Mikä on tasoni?

Kirsikkainen8

Tuli taas noita tasoteorioita vastaan ja rupesin miettimään mikä on oma "tasoni"? Olen kaunis, sopusuhtainen, normaalipainoinen, aika siro. Tosin lyhyt ~160 cm. Pitkät hiukset, kauniit suuret silmät. Meikkaamattakin kaunis. Kasvoilta hieman samanlainen kuin Mischa Barton:
https://www.eonline.com/uk/news/750184/mischa-barton-heads-to-dancing-with-the-stars-everything-she-s-been-up-to-since-starring-in-the-o-c
Todistetusti älykäs, kohtuu viisas, harkitsevainen, hyvämuistinen, ehkäpä huumorintajuinenkin. Käsistäni kätevä. Monialaisesti kiinnostunut renessanssi-ihminen, sivistynyt, elämänkokemusta ja viisautta, ikää on tosin jo 38 v. Opiskelen sinänsä trendikästä ja arvostettua alaa yliopistoon valmentavassa koulutuksessa ja toiv. jatkan sitten yliopistossa opiskelua. Olen jo piipahtanut yliopisto-opiskeluissa jonkin verran. Miksi vasta tässä vaiheessa jatkan kouluttautumista: elämän koettelemukset ovat pitäneet kiireisinä. Uskonnollinen, kristitty ihminen, en tiedä onko tämä plussaa vai miinusta. [Keksin kohta jonkun markkina-arvonlaskukoneen :P] Sinänsä seksin suhteen avomielinen. Ei allergioita, eikä suvussa pahemmin fyysisiä sairauksia.
Sitten "miinukset": olen tavattoman ujo ja varautunut uusien ihmisten seurassa. Miksi ei ole tullut miestä saatua. Toisaalta rakastuessani teen tunteeni pöljällä tavalla selviksi. Miehet ehkä kaikkoavat liian suorasukaista lähestymistä. Ja toinen asia; minulla on paranoidi skitsofrenia ja suvussa taipumusta ilmeisesti. Toisaalta olen nyt lääkkeillä ja olen hirmu tasainen, tehokas ja riitelemätön. Muuten ehkä temperamenttia. Mutta nykyajan lääketieteen ansiosta olen siis ihan normaali.
Itse metsästän jotain tummaa ja tulista, ehkä ulkomaalaistakin miestä... Varmaan pitäis käydä näyttämässä vaaleata hipiäänsä ulkomailla. Mustat miehet ainakin tykkää..

Mutta miten laskis tällä tavoin tason? Vai voiko sitä laskeakaan? Käsittääkö tasoteoria vain yksinkertaiset stereotyypit ihmisistä, jollaisia kukaan ei varsinaisesti ole?

Mitkä olisivat tyyppioletukset hyvälle tasolle?

Kaunis
Nuori
Rikas
Hyvävartaloinen
Sosiaalinen
??

Miehellä
Komea
Lihaksikas
Rikas
Sosiaalinen
Alphajätkä

9

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasottomuus

      Tasosi on ikävä kyllä todennäköisesti varsin surkea, jos kulutat aikaasi oman tasosi pohtimiseen.

      • Eiköhän tuo pohtiminen näillä tiedoilla kerro muusta kuin siitä että pystyy kyseenalaistamaan jopa sellaisia asioita mitkä voisivat äkkiseltään kuulostaa itsestään selvältä.

        Ja tämä on AINA erittäin hyvä asia.


    • Reaalimaailmassa ole mitään tasoja.

      • Mun kerrostalossa ainakin on useita eri tasoja. Niitä kutsutaan kerroksiksi. Miten selität tämän?


      • Höh.. No tarkoitin ihmisiä.. jokainen on yksilö.


      • ätmelsson

        tasojako ei ole siksi, että jokainen on yksilö?

        eikös niitä juurikin sen takia ole


      • ddfsfgfdg45tg

        "Reaalimaailmassa ole mitään tasoja."

        Miksi sitten puhutaan "tasokkaasta miehestä" tai "tasokkaasta naisesta" ihan tämän palstan ja MAT-teorioiden ulkopuolellakin?

        Ja totta kait on tasoja. Kuvittele, että jokainen ihmisen ominaisuus pisteytetään. Mitä enemmän pisteitä, sitä tasokkaampi on ihminen. Kun ylität tietyn määrän noita pisteitä, olet yleisesti ottaen parempitasoinen kun muut. Mitä enemmän sinulla on huonoja ominaisuuksia, sitä huonompi on tasosi.


    • Pillujen--asiantuntija

      Olet ätmin tasoinen. Ätmille olisit hyvä vaimo.

    • pppeer

      Mielisairaus pelottaa. Ei mitään takeita siitä mitä teet jossakin tilanteessa. Mutta ota vaan mamu ja jätä lääkkeet pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe