Onko täällä muita, jotka joutuvat tekemään koko ajan iltavuoroja? Miten jaksatte töissä ja saatte järjestettyä vapaa-ajan? Tuntuu että itsellä ei ole viikolla mitään muuta kuin työtä, koska aamupäivällä on hankala tehdä mitään järkevää.
Työpaikassa kaksi työntekijää, joista toinen tekee aamua ja toinen iltaa. Alalla vuorotyö on normaalikäytöntö. Aamua tekevä työkaveri ollut firmassa kauan ja saanut sluibailtua itselleen hyvät edut. Ärsyttävintä tässä vain on, että tuon edun mahdollistaa toinen työntekijä.
Ei hirmusti edistä hyvää työympäristöä tällainen järjestely :(
Jatkuva iltavuoro ahdistaa
3
1539
Vastaukset
- Pietro_
itse tykkäsin iltavuorosta, koska silloin sai yleensä olla rauhassa (pomolta/työkavereilta). Mutta kyllähän iltavuorossa menee tavallaan koko päivä hukkaan, mutta ainakin saa nukkua pitkään, ja lähteä töihin rauhassa.
- Anonyymi
Mää kanssa ajattelin että tykkään ja tykkäänkin. Nyt puolvuotta tehnyt, mutta en tiedä kun tuli vaivaksi ahdistusta ja ilmeisesti burn out.. vaikka työtunnit väheni (juuri ja juuri saa 38h viikkoon onneks on takuutunnit) mutta voi olla kehittynyt tietenkin pidemmältä ajalta nimittäin tuli tehtyä pitkiä päiviä aamuyöstä pitkälle iltapäivään ja stressaavampaa hommaa aiemmin. Veikeä jos nyt puolvuotta rennomman homman jälkeen (fyysisesti rankempaa kyllä) iskee Burn out niin en tiedä onko jatkuvan iltavuoron takia sitten kumminkin. Tosin paniikkikohtauksen sain yhtenä ainoana aamuvuorona kun olin töissä, mistä tämä alkoi sitten pakenemaan reilusti.. meni nyt jo vähän ohi aiheen kyllä.. Mutta voi olla varmaan vaikutusta silläkin kun ei näe oikein ketään sitäkään vähää mitä ennen kun töissäkin on vain puhelimen päässä olevat kaverit.
- Anonyymi
Ja lisään vielä että omasta halusta otin iltavuorot. Tosin ne hommat mitkä on minulle mieluisimmat ja osaan parhaiten meni iltavuoroon. Nyt jos saisin kokeilla aamuvuorossa samoja kokeilisin varmasti auttaako henkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886