munpetturilla

kauheitakokenut

Kyllä petturit on ihan oma ihmislajinsa. Ei ne halua sitoutua. Olin kans ajautunut suhteeseen miehen kanssa. Ja monia juttuja oli menossa yhtä aikaa
Ihastuin ja jouduin pettymään. Ihan eri tyyppiset ovat sitoutumiskykyiset miehet. Kilttejä ja huomaavaisia.tietenkin. ovat vain niin harvassa. Itsellä jo aikaa erosta mutta vieläkin kun tuo petturi tulee vastaan. Muserrun... Kasaan itseni . on ne armottomia
Tollaset tyypit. Jaksakaa
Ei ne muutu
Parempi yksin kuin huonossa suhteessa
Sata x parempi

9

670

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonmennyt

samanlaista kokenut, on kaikenlaisia petoja tässä maassa, olnut kolme peräkkäin pettymystä parissa vuodessa. Ei uskoo enää ketään, ja piste

• ainamenenäin

Niin minäkin jouduin pettymään taas- kilttejä ole enää olemassa.

• 123d123123f

jep oikeita ihmispaskoja, kaikille jättäneille pitäis laittaa kuoleman piikki persuksiin.

• Teesinäkinjotain

Ma tein omalle petturille näin: Otin yhteyttä ja annoin autolla ajella 500km ja ei aukaissut sille ovea.

• ainapetturi

montakin kokemusta ollut ja pahimmat 52-60v miehet, monia naisia, ei haluta sitoutua mihinkään, petturi on petturi .

• HWQ

Kyllä näin on 50-60v miehet pettureita.Kokemusta on.

• varotuslippu

Kauanko käytit aikaasi tutustuakseen häneen ennenkuin aloitit " suhteen"?
      Eiko varoitusliput liehuneet jo tutustumisaikana?

• Sivustakatselija

Luuletko, että ne jotka alussa vaikuttavat kilteiltä ja huomaavaisilta voi olla pettureita?

• montakopettymystä

Petturitkin voivat näyttää liian hyviltä alussa ja siihen halpaan moni narahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      139
      987
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      936
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      42
      813
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      725
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      684
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      56
      586
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      578
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      575
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      36
      568
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76