Koska ette menneet viime viikonloppuna baariin juomaan viinaa. Siinäpä se taas nähdään että olette yksin seuraavankin viikonlopun.
Olette taas yksin viikonloppuna
6
119
Vastaukset
- sinkkusenlauantai
Minusta yksin oleminen on ihanaa. Lepoa. Tarvittaessa hiljaisuutta. Ja onhan tänään Leonardo tv:ssä. <3.
- Tahvo53
Jaa, olin viikon metsästämässä niin en siiten ollut baarissa ja nyt olen kietoutuneena lämpimään vilttiin. Saa kyllä tuo baari olla....
- trolli
Enpäs olekaan, Broidi tulee pesueensa kanssa huomenna syömään pizzaa ja salaatteja. Näin tuli sovittua tänään kun veli oli emon seurana sen aikaa aamulla, kun mä olin sienestämässä, koiran kanssa. Tuli ulkoilutettua koirakin siinä samalla. Jauheliha/tatti pizza, kylmäsavulohta kalaa/parsaa, sekä puhdas vege versio pizzasta.
Yksin joka viikonloppu ja se ei ole uutta ;D
Yksin ja selvinpäin.. Ei krapulaa..
Mahtava fiilis. :D
Putipuhdas talo..
Uuet lakanat.- seonvainsunelämäntapa
Muutakin voi tehdä kuin mennä baariin juomaan viinaa, olematta yksin tänäkään viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362649- 1282353
- 1582064
- 391935
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201728- 371242
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24962- 114914