40+ naiset takertuvat liikaa menneisyyteen

miesdeittikokemuksia

Voi että, olisipa ollut tämmöiset Tinderit sun muut joskus 1990-luvulla kun itse olin 20 ikäinen nuori mies, olisi se deittailu ollut niin paljon rennompaa :) Nykyään oman ikäisillä naisilla (40 ) melkein heti ensimmäiset kysymykset liittyy menneisyyteen, miksi? Tokihan ymmärrän sen ettei juuri nyt tällä hetkellä ole mitään suhdetta menossa ja että on ns. vapailla vesillä ja että elämän tilanne on ok, ei alkoholismia ja sellaista.

Innostuin eräällekin naiselle kirjoittelemaan kipeästä työpaikka ihastuksesta/rakkaudesta männä vuosilta, joka esti tavallaan silloin suhteet toisiin naisiin, olin nii-in älyttömän rakastunut siihen työpaikan naiseen ja koin häneltä vastakaikua, hän mm. sanoi mulle ettei voi osoittaa tunteitaan koska on varattu, rivien välistä siis myönsi tunteet minua kohtaan. Pelkästään hänen äänestä kuuleminen käytävältä sai sydämeni sykkimään kovemmin. Tuntui välillä että sekoan sen naisen takia.

Tuolloin yritin unohtaa tämän työpaikan naisen ihan kympillä, kävin deiteillä ja oli siinä yksi lyhyt suhdekkin, mutta sanon sen ihan satasella että jos toinen nainen on koko ajan mielessä, ikävä sitä, kaiho tunne sydämessä jne.. miten saat suhteen toimimaan nettideitissä tapaamasi naisen kanssa, et mitenkään!

No tämä on taakse jäänyttä elämää, emme ole olleet tämä naisen kanssa samassa työpaikassa enää yli kahteen vuoteen, eikä hän ole enää mielessäni.

Tältä eräältä naiselta tuli aika viileä viesti etten ole normaali, että ei ole "järkevää" olla ihastunut noin pitkään varattuun naiseen? Siis järkevää ja rakastunut samassa lauseessa? Kyllä minusta joku joka sanoo tuolleensa, ei ole itse koskaan rakastunut oikeesti kehenkään, joku kaveri-fiilis ollut suhteessa vain, kyllä tuommoisella tunteella voit sammuttaa omat "tunteesi" ihan helposti.

No sepä tutustuminen jäi sitten siihen, mutta on onneksi mukaviakin naisia olemassa, ei tämä kaikkia koske, jotka ei heti ala takertumaan menneisyyteen, millä ei nykypäivänä ole enää mitään merkitystä, koska nokka on kohti tulevaisuutta ja elämän asiat hallinnassa =)

9

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjgvkkv

      Mitä sinä näiden 40 nettinaisten höpinöistä välität. Itse olen viime aikoina kirjotellut varmaan yli 20 naisen kanssa ja totesin nyt että ihan on turhaa touhua. Yksikin kehtasi haukkua jo toisessa viestissä että mulla on vakavia mielenterveysongelmia ☺

      • miesdeittikokemuksia

        Kyllä ne mielenterveydelliset ongelmat on tuossa tapauksessa sillä naisella itsellään ;) Tokihan elämää kun kertyy ja sitten jos on joku trauma entisestä suhteesta, ex-mies ollut mulkku jne.. sitten tämmöiset naiset luulee että kaikki miehet on samanlaisia ja kysymykset alkaa heti menneisyyden penkomisesta.

        Tässä löysin youtubesta aika hyvän pätkän, kannattaa kuunnella se ajatuksen kanssa, siinä tuo mies kertoo miten se antoi ennen pelon hallita elämään, päätöksiä ei kannata tehdä pelon perusteella. Yritän itse seurata samalla polulla kuin tämä mies.

        https://www.youtube.com/watch?v=8fJiBgkyxKg&t=2759s


      • vikaaon

        Kerran tapailin miestä joka ihmetteli että hänen edellinen deittinsä oli haukkunut hänet että hänellä on vakavia mielenterveysongelmia, oikein raivonnut kunnolla. Tapailtuani hetken totesin että hän todellakin on jonkunlainen naisia vihaava psykopaatti, jätin avautumisen kokonaan pois koska edellinen nainen oli jo sen tehnyt ja katkaisin kaikki välit häneen hyvin kohteliaasti syyllä "vika ei ole sinussa vaan minussa" ja huokaisin helpotuksesta kun hävisi sillä ilmoituksella.


    • jokumies83

      Eipä sitä omanikäisten kolmekymppisten naisten kanssa ole juuri mitään yhteistä kuin ikä.. jotenkin turhauttavaa edes yrittää löytää kumppania kun mielenkiinnot sun muut elämän alueet on täysin erilaisia. No menee kait se elämä yksinkin, kun hyvää ei löydy.

      • Autsmikätäti

        Kyllä se sulle hyvä löytyy, kun annat jonkun toisen auttaa löytämään. Voihan olla, että toiset on suuretsinnän puolestasi jo käynnistäneet.


      • miesdeittikokemuksia

        Itsellä ainakin "markkina-arvo" on vain kasvanut iän myötä :) Ensimmäinen nettitreffi oli itselläni tammikuussa 2005.

        Pidät vain itsestäsi huolta, että et plösähdä liikaa, muista ruokavalio ja liikunta jos paisumiseen on taipumusta!

        Pistin pitkän paussin jälkeen nettideitteihin profiilin viime tiistaina ja huomenna on ekat treffit, olen kirjoitellut viiden naisen kanssa tällä ajalla -5v oman ikäni, josta siis tuo eka antoi pakit mistä kirjoittelin alussa. Toki se masensi, mutta nokka kohti uusia vesiä vain =D

        Tsemppiä!
        https://www.youtube.com/watch?v=KBx1Q3DEyDY


    • ihankototta

      Siis..ymmärisinkö oikein? Aloittaja sanoo NAISEN olevan kiinni menneisyydessä ja itse kirjoittaa pitkät stoorit jostain vanhasta työpaikkaromanssista. Kuka siis roikkuu entisessä......

    • Eksäsitäeksätätä

      Itseäni näin kolmevitosena kyllästyttää kans aina olla joku psykologipalvelu deittinaisille. Aina exä on ollu mikä milloinkin kuspää yms ja taas toiset on pitäny sitä exäänsä niin ihanana ja parhaana. Silti erottu? Kaikilla tuolla näyttää jotain traumoja olevan.

    • Kukkiahiuksissa

      Olen nelikymppinen nainen ja ymmärrän hyvin, että tässä iässä on jo kaikilla elettyä elämää takana. En roiku kiinni menneessä eikä ole mitään tarvetta alkaa jonkun uuden tuttavuuden kanssa puida omaa tai tämän uuden tuttavuuden entistä parisuhdetta.

      Tietysti jossain vaiheessa voi vähän käydä läpi aiempia kokemuksia. Mutta en ymmärrä, että viesteissä tai edes ekoilla tai neljänsilläkään treffeillä aletaan ruotia kummankaan exiä. Ei minua kiinnosta kenenkään exän kavaluus tai ihanuus, minua kiinnostaa se ihminen, johon yritän tutustua.

      Kielii siitä, että ihminen ei ole päässyt irti menneestä, jos heti pitää alkaa tilittää, että exäni on hirviö. Todennäköisimmin ei ole ja jos onkin, ei se minulle kuulu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe