Asuttiin eri osoitteissa ja ero tuli. Mies ei halua luopua mistään tavaroista mitä olen hänelle hankkinut, ovat kuulemma rakkaita hänelle. Hän olisi ollut valmis maksamaan niistä että hän saisi pitää ne.
Mietin vaan onko tämmönen tavallista haluaisin tietää? Muilla varmaan on komemusta. Vai tarkoittaakohan tämä sitä että mies vielä haaveilee ja haluaa että palaamme yhteen?
Ero ja Tavaroiden palautus.
7
772
Vastaukset
- oletko_toope
Olet antanut miehelle tavaroita lahjaksi ja nyt eron hetkellä otat ne pois. Aika sairasta.
- Ihmedille
Ei lahjoja palauteta urpo.
- Uty65
Ei sen tarvi t arkoittaa muuta kuin, mies käyttää saamiaan lahjoja tai katsoo ne tarpeellisiksi. Jos ero tulee, niin tavarat kuuluu hänelle koska olet ne lahjoittanut.
- 8451320
Miksi pitäis palauttaa. Eihän ne ole sinun. Sinä olet antanut ne hänelle ja ne on hänen tavaroitaan siitä alkane kun olet ne hänelle antanu. Hei haloo...
- Bjuikn
Samaa mieltä kuin edelliset
- uskopois
Anna vaan miehen maksaa sinulle tavaroista, nin ei tarvitse kummankaan niitåä sitten enää miettiä jälkikäteen. Varsinkin jos sinä olet ollut suhteessa se, joka on toiselle hankkinut niitää tavaroita huomattavasti enemmän. Todennäköisesti haluaa vaan pitää kiinni saamistaan eduista.
Tuskin kuvittelee tavaroiden liittyvän mitenkään mahdolliseen uuteen alkuun, sillä jos palaatte yhteen, niin tavaratkin palaavat. - antis
Yhteisesti ostetut jaetaan, ei kai kukaan anna lahjaksi ostettua takaisin, ihan järjetöntä, minä kyllä heitin pois yhden tavaran mitä ex tyttöystävä ei halunnut pitää, antoi mulle eron jälkeen ja heitin roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101832Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671729Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521685Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971623Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121127