolme merkkikorjaamolla asentajana, yksi tekemässä uusia autoja. Sitten yli 30 v muissa töissä. Nyt vanhana en enää millään viitsisi korjailla, mutta vielä vähemmän maksaa toiselle siitä, minkä itse osaa ainakin yhtä hyvin. Työkalutkin on hommattu jo kauan sitten. Peltihommiin en ala enkä maalauksiin sotkeudu.
No tuskinpa nykyään mitään 30 vuotta vanhoilla tiedoilla tekisikään, siinähän ettisit jotain kaasarin kohoa.
- nauttityöstään
Pari- kolme vuotta sitten näin vastaavanlaisen korjaajan toisessa kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459