Koska ette menneet viime viikonloppuna baariin juomaan viinaa. Siinäpä se taas nähdään että olette yksin seuraavankin viikonlopun.
Olette taas yksin viikonloppuna
6
132
Vastaukset
- sinkkusenlauantai
Minusta yksin oleminen on ihanaa. Lepoa. Tarvittaessa hiljaisuutta. Ja onhan tänään Leonardo tv:ssä. <3.
- Tahvo53
Jaa, olin viikon metsästämässä niin en siiten ollut baarissa ja nyt olen kietoutuneena lämpimään vilttiin. Saa kyllä tuo baari olla....
- trolli
Enpäs olekaan, Broidi tulee pesueensa kanssa huomenna syömään pizzaa ja salaatteja. Näin tuli sovittua tänään kun veli oli emon seurana sen aikaa aamulla, kun mä olin sienestämässä, koiran kanssa. Tuli ulkoilutettua koirakin siinä samalla. Jauheliha/tatti pizza, kylmäsavulohta kalaa/parsaa, sekä puhdas vege versio pizzasta.
Yksin joka viikonloppu ja se ei ole uutta ;D
Yksin ja selvinpäin.. Ei krapulaa..
Mahtava fiilis. :D
Putipuhdas talo..
Uuet lakanat.- seonvainsunelämäntapa
Muutakin voi tehdä kuin mennä baariin juomaan viinaa, olematta yksin tänäkään viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457