Onko normaalia että käyttää syksyllä mekkoa/hametta. Kun lähdin ulos haameella ja ihmiset katsoo oudosti pari tuttua tuli kysymään että missä mun housut on?
Minusta se on normaalia
Kertokaa että onko , koska en halua olla nolatun tuntuinen :(
Onko tää normaalia vai outoa
5
496
Vastaukset
- Outoa_on
Ihmiset ovat ilmeisesti tottuneet siihen kummalliseen muotiin että hameen kanssa käytetään farkkuja tai legginsejä. Normaali hameen käyttötapa (hame ja sukkahousut/sukat) alkaa olla vähemmistössä.
- Hametyttö
Kyllä on ihan normaalia.Voit käyttää syksylläkin hametta.Tietenkin jos on kylmä niin suurin osa ihmisiä käyttää pitkiä housuja.Mutta tietty legginsit tai pitkikset auttaa.Ohuet sukkahousut voivat olla kylmät.Onhan niitä paksuja talvisukkahousuja myös.Ja hameitakin on paksumpia.Käytän myös itse usein hametta,eikä minua kukaan ole tuijottanut sen vuoksi oudosti.Älä turhaan välitä tuosta,kyllä saat pukeutua hameeseen:)
- uytfguyfytfgu
Tämän aloituksen vuoksi katselin eilen vähän tarkemmin naisten asusteita kaupungilla. Nuoret naiset käyttivät paksuja sukkahousuja hameen kanssa, mutta kun ikä pyöri lähempänä keski-ikää, hameen alle ilmestyi paksut leggingsit (farkkuja tai muita pitkiä housuja en nähnyt hameen kanssa).
Hassua että mielessä yleistetään sukkahousut aina ohuiksi. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on runsaasti myynnissä 40-50 denierin sukkahousuja jotka ovat juuri sopivia näillä ulkolämpötiloilla (pakkasella sitten talvisukkahousut). - Hametyttö
Totta.Usein ajatellaan tosiaan sukkahousujen olevan niitä ohuita beigejä:)
Nykyään on todella paksuja ja kivan värisiä sukkahousuja jotka yhdistettynä hameeseen ovat kivan näköiset ja ihan hyvä vaate jos tykkää hameessa kulkea,vuodenajasta riippumatta.
- olisko_toisin
Palstan yleisotsikko huomioiden kyseessä taitaa olla pikemminkin päinvastainen tarkoitus. Pelkissä tiukasti istuvissa housuissa leveä lantio, iso peppu tai paksut reidet korostuu. Mutta kun housujen päälle puetaan vielä hame tai pidempi pusero, sen helma peittää lantionseudun ja piilottaa nämä alueet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346