Jos mies on yli 30 v eikä ole koskaan seurustellut

kaikysyäsaa

niin mitä se on elmässään tehnyt? Eikö ole luonto tikanpoikaa ajanut puuhun? MIllaisia ihmissuhteita noin muuten ollut? Millainen on suhtautuminen seksuaalisuuteen tai seurusteluun ollut noin yleensä, onko se muuttunut vuosien saatossa? Onko ollut kiinnostusta nuorempana? Onko ollut jotain ylimääräistä häikkää esim mt-ongelmia?

Etenkin ihmetyttää, että jos olisi ollut kiinnostusta, mutta ei ole silti yhtään kokemusta takana. Että miten se on mahdollista. Että eikö halu aja yrittämään ja erehtymään kunnes JOTAIN kokemusta tulee?

25-vuoteen asti ja siitä vähän päälle voi vielä ymmärtää, että ihmiset kypsyy eri ajassa, mutta jos haluja olis, niin...

Vai onks se halu vaan sellaista, että joo olis kivaa saada vaikka lottovoitto, mutta enpä viitsi edes lotota?

38

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d123f

ei oo minusta mitenkään mahdotonta tai vaikea ymmärtää.
      esim jos lapsena muuttelee paljo tai jos koulukiusataan.. niin siitä on helppo sitten syrjäytyä kaikesta pc-maailmoihin. sieltä on todella vaikea enää päästä "normaalien" elämään jos ikää on yli 20 vuotta.

minua kiusattiin koulussa ja ikävästi myös naiset alkoivat kiusaamaan ja halveksimaan aikuisiällä. he olivat vain seurustelleet vihollisteni eli kiusaajieni parissa. jostain syystä miehet vihaavat minua koska olen naisellisen herkkä mies. en vain voi sille mitään, voin tietysti koittaa esittää miestä kopioimalla kiusaajiani mutta silloin itsellä on vihainen ja paha olla. minun luonne vain on erilainen ja haaveilen romanttisemmasta parisuhteesta naisen kanssa.

myöskään nämä miesmuotit mitä on nyky-aikana yllä niin eivät sovi minuun. en petä, en juo, enkä hakkaa. en ole ilkeä, enkä pahantahtoinen. on vaikea ruveta selittämään naiselle että ei en ole kuten 99% aiemmin tapaamistasi miehistä. siinä vaiheessa luultavasti hän olettaa olevani homoseksuaalinen ja häippäisee. mutta en ole koskaan ollut miehistä kiinnostunut ja olen 30v joten en pidä itseäni homo seksuaalisena. kiusaaminen vain syrjäytti ja pilasi itsetuntoni koska en saanut kokemusta omana itsenä kuulumisesta mitenkään. en myöskään ole saanut naisilta rohkaisua koskaan lähestymisyritystä varten vaan aina sama kylmä ja hyljeksivä kohtelu. itse en hyväksy mitään väkisin naisen reviirille tunkeutumista se vain tuntuu itsestä mielöettömän väärältä.

olen silti ollut lyhyessä suhteessa 5 vuotta sitten mutta sekin kaatui koska nainen ei pitäny minua miehenä. hän jotenki sanoi että miksen voi olla kuten toinen normaali mies ja jätti minut.

ei sille vain voi mitään, miehet on erilaisia jotkut herkempiä kuin toiset. ja ne ei-herkät tuppaa olemaan väkivaltaisia herkkiä kohtaan. yritäppä sitten baarissa koittaa pokata naista kuin ei herkät miehet alkavat hakkaaman kun äkeät heidän reviirilleen. sen takia sitten jää aina yksin.

• Kaisanoasaa

Herkkä mies hakee seuraa baarista ja ihmettelee, että ei toimi... Mikähän vois olla vikana?

• 123d21321f3

No ongelma on se että itse en koe olevani herkempi kuin muut, mutta jotkut ovat siitä huomauttaneet minulle. En siis koe että joutuisin poistamaan elämästäni joitain alueita koska olen herkempi.

