Maksullisissa käyvät miehet tuovat hiv:iä Suomeen

näin.imatralla

29

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotkut.ei.opi

      Itärajan vaarat ovat olleet tiedossa jo kauan, mutta aina löytyy joku pässi joka kuvittelee ettei musta-pekka kortti osu hänen kohdalleen.

    • markku.on.saasta

      tuo on tosi inhottavaa ja ikävää niin pettäjä saiskin kuolla tuskaisesti hiviinsä ja eikä tuollainen ole mies eikä ihminen ei edes eläin niin eikö ilotytötkään sano mitään eli kieltäisivät antamasta kun tietävät että toinen on varattu ja muutenkin mitä markku tekee venäjällä onko hän joku mamu tekis venäjän mafia jotakin

      • lihavihatipunen

        Ai, että huorat kieltäytyis antamasta jos asiakas on varattu...Taidan kuolla nauruun.

        Moni Itä-Rajalla asuva käy esim. hakemassa bensaa Venäjältä.


      • outoja.hyypiöitä
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Ai, että huorat kieltäytyis antamasta jos asiakas on varattu...Taidan kuolla nauruun.

        Moni Itä-Rajalla asuva käy esim. hakemassa bensaa Venäjältä.

        kyllä taitaa tuoda muutakin suomeen eli huumeita ja bensa on sanotaan hakevan mutta oikeasti tuovat huumeita ja kyllä ilolinnuillakin joku moraali täytyy olla ja jos varattu yrittää ostaa niin kiristäisivät satoja tuhansia ja makso tai ei niin kertoo silti vaimolle tai miehelle jos vaimo pettää ja veikkaan että on ne samat tyypit jotka bensoja hakee asuukohan venäjällä vokissa


      • lihavihatipunen
        outoja.hyypiöitä kirjoitti:

        kyllä taitaa tuoda muutakin suomeen eli huumeita ja bensa on sanotaan hakevan mutta oikeasti tuovat huumeita ja kyllä ilolinnuillakin joku moraali täytyy olla ja jos varattu yrittää ostaa niin kiristäisivät satoja tuhansia ja makso tai ei niin kertoo silti vaimolle tai miehelle jos vaimo pettää ja veikkaan että on ne samat tyypit jotka bensoja hakee asuukohan venäjällä vokissa

        Ihan tavalliset ihmiset siellä käy. Mulla on sukulaisia itärajalla ja tiedän heidän hakevan bensaa Venäjältä.


      • vain.bensan.takia
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Ihan tavalliset ihmiset siellä käy. Mulla on sukulaisia itärajalla ja tiedän heidän hakevan bensaa Venäjältä.

        ekaksi sinulla taitaa olla sukulaisia ja koteja ympäri suomen eli nyt tiedossa että porissa ja satakunnassa ja helsingissä ja nyt jo itä suomessa ja toinen ehkä sinulla on huume kuriireja sukulaisina ja uskot kun sanovat hakevat vain limsaa venäjältä oikein jaffaa tai bensaa 25 litraa kerralla mutta he ostavat sinullekkin kaikkea kivaa


      • lihavihatipunen
        vain.bensan.takia kirjoitti:

        ekaksi sinulla taitaa olla sukulaisia ja koteja ympäri suomen eli nyt tiedossa että porissa ja satakunnassa ja helsingissä ja nyt jo itä suomessa ja toinen ehkä sinulla on huume kuriireja sukulaisina ja uskot kun sanovat hakevat vain limsaa venäjältä oikein jaffaa tai bensaa 25 litraa kerralla mutta he ostavat sinullekkin kaikkea kivaa

        Mun sukujuuret on Karjalassa. Onko se jotenkin outoa, jos ihmiset ovat muutelleet? Ilmeisesti sun sukusi on jostain Siikaisista eikä ole ikinä liikkuneet sieltä minnenkään...


      • liikkuva.jengi
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Mun sukujuuret on Karjalassa. Onko se jotenkin outoa, jos ihmiset ovat muutelleet? Ilmeisesti sun sukusi on jostain Siikaisista eikä ole ikinä liikkuneet sieltä minnenkään...

        eikös rikolliset ole liikkuvaista sakkia no itse tunnen satakunnan töiden takia kun olin siellä töissä 2v mutta syntynyt olen kirkkonummella ja asunut siellä useita vuosia ja nyt viimeiset 3v olen asunut pasilassa


      • lihavihatipunen
        liikkuva.jengi kirjoitti:

        eikös rikolliset ole liikkuvaista sakkia no itse tunnen satakunnan töiden takia kun olin siellä töissä 2v mutta syntynyt olen kirkkonummella ja asunut siellä useita vuosia ja nyt viimeiset 3v olen asunut pasilassa

        Luitko mitä juuri kirjoitit itsestäsi?


      • ei.huumeille
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Luitko mitä juuri kirjoitit itsestäsi?

        joskus ostin oman kaivinkoneen ja oli pakko lähteä satakuntaan töihin ja suunnittelin että vaihdanko toiseen mutta lopetin sen ja palasin kirkkonummelle ja nyt töiden takia asun pasilassa mutta palaan kirkkonummelle se on kotini eikä ole irrotettavaa bensatankkia ja bensan joukossa on muutakin kuin bensaa


      • lihavihatipunen
        ei.huumeille kirjoitti:

        joskus ostin oman kaivinkoneen ja oli pakko lähteä satakuntaan töihin ja suunnittelin että vaihdanko toiseen mutta lopetin sen ja palasin kirkkonummelle ja nyt töiden takia asun pasilassa mutta palaan kirkkonummelle se on kotini eikä ole irrotettavaa bensatankkia ja bensan joukossa on muutakin kuin bensaa

        Maistuisko Masaliisa?


      • rinkilä.munkki
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Maistuisko Masaliisa?

        oli pakko googlata niin taisin maistaa mokkapalaa jossakin kahvilassa mutta en pitänyt sen mokkaisesta mausta


      • lihavihatipunen
        rinkilä.munkki kirjoitti:

        oli pakko googlata niin taisin maistaa mokkapalaa jossakin kahvilassa mutta en pitänyt sen mokkaisesta mausta

        Sä olet nyt lomautettuna vai?


    • Korruption_kitkeminen

      Näille tyypeille pitäisi antaa Kela-korvauksella kuohinta. Kaikki pois, "pallot ja kepit"!
      Jos tyyppi harjoittaa ihmiskauppaa niin silloin aivotoiminta on heikentynyt niin pahasti, että heitä ei enää voi velvoittaa tekemään mitään päätöksiä itse.
      Kuohinta hillitsee näiden tyyppien yleistä käytöstä, jolloin näiden tyyppien on helpompi elää yhteiskunnan hyväksi.

      Sama kuohinta tulee toimittaa myös korruptoituneille virkamiehille yms. loisille.
      Esim. ulosottomiehet ja perintätoimistojen henkilöt ovat yhteiskunnan loisia, jotka eivät tee mitään yhteiskunnan hyväksi vaan riistävät riistetyltä.

    • matkailija-markku

      Mielummin aidsi irinalta kun suomiryhiksen haisevaa persettä, mitä on kymmenet turvikset käyny hoonaamassa.

      • No eihän kukaan vanhaa turvonutta ukkoa enää huolikkaan ja pakko lähtee rajan taakse ja siellä nämä ukon rohjakkeet sais pysyäkkin.. Varmaan noilla maksullisilla inhossa pitämistä, kun porsas röhkii päällä.


      • Naisasialooser11
        Puma kirjoitti:

        No eihän kukaan vanhaa turvonutta ukkoa enää huolikkaan ja pakko lähtee rajan taakse ja siellä nämä ukon rohjakkeet sais pysyäkkin.. Varmaan noilla maksullisilla inhossa pitämistä, kun porsas röhkii päällä.

        Katkeran vanhan haaskan rutinaa. Sinua ei pane miehet vaikka maksaisit heille.


      • Kaunis.nainen

        Väärin.. Tarjontaa liikaakin, eikä tartte maksaa, niinkuin vanhan ukon turjakkeen..


    • Tein tuossa avauksen jossa sivutaan tätäkin. 50 000 matusankaria jotka itsae pääminsiteri kutsui suiminaisille nussimamateriaaliksi eivät tietenkään kanna mitään tauteja? Siitähän ei tietenkään myös hesari kirjoita mitään, kivempi on ottaa maaliksi joku yksittäistapausukkeli rajan pinnasta.

      • zzzzzzz

        Siellä rajanpinnassa tuo alkaa jo olla ongelma. Ei ole kyse vain "yksittäisestä" ukkelista.
        Suomimiehet kun ovat niin tyhmiä, että maksavat ylimääräistä huoralle siitä, ettei tarvitse kumia käyttää. Tuon tosiasian kertoivat jo 90-luvulla virolaisprostut. Se oli nimenomaan suomalaismiesten erikoisuus. Muilla kansallisuuksilla olikin sitten vähän parempi itsesuojeluvaisto, mutta meikäläiset halusivat nimenomaan maksaa siitä tautivaarasta!


      • zzzzzzz kirjoitti:

        Siellä rajanpinnassa tuo alkaa jo olla ongelma. Ei ole kyse vain "yksittäisestä" ukkelista.
        Suomimiehet kun ovat niin tyhmiä, että maksavat ylimääräistä huoralle siitä, ettei tarvitse kumia käyttää. Tuon tosiasian kertoivat jo 90-luvulla virolaisprostut. Se oli nimenomaan suomalaismiesten erikoisuus. Muilla kansallisuuksilla olikin sitten vähän parempi itsesuojeluvaisto, mutta meikäläiset halusivat nimenomaan maksaa siitä tautivaarasta!

        No alkaa se olla ongelma muuallakin, naiset saa hivejä tapailemiltaan miehiltä ja tindernainen varmaan myös levittää eri tehokkaasti verrattuna johokin rajalla asuvaan ukkeliin joka käy vaan niissä h..issa:

        https://www.studio55.fi/tositarina/article/julia-51-sai-hivin-tapailusuhteessa-mies-tartuttaa-varmaan-edelleen/5316024

        Tuo Julia-jutun ukkeli, tummapintainen komistus sitten varmaan myös levittää ihan eri tehoilla, vaikka sataan tinder-naiseen ja jokainen niistä tinder naisista taas ottaa sata kontaktia, jo on ihme jos ei leviä.

        Marjokin sai:

        https://seura.fi/ihmiset/selviytyjat/marjo-sai-mieheltaan-hivn-ja-tartunnan-jalkeen-kolme-lasta/


      • 6789l46357k46jq

        No jos se tindernainen panee 99 suomalaista ja yhtä ulkomaalaista niin kyllä todennäköisemmin taudin saa ihan suomalaiselta.


    • dfdfdf

      Johonkin sitä kuitenkin kuolee, niin miksi sitten ei aidsiin?

      Tosin nykyäänhän lääkeet on jo aika tehokkaita, kyllä testissä kannattaa käydä parin kolmen vuoden välein. Itse olen käynyt puolisen tusinaa kertaa kun tulee tuota matkailua ja huoria harrastettua, toisinaan ihan paljaallakin.

    • atm30

      tulis halvemmaksi ostaa suominaiselta seksiä kun käydä viipurissa

      • kauneusratkaisee

        Suomi-huorat on rumia, kun heitä vertaa virolaisiin tai vänäläisiin


      • 345345345345

        Ehkä jos jostain lapista lähtee pöristelemään.


    • pitkätukka-68

      En oo kyllä koskaan maksanut seksistä.

    • eikerrovaimolle

      Kyllä käy Markun vaimoa sääliksi. Kukkapuskan saa, ja ties mitä muuta, pässin miehensä tuliaisina.

      • markku.on.jännä

        Mitäs on ottanut jännämiehen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      175
      3900
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      184
      1850
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      129
      1566
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1253
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      73
      930
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      46
      911
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      902
    8. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      855
    10. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      149
      855
    Aihe