köyhän ja nätin naisen kanssa?
Voiko varakas mies seukata
10
597
Vastaukset
Kyllähän nem onesti seukkaakin köyhän ja nätin oppurtunistin kanssa. Ainakin he jotka hakevat vaikka Thaikuista naisen.
vOI. mONESTI MIES EI KATSO MITEN VARAKAS NAINEN ON. eNEMMÄN MIEHIÄ (KAS cl OIKUTTELEE) siis yliopistossa opiskellut mies ei katso monestikkaan naisen kouutuksen määrää, siinä missä yliopiston käynyt nainen katsoo
Voi, jos se on hyvä sängyssä tai keittiössä.
- storkuk
Jos sillä on timmi kroppa ja antaa panna pyllyyn.
- Siltsu
En voi!!11!!
- ajaaa
Voiko syy olla siihen homous ettei voi?
- hyvinsemakseleesille
Kyllä se varakas mieheni elättää köyhää eronnut naista ja saapahan vastinetta rahoilleen. Toki vien sitten tuhkatkin pesästä kun tuo kakkonen alkaa vaati eroa jotta pääsee paikalleni.
- kjhgtyujhgbb
Voi, koska vain naisille raha menee muiden arvojen yli, ja vain naiset ovat gold diggereittä. Miehet osaa ottaa löysin rantein. Naisilla vain aina pipo kireällä.
- Riippuumiehestä
Kun Tulee toimeen 'sinkku'markkinoilla.... pärjää ihan hyvin ilman vakituista.
Tottakai. Saha ei nosta naisen parisuhdemarkkina-arvoa läheskään niin paljon kuin miehen. Naisessa merrkitsee eniten ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914