• ksdlfkjsdkfksdkld

Minun kohdalla monet noista osuu, muutettiin 4-5 kertaa ensimmäisen 18 vuoden elinikäni aikana, sen jälkeen tosin olen asunut vain parissa eri paikassa.
        Aina olen ollut jollain lailla muiden alistama ja kiusattu, ei ole ollut kunnon kavereita koskaan, olen kyllä sen luonteinen perusluonteeltani että viihdynkin hyvin omissa oloissani eikä alkoholia ole kiinnostanut kaataa kurkusta alas saati tupakointikaan ole maistunut joten eipä ole ihme että vielä yli nelikymppisenäkään en ole koskaan seurustellut.
        Eipä siis ole "luonto tikanpoikaa puuhun ajanut", on muutakin tekemistä löytynyt.
        En ole kyllä muutenkaan kavereita kaipaillut elämääni, viihdyn vapaa-ajallani hyvin omissa oloissani. Töissä joutuu ihan tarpeeksi olemaan muiden kanssa tekemisissä.
        Perkele kun voittaisin lotossa (ja lottoankin joka viikko) niin saisi olla kokonaan ihan omassa rauhassa, se se vasta olisi elämää, viimeinkin saisi elää ihan mieleistään elämää omassa rauhassa!

• kaikysyäsaa
        123d21321f3 kirjoitti:

No ongelma on se että itse en koe olevani herkempi kuin muut, mutta jotkut ovat siitä huomauttaneet minulle. En siis koe että joutuisin poistamaan elämästäni joitain alueita koska olen herkempi.

Haet baarista jännänaisia. Mitä kunnollisempi mies, sitä jännempää naista kaipaa. Miksiköhän tämä ei toimi?

• mklbgflrt
        kaikysyäsaa kirjoitti:

Haet baarista jännänaisia. Mitä kunnollisempi mies, sitä jännempää naista kaipaa. Miksiköhän tämä ei toimi?

Ja mitä kunnollisempi nainen, sitä jännempää miestä kaipaa. Miksiköhän siis eivät kunnolliset naiset ja kunnolliset miehet kohtaa?

Nainen39veetä (sitä oikeaa) lainaten:

" millä konstilla sitä sitten voi pakottaa itsensä kiinnostumaan saati ihastumaan johonkin sellaiseen, josta ei ole oikeasti ole kiinnostunut?"

• Näinkin

No ei tuo mikään kumma asia ole. Jos on peruskoulun jälkeen siis 16 vuotiaana lähtenyt opiskelemaan jotain korkeampaa tutkintoa, johon kuluu helposti 10 vuotta, kun ensin käy lukion ja sen jälkeen jatkaa korkeakoulussa, yliopistossa tai vastaavassa koulutuksessa.
      Sen jälkeen pääsee käsiksi työhön, johon panostaa 100%, että saa vakituisen työpaikan.
      Siinä vierähtää vuosia helposti, että ikää on yli 30 vuotta, eikä ole yhtäkään seurustelusuhdetta, eikä edes ajateltukaan aloittaa seurustelusuhdetta.

• 5432

Useimmat opiskelijat vapaa-ajallaan viettävät sosiaalista elämääkin. Minusta on kummallista, ettei jonkun elämään mahdu mitään muuta, kuin opiskelu ja työ.

• tietokonevievoiton
        5432 kirjoitti:

Useimmat opiskelijat vapaa-ajallaan viettävät sosiaalista elämääkin. Minusta on kummallista, ettei jonkun elämään mahdu mitään muuta, kuin opiskelu ja työ.

Ei se ole ollenkaan kummallista tänä päivänä.

• pitkätukka-68
        5432 kirjoitti:

Niin, itekin liikuin paljon opiskelijapaikoissa vaikken opiskellutkaan. Kyllä siellä pesää sai.

• Kaisanoasaa

Eli naiset ja suhteet ei kiinnosta.

• oletpitkätukkahomo
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Niin, itekin liikuin paljon opiskelijapaikoissa vaikken opiskellutkaan. Kyllä siellä pesää sai.

Turpaasi sait. Taitaa aika kullata muistot tai dementia tulla ikä"miehelle".

• varmaankin
        oletpitkätukkahomo kirjoitti:

Kateudestako näykit?

• pitkätukka-68
        oletpitkätukkahomo kirjoitti:

Höpö höpö. Oikeesti hauskaa oli, lähinnä Uuden Yo-talon ja Kuvataideakatemian yöbileissä sekä Wanhan kuppilassa.

• mietisitä

Vapaarakkaus on pilannut seksuaalisuuden ja rakkauden. Hapantunut maito on pilalla, ja "juoksunsa juosseesta" naisesta ei ole vaimoksi.

• Turha sun on täällä naisia syyttää, sillä se ei paranna sun mahdollisuuksia yhtään mihinkään. On just tyypillistä kokemattomien miesten paskapuhetta tollainen.

Eikä se naista mihinkään alenna, jos hänellä on ollut miessuhteita aikaisemminkin ja ennen sua. Ei kannata enää aikuisiällä turhaan haaveilla siitä, että sä olisit muka naisellesi se ensimmäinen ja ainoa mies, vaikka se löytämäsi nainen olisikin sulle se ensimmäinen elämässäsi.

Olisit itse aikoinaan saanut naisia, niin ei tarvisi tällä palstalla tollaista paskaa kirjoitella.

• kaikysyäsaa

Onks sulle nainen vaan vaimo tai sit ei naista ollenkaan? Pelkät panot ei kiinnosta? Tai vaan seurustelu ilman tarkoitusta avioitua?

• En vain mahda sille mitään että naiset ei kiinnostu.

• viinamies

Jos ei juo viinaa, ei tapaa naisia eikä pääse seurustelemaan. Helposti sitä on sitten 30-vuotias.

Nuorena pitäisi juoda viinaa niin löytäisi tyttöystävän jo teini-ikäisenä ja saisi seurustelukokemusta.

• Ehtii sitä kyllä seurustelemaan sitten aikuisiälläkin, että eipä sitä edes tarvitse mitään seurustelukokemusta vielä teini-ikäisenä, kun sitä ehtii kyllä sitten myöhemminkin. Alaikäisenä kun ei edes pidä juoda alkoholia, eikä se ole mitenkään tärkeää edes aikuisiälläkään.

• mutala-kalkku

Muistaakseni pysyttelin enimmäkseen kotona. Ei sieltä naiset tulleet hakemaan. Sitte jos vaikka kaupassa (kyllä tällainen tapaus kävi!!) joku tyttölapsi pyrki ottamaan kontaktia, niin tällainen ujo poika säikähti vaan entisestään, ja pysytteli vielä tiukemmin kotona.

Olin 34 ennen kuin kyllästyin kotona olemiseen. Tosin elämässä tapahtui niin rankkoja juttuja siihen aikaan, että ne laittoivat minut ottamaan riskin, astumaan ovesta ulos ja puhumaan naispuoliselle ihmiselle. Sillä tiellä ollaan. Tiedä sitten oliko hyvä vai huono juttu?

• ruma_ätmi

Jotkut on vaan niin rumia, ettei naiset halua olla niiden kanssa

• pitkätukka-68

Miehellä se ei ole rumuudesta kiinni, koska sitä voi kompensoida tyylillä.
        Mut jos se ruma yrittää sulautua betoniseinäänkin, niin ei ihme ellei naiset kiinnostu.

Ja kyllä mä naisistakin valitsen ennemmin sen tyylikkään kuin klassisen kauniin. Muotipellet jätän rauhaan.

• hienoahienoa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Miehellä se ei ole rumuudesta kiinni, koska sitä voi kompensoida tyylillä.
        Mut jos se ruma yrittää sulautua betoniseinäänkin, niin ei ihme ellei naiset kiinnostu.

Ja kyllä mä naisistakin valitsen ennemmin sen tyylikkään kuin klassisen kauniin. Muotipellet jätän rauhaan.

Mene nyt helvetti muualle selittämään noita paskapuheitasi. Ei kukaan viisastunut red pilled -ihminen usko moista hölynpölyä. Länsimaiset miehet saavat kokea ajan kanssa niin paljon paskaa naisten hypergamian vuoksi, että alkaa kuohumaan. Sen jälkeen tuollaiset betacuck-valkoritarit ja feministit laitetaan ekana ruotuun.

• Kaisanoasaa
        hienoahienoa kirjoitti:

Mene nyt helvetti muualle selittämään noita paskapuheitasi. Ei kukaan viisastunut red pilled -ihminen usko moista hölynpölyä. Länsimaiset miehet saavat kokea ajan kanssa niin paljon paskaa naisten hypergamian vuoksi, että alkaa kuohumaan. Sen jälkeen tuollaiset betacuck-valkoritarit ja feministit laitetaan ekana ruotuun.

