Värikkäät ruskasuikkarit VIP-kerholaisille Kivirannalla 28.9 - 30.9.
Kuljetus lähtee Terveetkädet aukiolta 18:00 tervetuloa.
TV. Arvo
Ruskan juhlaa
6
273
Vastaukset
No veikkoste, täältä tulhan.
Oi Arvo kun sää oot ni ihqu ja jaksat järjestellä niitä juhliasi. 💋 Tottahan toki tulen ja toivottavasti sulta löytyy myös Ruskaa pulloissakin? 😜
Sori kun en Venetsialaissuikkareihin kerinny, mut nyt on kk:n loma joten luoksesi ruskailemaan.
Sinua minulla onkin ollu ikävä. Otan sinut lämpimään syliini, niin ja tietysti iki-ihanan Arvon.👿💕
TV. Ἓσπερος 666Tänään sitten ruskasession. Kuljetus Terveetkädet aukiolta klo. 18:00
TV Arvo
PS. Ruskaa (Chymos) löytyy.
- MuistutatAnusta
Saattaapi tulla ruskaa paikotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419