Kepuloisilla aina töitä, kun he itse tai suku on päässyt puoluetaustalla/sukuloisuussuhteilla vauhtiin 10-20 vuotta sitten
Ei-kepuloisilla on vaikeuksia saada töitä, kun puuttuu puoluetausta tai sukuloisuussuhteet kepuloisiin.
Molemmissa ryhmissä on ihan perusluonteeltaan samanlaisia ihmisiä: ei alkoholisteja tai muutenkaan epäkelpoja ihmisiä - no, on toki moraalikäsitykset kepuloisilla rapistuneet...
Työttömissä korkeammalle/enemmän koulutettuja ja töissä olevissa vähemmän, mikä toki on loogista, sillä ei-kepuloiset ovat yrittäneet koulutuksella parantaa tilannetta!
Kepuloisissa sivistymättömyys kukoistaa, sillä heidän ei ole juurikaan tarvinnut koulutuksen kautta "taistella" työpaikoistaan! Työpaikka on langennut kuin Manulle tai Maijalle se kuuluisa illallinen kepuloisuus- tai sukuloisuussuhteiden kautta!
Sallalaisen kepuloisen ja ei-kepuloisen kohtaloita
3
287
Vastaukset
- itsekkin_äänestät
Turhaan haukut Kepua olethan aikoinaan itsekkin äänestänyt Keskustapuoluetta, ja ties vaikka äänestäisit vieläkin, sellaisestakin huhuillaan.
- säälittäväätoimintaa
Tämä on niin totta niin totta. Tyttäreni on kamppaillut vuosia saadakseen kunnasta työpaikan, mutta ei sitä saanut, kun puoluetausta on vanhemmilla väärä. Niinpä hän muutti pois kunnasta. Tilalle palkattiin joku kepulaistaustaisen valtuutetun jälkeläinen, jonka ammattillinen pätevyys oli niin ja näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433484Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4202834Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222771Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821837- 871477
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541360- 881107
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721093- 861000
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31890