Ei tosta ameriikan incel-uhosta oo mitään muuta seurausta, kuin että vieroittuu normaali-ihmisistä entistäkin tehokkaammin.

• hienoahienoa
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Ei tosta ameriikan incel-uhosta oo mitään muuta seurausta, kuin että vieroittuu normaali-ihmisistä entistäkin tehokkaammin.

https://www.reddit.com/r/exredpill/comments/8qlgfn/redpill_vs_blackpill/
        Sinä nyt en ymmärrä, että MGTOW ja Incel ovat eri asioita. Tai no MGTOW:ssa on eri tasoja:

https://www.mgtow.com/forums/topic/the-five-six-levels-of-mgtow/

Väittäisin, että vasta level 3-4 MGTOW alkaa olemaan Incel-tyyppinen ihminen. Itse olen level 2, mutta naiset itse ovat kyllä ajaneet minut siihen. Tavallaan voi kyllä olla tyytyväinen, ettei ole tullut kusetetuksi, eli esim. siittäjäksi ja sitten jätetyksi ja elatusmaksattajaksi. Mutta minähän mainitsin "red pill" ja aloit heti puhumaan Inceleistä, elikä tietämyksesi aiheesta on melko huono.

• Pillujen--asiantuntija

Miehellä se on just rumuudesta kiinni saako seurustella koskaan. Sadat tuhannet rumat miehet ei saa suomessa koskaan naista.

• pitkätukka-68

Ja tosi monet rumat taas saa. Voit miettiä mistä se johtuu.

En minäkään mikään komea ole.

• Siinä nyt mitään kovin kummallista ole mitä pitäisi suuresti ällistellä. Ihmiset ovat erilaisia, sosiaalinen elämä vaihtelee laidasta laitaan. Eihän tuo yleistä ole, mutta ei tavatontakaan.

• 6888493

"Millainen on suhtautuminen seksuaalisuuteen tai seurusteluun ollut noin yleensä"

Kyllä seksi ja seurustelu on kiinnostanut jo alle kakskymppisestä.

"Etenkin ihmetyttää, että jos olisi ollut kiinnostusta, mutta ei ole silti yhtään kokemusta takana. Että miten se on mahdollista. Että eikö halu aja yrittämään ja erehtymään kunnes JOTAIN kokemusta tulee?"

Mikään määrä yrityksiä ei takaa onnistumista. Pitäisikö alkaa raiskaamaan, jos naiset ei vaan kerta kaikkiaan kiinnostu? Enpä usko, että sitä sentään tarkoitit.

Maksullisiin en turvaudu, se on seksikysymys.

"25-vuoteen asti ja siitä vähän päälle voi vielä ymmärtää, että ihmiset kypsyy eri ajassa, mutta jos haluja olis, niin..."

Ei kyse ole kypsymisestä vaan persoonallisuudesta.

• Tikka on ajanut pojan alas puusta.

• kuunnellaaskaveria

Meillähän pitäisi täällä olla vakkari vastaamaan näihin kysymyksiin omista lähtökohdistaan käsin.

Naisasialooserti11, sinähän olet 30 ja totaali kokematon. Kuinkas nämä asiat ovat sinun kohdallasi menneet?

• jfjfjfjj

Aiheuttaakohan asberger tuota... jos on tosi herkkä eikä aivot toimi sit esim.

• Atm-tapaus

Olen tehnyt lähinnä töitä elämässä. Naista en ole koskaan saanut vaikka olen yrittänyt kaikkeni. Olen jo reippaasti yli 30 iän. Oon nähnyt miten kaikenlaisiet ääliöt on saanut naisia mutta minusta naiset ei ole kiinnostuneet.

• Pelimies69

Ehta homoha se semmone peräkammari vätys on.

• Mies60v.ruma.2.5.cm

59 vuotiaana vanhuksena vanhainkodissa sitten löysin mummun joka säälistä anto panna. Ja sit me pantii. Senpitunese.
      PS. Oon aika vitu ruma jätkä...

• näin.on

Sullahan on sitten ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9093
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6890
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6645
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5641
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5333
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3581
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3192
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      56
      3059
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe