Mitäs liljalaaksolaiset on mieltä toriparkista?

nihhhhhhhhhhhh

Sen takia on kaikki bussipysäkit siirretty pois kauppatorilta Turussa.

Ainakin Timppa saa jatkossa helpommin parkkeerattua Skoda Octaviansa keskustassa, kun menee sinne perheineen keskustaan ostoksille viikonloppuna.

15

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin Turussakin meinaavat näköjään sitten rakentaa sen toriparkin keskustaan. Satuin näkemään tämän uutisen joskus jossain lehdessä, mistäs ne bussit nykyään siellä lähtevät?

• Totuus-

Ihan turha rakentaa mitään parkkeja. Autoilua pitää vähentää reippaasti, muutenkin ruuhkaa joka paikassa. Autoteistä pitää tehdä pyöräteitä että me pyöräilijät saamme liikkua turvallisesti ja ennen kaikkea nopeasti. Rahaa haaskataan ihan turhuuksiin nykyään.

• bIack.jake

Fiktiohahmoilla ei ole pysäköintiongelmia ja liljalaaksolaiset matkustaa kumminkin periksen Viton reuhun tavaratilassa:)))))))))))))))))))))))

• Ei Liljalaakson Timppa tai hänen perheenjäsenensä ole mitään fiktiohahmoja vaan todellisia henkilöitä siinä missä kuka tahansa. Monesti olen nähnyt Timpan ja/tai Janican esim. Myllyn Prismassa, Ikeassa, milloin missäkin.

Eikä mun Vito ole mikään reuhu, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Mulla tulee kyseisestä sanasta mieleen lähinnä riehuminen tai jtn. 🙄

• peris234 kirjoitti:

Ei Liljalaakson Timppa tai hänen perheenjäsenensä ole mitään fiktiohahmoja vaan todellisia henkilöitä siinä missä kuka tahansa. Monesti olen nähnyt Timpan ja/tai Janican esim. Myllyn Prismassa, Ikeassa, milloin missäkin.

Eikä mun Vito ole mikään reuhu, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Mulla tulee kyseisestä sanasta mieleen lähinnä riehuminen tai jtn. 🙄

Onko tämä toriparkki muuten jo valmis tai milloin se olisi valmistumassa??

Onhan tollainen toriparkki joillekkin ihan kätevä, jos tarvii saada auto parkkiin keskustaan. Timppakin voi jättää sinne Octavian parkkiin ja SUOMI-Makekin voi jättää sen Ford Capricen halliin, jos on vartijan hommia vaikka Hansa-keskuksessa:))))))))))))))))))))))))))))))))

Sehän on Mersu Vito oikein laatupakettiauto, eikä mikään reuhu. Paremmin tollainen ilmaisu sopisi vaikka johonkin vanhaan Toyota Hiaceen tai Carinaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Toivottavasti ei nyt vaan Pääskyvuoren miehet loukkaanu tosta, kun menin nimittämään vanhoja Toyotoita reuhuiksi:))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Onko tämä toriparkki muuten jo valmis tai milloin se olisi valmistumassa??

Onhan tollainen toriparkki joillekkin ihan kätevä, jos tarvii saada auto parkkiin keskustaan. Timppakin voi jättää sinne Octavian parkkiin ja SUOMI-Makekin voi jättää sen Ford Capricen halliin, jos on vartijan hommia vaikka Hansa-keskuksessa:))))))))))))))))))))))))))))))))

Sehän on Mersu Vito oikein laatupakettiauto, eikä mikään reuhu. Paremmin tollainen ilmaisu sopisi vaikka johonkin vanhaan Toyota Hiaceen tai Carinaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mun käsittääkseni se on melkoinen ikuisuusprojekti ja valmis tyyliin parin-kolmen vuoden päästä jos silloinkaan 😂

Itse tulee käytyä nykyään aika harvoin ihan ydinkeskustassa. Tai no lähinnä kirjastossa joskus viikonloppuisin, ja yleensä sen nurkilta on löytynyt hyvin parkkipaikkoja. Enemmänkin tulee käytyä Myllyssä ja ruokaostokset teen pääsääntöisesti Lidlissä.

Niin ainahan sitä siistikuntoinen Vito antaa omistajastaan ja/tai tämän yrityksestä paremman vaikutelman kuin joku ruosteinen vanha romu. Vaikka eipä siinä, osaa ne Vitotkin ruostua mutta omani on ihan siistissä kunnossa.

• KurppaN
        peris234 kirjoitti:

Ei Liljalaakson Timppa tai hänen perheenjäsenensä ole mitään fiktiohahmoja vaan todellisia henkilöitä siinä missä kuka tahansa. Monesti olen nähnyt Timpan ja/tai Janican esim. Myllyn Prismassa, Ikeassa, milloin missäkin.

