Koska ette menneet viime viikonloppuna baariin juomaan viinaa. Siinäpä se taas nähdään että olette yksin seuraavankin viikonlopun.
Olette taas yksin viikonloppuna
6
120
Vastaukset
- sinkkusenlauantai
Minusta yksin oleminen on ihanaa. Lepoa. Tarvittaessa hiljaisuutta. Ja onhan tänään Leonardo tv:ssä. <3.
- Tahvo53
Jaa, olin viikon metsästämässä niin en siiten ollut baarissa ja nyt olen kietoutuneena lämpimään vilttiin. Saa kyllä tuo baari olla....
- trolli
Enpäs olekaan, Broidi tulee pesueensa kanssa huomenna syömään pizzaa ja salaatteja. Näin tuli sovittua tänään kun veli oli emon seurana sen aikaa aamulla, kun mä olin sienestämässä, koiran kanssa. Tuli ulkoilutettua koirakin siinä samalla. Jauheliha/tatti pizza, kylmäsavulohta kalaa/parsaa, sekä puhdas vege versio pizzasta.
Yksin joka viikonloppu ja se ei ole uutta ;D
Yksin ja selvinpäin.. Ei krapulaa..
Mahtava fiilis. :D
Putipuhdas talo..
Uuet lakanat.- seonvainsunelämäntapa
Muutakin voi tehdä kuin mennä baariin juomaan viinaa, olematta yksin tänäkään viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095