Kaverilla menee pahasti yli...

Apuajapian

Eli joo, kyseessä on 12- vuotias kaverini, joka on luonut profiileja eri deittisivuille väittäen olevansa 18-20-vuotias. Hän on löytynyt yhdeltä deittipalvelulta 19-vuotiaan miehen ja he ovat jo tutustuneet eri someissa. Pari päivää sitten kävikin niin, että tämä mies oli pyytänyt häneltä belfietä (pyllykuvaa) ja ystäväni lähetti. Sanoin hänelle, ettei siitä seuraa mitään hyvää ja että mies voisi ottaa kuvankaappauksen ystäväni lähettämästä ahterikuvasta ja lähettää sitä ympäri nettiä. Ystäväni vastaus oli:"Otan sen riskin rakkauden takia". Eikä tässä kaikki, sillä ystäväni myös on kertonut tarkan sijaintinsa miehelle ja he ovat jo päättäneet tavata. Mulla on pirun kova halu sanoa ystävälleni, että belfieiden pyytely ei kuulosta järin hyvältä ja että mies voi olla oikeasti kuka tahansa. Pelkään että jos sanoisin niin, että ystäväni pitäisi mua kamalana nipottajana, mutta kun näen tässä jutussa vain huonoja asioita. Miten minun oikeen pitäisi toimia asian suhteen? :d

5

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäsJos

      Lopetat alaikäisen tyttärenu salakuvaamisen, vainoamisen ja identiteettivarkauden ja ilmiannat itsesi rikoksistasi poliisille. Te ette mun elämääni ohjaa, eikä miesystäväni tule mua pettämään. Jännästi uhkailu siirtää kohdettaan lapseeni, miesystävääni ja/tai sukulaisiini, tai itseeni. Miksi luotte turhia toiveita parisuhteesta, kun en ole ottamassa elämääni yhden yhtä rikolista palstarunkkaria. Sosiaaiviranomaisilla ja poliisilla on ennakkotiedot lapseeni kohdistuvasta ulkopuolisesta uhkasta.

    • Varoitus

      Se 19 vuotias on todennäköisesti vanha ukko joka houkuttelee kaveriasi sexi mielessä.Te olette vielä lapsia joiden ei pitäisi olla tollasilla saiteilla. Tulee helposti raiskatuksi jos menee noita tapaamaan.

      • Apuajapian

        Sitä mäkin :( toivon kyllä että ystäväni tajuu että se ei varmasti ole mikään 19-vuotias söpö ja ihana mies kun se vielä niitä belfieitäkin pyytelee.....


    • grwuihgwho

      Soita poliisille

    • oppeliini1

      Lapsiystäväsi on tekemisissä vaarallisen pedofiilin kanssa. Ilmoita välittomästi poliisille.
      Toivottavasti ei ole liian myohäistä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3073
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1399
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe