Siis tulevat yli 25 vuotiaiksi. Jätättekö vaan naisen, teillä voi olla lapsiakin ja olettu juuri ostanut omakotitalon mutta sitten aamulla kun heräätte niin naisenne onkin kurppa ja ihan rupsahtanut.
Mitä miehet teette kun naisenne kurppaantuu
13
331
Vastaukset
Viimeksi vaihdoin 10 vuotta nuorempaan, mutta sekin tie on äkkiä kuljettu loppuun. Aina ei niin voi tehdä. Tosin minulle tuo rajapyykki ei ole 25 vaan ehkä n. 40, mutta sama perusajatus.
Voihan tässä käydä niinkin, että alan sitten olemaan itse3 niin vanha guppe, että siirryn vaan kalastelemaan ja riittää, ettänainen on vaan mukava.- saatanantunarit
Vaihtavat tietysti nuorempaan ja tiukempaan. Mistä sä oikein luulet, että ne kaikki yyhoot tulee, tipahtaa vaan taivaasta vai, yhtäkkiä? Pässi.
- NäinOn
Naisesta tulee yh silloin kun vaihtaa paskan parempaan.
- Naisasialooser11
Eli vaihtaa jännäjyystärin aisuriin. Jännäjyystäri sai naisen nuorempana ja kauniimpana ja aisuri saa jämät sekä äpärän elätettäväkseen. Naisen vanha pillu sykkii kuitenkin edelleen jännäjyystäreille.
- ö-ö-ö
NäinOn kirjoitti:
Naisesta tulee yh silloin kun vaihtaa paskan parempaan.
Miten ihmeessä siitä yh tuolla konstilla tulee?
- KaruFakta
Kaksi vaihtoa teki faija. Sit tyyty vaan kalastelemaan ja seksipuuhat/halut vaan loppu tai niin se ainakin väittää ,kun olen saunaillassa kysynyt koska ”vaihtaa” no nykyinen muija on 42 eli sama olisko täs vaiheessa ton ikäinen vai alkuperänen vaimo eli kun on se rupsahdus jo tapahtunut eli pano kelvottomasta tädiksi muuttunut. Niin faija on nyt 58
Kyl se laittaa mielen apeaksi eikä sitä oikein jaksa ajatella tyttöjä kun hetken huvina. Siis vakiintuminen ei kiinnosta kun näkee miltä jo 27 nainen näyttää. Sama elää yksin ja nussia nuoria kauniita silloin kun käy flaksi tai vanhempana ja jo varakkaampana käydä huorissa niin saa aina priimaa. - Zetoripappa
Tosi kyntömies ei vakoaan valitse.
- Kurppa27
Älkää nyt vaan taloa ostako. Sitten vasta ongelmat alkaa. Asukaa vuokralla niin on helpompaa.
- GoWest
Turun länsipuolisilla paikkakunnilla noin 60-65 -vuotiaat naiset ovat todella nuoren näköisiä, ja kaikin puolin ystävällisiä.
- pitkätukka-68
Mitä pitäis jotain tehdä kun nainen vain paranee?
No ehkä kannattaa skarpata, ettei hän katsele liikaa muita. - Nostetaanpa
Aina Ajankohtainen aihe!
- pois.pois.vain
Menen autotalliin ja haen sieltä lumentyöntimen, jolla alan sisälle päästyäni tönimään sitä biojäte kasaa kohti ulkona olevaa kompostoria. Huudan naapuria avuksi, että aukaisee sen kompostorin kannen valmiiksi sillä täältä on tulossa sellainen setti muhimaan sinne pönttöön notta ei ole tosikaan !. Naapurikin kiljaisee kauhusta kuin pikkutyttö kun näkee entisen tyttiksen, että minkälainen rupsahtanut haaska siitä kohti tulevasta kasasta on kuoriutunut, sen jälkeen kun näki sen viimmeksi sen ollessa vielä viikko sitten 24 ja nyt viikkoa myöhemmin 25 ja aivan maatunut sekä nahistunut.
- Aviomies-
Ei mua haittaa. Itsekkin tässä kurppaantunut olen, Vaimo sanoi että vanhenemme yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713