Hei!
Haluaisin Au pairiksi 2-4 kk ajaksi alkaen keväällä 2019. Lyhyempikin aika käy ja muutaman viikon pitempikin....
Minulla on unsaasti kokemusta sekä lasten että vanhusten hoidosta.
Ammatiltani olen lähihoitaja , minulla on päivitetyt ensiaputaidot, hygieniapassi sekä lääkeluvat kunnossa.
Olen valmis osallistumaan kaikkiin kotona tehtäviin töihin, laitan ruokaa, pyykkään ja siivoan oman kodinhoidon kokemuksella.
Olen siis jo 53-vuotias perheellinen nainen pääkaupunkiseudulta ja etsin perhettä mieluiten Euroopasta. Itselläni on yksi poika ja aviomies, jotka jäävät keskenään kotia hoitamaan siksi aikaa.
Olen ollut Au pairina 1982 Ruotsissa ja olisi kiva kokeilla sitä uudelleen näin vanhana.
Puhun englantia jonkun verran, matkoilla olen pärjännyt sillä taidolla melko hyvin ...
Olen nyt keväällä jäämässä virkavapaalle puoleksi vuodeksi omasta vakituisesta työstäni.
Ota yhteyttä s.postilla
[email protected]
Au Pairiksi huhtikuussa 2019
sinilissu
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112199Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181216- 891185
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239995Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43691