Asuttiin eri osoitteissa ja ero tuli. Mies ei halua luopua mistään tavaroista mitä olen hänelle hankkinut, ovat kuulemma rakkaita hänelle. Hän olisi ollut valmis maksamaan niistä että hän saisi pitää ne.
Mietin vaan onko tämmönen tavallista haluaisin tietää? Muilla varmaan on komemusta. Vai tarkoittaakohan tämä sitä että mies vielä haaveilee ja haluaa että palaamme yhteen?
Ero ja Tavaroiden palautus.
7
519
Vastaukset
- oletko_toope
Olet antanut miehelle tavaroita lahjaksi ja nyt eron hetkellä otat ne pois. Aika sairasta.
- Ihmedille
Ei lahjoja palauteta urpo.
- Uty65
Ei sen tarvi t arkoittaa muuta kuin, mies käyttää saamiaan lahjoja tai katsoo ne tarpeellisiksi. Jos ero tulee, niin tavarat kuuluu hänelle koska olet ne lahjoittanut.
- 8451320
Miksi pitäis palauttaa. Eihän ne ole sinun. Sinä olet antanut ne hänelle ja ne on hänen tavaroitaan siitä alkane kun olet ne hänelle antanu. Hei haloo...
- Bjuikn
Samaa mieltä kuin edelliset
- uskopois
Anna vaan miehen maksaa sinulle tavaroista, nin ei tarvitse kummankaan niitåä sitten enää miettiä jälkikäteen. Varsinkin jos sinä olet ollut suhteessa se, joka on toiselle hankkinut niitää tavaroita huomattavasti enemmän. Todennäköisesti haluaa vaan pitää kiinni saamistaan eduista.
Tuskin kuvittelee tavaroiden liittyvän mitenkään mahdolliseen uuteen alkuun, sillä jos palaatte yhteen, niin tavaratkin palaavat. - antis
Yhteisesti ostetut jaetaan, ei kai kukaan anna lahjaksi ostettua takaisin, ihan järjetöntä, minä kyllä heitin pois yhden tavaran mitä ex tyttöystävä ei halunnut pitää, antoi mulle eron jälkeen ja heitin roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818