Kysäisepä vaikka äidiltäsi kuinka tervettä on trollata palstaa vuosikausia mielikuvitusolennoilla ja väittää niitä todellisiksi, etenkin kun paremman mielenterveyden aikana monesti kerroit ko. hahmojen olevan sun tekeleitä.

• DarkFear kirjoitti:

Toivottavasti ei nyt vaan Pääskyvuoren miehet loukkaanu tosta, kun menin nimittämään vanhoja Toyotoita reuhuiksi:))))))))))))))))))))))))))))

Reuhu tai ei mutta mun vanhan Carinan mittarissa taitaa olla noin 410tkm ja hyvin pelittää ton sällin käytössä. Katotaan mites tuo onnistuu tän päivän volkkareilla

Ja eräässä tutussa maan siirto virmassa on meinaan vallan Hiaseja työ käytössä eikä niitä ajamalla saada rikki. Itekkin meinaan nuorempana ajoin jokkista Toyota Tarletilla niin meillä oli aina railerin veto autona Hiase eikä koskaan tarvinnut tehdä muuta kun vaihtaa öljyt ja jako pään hihna ajallaan.

• pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

Reuhu tai ei mutta mun vanhan Carinan mittarissa taitaa olla noin 410tkm ja hyvin pelittää ton sällin käytössä. Katotaan mites tuo onnistuu tän päivän volkkareilla

Ja eräässä tutussa maan siirto virmassa on meinaan vallan Hiaseja työ käytössä eikä niitä ajamalla saada rikki. Itekkin meinaan nuorempana ajoin jokkista Toyota Tarletilla niin meillä oli aina railerin veto autona Hiase eikä koskaan tarvinnut tehdä muuta kun vaihtaa öljyt ja jako pään hihna ajallaan.

Ainakin mun OIKEA isäni sanoo kaikkia yli 20v vanhoja autoja "vanhoiksi reuhkoiksi" tai "romuiksi", varsinkin jos niillä on ajettu yli 200 tkm.

Mutta eipä vaan ole silti faijan autot kestäneet noin pitkän aikaa ja noin kovia kilometrejä, kun mitä se sun Toyota Carina on vuosien aikana kestänyt:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ehkä se Toyota on vaan sittenkin parempi ja laadukkaampi, kun mitä ne eurooppalaiset halpisautot ovat:)))))))))))))))))))))))))))))))))

• Thänks
        peris234 kirjoitti:

Janican hahmokehitys-viestissäsi on hyvin kuvattu fiktiivisten hahmojen evoluutiota 👍🏻

• DarkFear kirjoitti:

Ainakin mun OIKEA isäni sanoo kaikkia yli 20v vanhoja autoja "vanhoiksi reuhkoiksi" tai "romuiksi", varsinkin jos niillä on ajettu yli 200 tkm.

Mutta eipä vaan ole silti faijan autot kestäneet noin pitkän aikaa ja noin kovia kilometrejä, kun mitä se sun Toyota Carina on vuosien aikana kestänyt:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ehkä se Toyota on vaan sittenkin parempi ja laadukkaampi, kun mitä ne eurooppalaiset halpisautot ovat:)))))))))))))))))))))))))))))))))

En tiedä millä autoilla sun isä on ajanut mutta kyllä Toyotat kestää isältä pojalle kuhan tekee huollot ja jako pää remmin vaihdon ajoillaan

Toki itse nyt viidenkympin villityksenä menin ja ostin kasipätkä Volvon mutta jo on herraskaista kyytiä. Tottakai pensa tälle autolle maistuu mutta kyllä kelpaa ajella työ matkaa

Ja Volvon etu penkkihän on vapaa naiset :-)

• Varissuolla

Mielikuvitusystävät ei tarvii parkkipaikkaa muualta kun niuvanniemen mielisairaalasta.

• Voihan tollainen toriparkki olla hyväkin, sillä sinne Bicky Royal-mies voi keskustassa asioidessa parkkeerata sen Chevy Silverado Jyystö-Truckinsa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Noiden isojen jyystö-Truckien parkkiin saaminen voi olla hieman haastavaa ruuhkien keskellä, niin sinne parkkihallin se varmasti onnistuu paremmin. Tosin Pääskyvuoren Jere saa varmasti hyvin sen vanhan Toyota Carinan mahtumaan parkkiin ihan kadunkin varrelle:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Kyllähän sitä tasku parkkia autokoulussakin opeteltiin, mut mun faija Jorma on kyllä parhaiten jeesinyt ja opettanut niksit siihen. Eikä tollanen E-mallin Carina ole edes mikään hirvittävän iso auto tän päivän mittapuulla niin mikäs siinä pysäköidessä jos tulee käytyä vaikkapa hansassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe