Olette taas yksin viikonloppuna

Viinamies

Koska ette menneet viime viikonloppuna baariin juomaan viinaa. Siinäpä se taas nähdään että olette yksin seuraavankin viikonlopun.

6

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkusenlauantai

Minusta yksin oleminen on ihanaa. Lepoa. Tarvittaessa hiljaisuutta. Ja onhan tänään Leonardo tv:ssä. <3.

• Tahvo53

Jaa, olin viikon metsästämässä niin en siiten ollut baarissa ja nyt olen kietoutuneena lämpimään vilttiin. Saa kyllä tuo baari olla....

• trolli

Enpäs olekaan, Broidi tulee pesueensa kanssa huomenna syömään pizzaa ja salaatteja. Näin tuli sovittua tänään kun veli oli emon seurana sen aikaa aamulla, kun mä olin sienestämässä, koiran kanssa. Tuli ulkoilutettua koirakin siinä samalla. Jauheliha/tatti pizza, kylmäsavulohta kalaa/parsaa, sekä puhdas vege versio pizzasta.

• Yksin joka viikonloppu ja se ei ole uutta ;D

• Yksin ja selvinpäin.. Ei krapulaa..

Mahtava fiilis. :D

Putipuhdas talo..

Uuet lakanat.

• seonvainsunelämäntapa

Muutakin voi tehdä kuin mennä baariin juomaan viinaa, olematta yksin tänäkään viikonloppuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      199
      8050
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      102
      3804
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3684
    4. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      4
      3078
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2981
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      150
      2599
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2496
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      144
      2124
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      70
      1592
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      65
      1439
    Aihe