Koska ette menneet viime viikonloppuna baariin juomaan viinaa. Siinäpä se taas nähdään että olette yksin seuraavankin viikonlopun.
Olette taas yksin viikonloppuna
6
123
Vastaukset
- sinkkusenlauantai
Minusta yksin oleminen on ihanaa. Lepoa. Tarvittaessa hiljaisuutta. Ja onhan tänään Leonardo tv:ssä. <3.
- Tahvo53
Jaa, olin viikon metsästämässä niin en siiten ollut baarissa ja nyt olen kietoutuneena lämpimään vilttiin. Saa kyllä tuo baari olla....
- trolli
Enpäs olekaan, Broidi tulee pesueensa kanssa huomenna syömään pizzaa ja salaatteja. Näin tuli sovittua tänään kun veli oli emon seurana sen aikaa aamulla, kun mä olin sienestämässä, koiran kanssa. Tuli ulkoilutettua koirakin siinä samalla. Jauheliha/tatti pizza, kylmäsavulohta kalaa/parsaa, sekä puhdas vege versio pizzasta.
Yksin joka viikonloppu ja se ei ole uutta ;D
Yksin ja selvinpäin.. Ei krapulaa..
Mahtava fiilis. :D
Putipuhdas talo..
Uuet lakanat.- seonvainsunelämäntapa
Muutakin voi tehdä kuin mennä baariin juomaan viinaa, olematta yksin tänäkään viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998050Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1023804"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323684Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.43078Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892981Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1502599Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496- 1442124
- 701592
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651439