Kyllä se oikea vielä löytyy

ygjhgköäyhtyu

Aika moni sinkku on varmasti törmännyt tuohon lauseeseen. Äkkiseltään sitä voisi pitää vittuiluna, tai vähintään surkeana yrityksenä lohduttaa rakkaudenjanoista sinkkua.

Oikeastihan asia on kuitenkin noin, liian suurella omalla aktiivisuudella kun löytää vain liudan vääriä kumppaneita. Monilla on haku päällä, ja monilla on äärettömän alhainen kynnys hypätä parisuhteeseen, vain todetakseen ettei tämä homma toimi.

Parisuhde vaatii toimiakseen poikkeuksellisen hyvän henkisen yhteyden, pelkkä fyysinen viehätys tai ruuanlaittotaito ei riitä. Aktiivisuus auttaa tapaamaan monia pariutumishaluisia ihmisiä, mutta oikeanlaisen kemian syttyminen ei ole vain omassa kädessä. Se oikea tulee eteen jos on tullakseen, se on jossain määrin myös onnen kauppaa.

4

317

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RumaÄtmi

Ätmillä ei ole suuria vaatimuksia parisuhteelta, kunhan naista saisi katsella ja tuntea naisen kosketusta ja hellyyttä edes kerran viikossa, mut kun vaan ei voi, koska on ruma ätmi, eikä nainen rumaa ätmiä halua, ei suo edes kosketusta.

• Valitettavasti olet oikeassa :(. Sen kun vielä jokainen osaisi sinne omaan takaraivoon takoa. Asian vaikeuttavat myös sinkkumarkkinoilla pyörivät hyvät peesaajat ja näyttelijät. Yhteys muka on, mutta nuo karvat alkaa paljastua vasta myöhemmin. Nykyään on jotenkin jelppoa sanoa "rakastan sinua", mutta harva pohtii mitä se rakkaus oikeasti on ja pohtii onko se todella rakkautta sitä toista ihmistä kohtaan, mitä tuntee, vaiko rakastumista omiin tunteisiin ja ohastumisen vaiheen hyvän oloon. Tuollainen ajattelemattomuus särkee sitten monia sydämiä.

• Ananias.Palstamäki

Kaikki eivät vain luota itseensä ja masentuvat. Sellaista elämä on...

• Kyllä se aika varmasti löytyykin, mikäli asenne on kohdallaan ja aikaa on tarpeeksi.

Mutta valitettavasti monien kohdalla on niin, että sitä aikaa ei ole tarpeeksi.

Toisaalta jos asennekaan ei ole kohdallaan, saattaa sen oikean löytäminen olla jopa mahdotonta riippumatta siitä, kuinka paljon on aikaa käytettävissä.

Tämä on näin yksinkertaista. Uskokaa pois jos ette vielä usko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe