Lahdessa X-Treme Car Show-tapahtuma. Onko ketään palstalaisia lähdössä tulevana viiikonloppuna Lahteen katsomaan hienoja jenkkiautoja?? Varmasti mielenkiintoinen näyttely kyseessä ja näkyy olevan myös paljon oheisohjelmaa siinä sivussa.
Tollaisiin näyttelyihin on mahdollista viedä myös itsekin autoja näytille, jos niin haluaa. Onko kukaan palstalaisista innostunut viemään autoja esiteltäväksi?
Näkyy olevan myös tähtivieraana tapahtumassa itse ZZ Topin laulaja/kitaristi Billy Gibbons. Täytyy ainakin itse kyllä lähteä paikalle katsomaan, kun tollainen näyttely kyseessä.
https://www.x-treme.fi/#
Viikoloppuna
20
372
Vastaukset 20
- Minni5
Hohhoijjaaa nyt näitä periksen satuhahmojen ”vastattavaksi” tehtyjä rupisia aloituksia.
Mitä ihmeen rupisia aloituksia? Onhan tuolla erittäin mielenkiintoinen autonäyttely kyseessä ja luulisi ne hienot jenkkiautot myös sinkkuja ja palstalaisia kiinnostavan.
Onhan ZZ Top myös hyvä bändi ja heillä on hyviä biisejä, kuten mm. Gun Love, Arrested For Driving While Blind, Rough Boy, Viva Las Vegas ja Bad Girl:)))))))))))))))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Mitä ihmeen rupisia aloituksia? Onhan tuolla erittäin mielenkiintoinen autonäyttely kyseessä ja luulisi ne hienot jenkkiautot myös sinkkuja ja palstalaisia kiinnostavan.
Onhan ZZ Top myös hyvä bändi ja heillä on hyviä biisejä, kuten mm. Gun Love, Arrested For Driving While Blind, Rough Boy, Viva Las Vegas ja Bad Girl:)))))))))))))))))))))))))))))Nythän sä varmaan tarkoituksella unohdit meidän aina särmästi pukeutuvien herrasmiesten suosikkikipaleen:
https://www.youtube.com/watch?v=7wRHBLwpASw- lempeä_herätys
Onko nuo darkkiksen raivokohtaukset seurausta epäonnistuneesta perskarvojen siirrosta kaljulle päälaelle?
- sasin.kimmo
No niin, hyvä saada tähänkin ketjuun OIKEAN darkkiksen viesti :)))))))))))))))))))))))))))) Taitaa profiilissasi olla nuoruuskuva, kun on tuo tukkakin melko hyvin vielä päässä :))))))))))))))))))
Jotenkin arvelinkin, että oot jotain tollaista mieltä naisista ja feministeistä. Ainahan te ali-ihmisätmit olettekin niitä naisten vihaajia, toisin kun me YTM-miehet taas pidetään niitä naisten oikeuksia hyvinkin tärkeinä.
Jännä juttu vaan, että miksei tolla sun nimimerkillä löydy kovinkaan paljoa kirjoituksia. Mutta mun kirjoittamiani viestejä löytyy jopa vuodelta 2005.
Sun kannattaisi kyllä oikeasti hakea jotain ammattiapua, jos todella haluaisit viattomia naisia alkaa hakkaamaan. On varmasti se naisettomuus sen sun vähänkin jäljellä olevan mielenterveyden ihan lopullisesti tuhonnut.- hus.vittuun
DarkFear kirjoitti:
Jotenkin arvelinkin, että oot jotain tollaista mieltä naisista ja feministeistä. Ainahan te ali-ihmisätmit olettekin niitä naisten vihaajia, toisin kun me YTM-miehet taas pidetään niitä naisten oikeuksia hyvinkin tärkeinä.
Jännä juttu vaan, että miksei tolla sun nimimerkillä löydy kovinkaan paljoa kirjoituksia. Mutta mun kirjoittamiani viestejä löytyy jopa vuodelta 2005.
Sun kannattaisi kyllä oikeasti hakea jotain ammattiapua, jos todella haluaisit viattomia naisia alkaa hakkaamaan. On varmasti se naisettomuus sen sun vähänkin jäljellä olevan mielenterveyden ihan lopullisesti tuhonnut.Mene sinä trolli nyt mäkeen siitä ja anna aidon darkfearin kertoa rauhassa asiansa.
- oikeaapuhetta
DarkFear kirjoitti:
Sun kannattaisi kyllä oikeasti hakea jotain ammattiapua, jos todella haluaisit viattomia naisia alkaa hakkaamaan. On varmasti se naisettomuus sen sun vähänkin jäljellä olevan mielenterveyden ihan lopullisesti tuhonnut.Kiva että joillekkin miehille ne naisten oikeudet ovat tärkeitä, kun tollainen joku ruma kaljupää tulee täällä viattomia naisia uhkailemaan, kun itse on seksittä jäänyt oman rumuutensa ja huonojen sosiaalisten taitojensa takia.
- Jjhu
Dark fear on kokenut naistenmies ja ei ole koskaan mikään homo ollutkaan!
Jjhu kirjoitti:
Dark fear on kokenut naistenmies ja ei ole koskaan mikään homo ollutkaan!
No niinpä just. Mulla on ainakin ollut paljon naisia elämäni aikana, enkä ole koskaan mikään homo ollutkaan, toisin kun tämä kuvallinen feikki-darkki taitaa itse homo ollakkin.
Helppohan se on aina niitä valheellisia homohuhuja toisesta väittää, varsinkaan kun ei ole itsellä esittää edes mitään todisteita väitteelleen.
- Markku_Näätä
Ei kannata mennä sillä naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksin autonäyttelyyn menevästä sasikaljusta autistitrollista.
- crux
scrg kirjoitti:
Voi mennä yksin ja vaikka Mossella:
https://www.youtube.com/watch?v=ROvVgUVK5xgDarkFearilla ei ole ajokorttia. Autistina reputti 27 inssissä.
- Markku_Näätä
Kyllä, SUOMI-Make-profiili on vain periksen trollihahmo
crux kirjoitti:
DarkFearilla ei ole ajokorttia. Autistina reputti 27 inssissä.
En ole koskaan ollut autokoulussa, kun ajattelin silloin nuorena säästää vanhempieni rahoja.
Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jos hankkisi ajokortin vaikka hieman vanhempana. Nyt kun ei tarvitse edes pyytää siihen rahaa vanhemmilta.
- HahmoteIma
Näinkin voi käydä; vaikka aloitusviesti on silkkaa kaakkelia, itse keskustelu on hyvin tasokasta.
- viinamies
Viikonloppuna kannattaa juoda viinaa niin voi tavata naisia.
Jossain autoshowssa ei naisia tapaa.- näinonnäreet
Kyllä siellä naisiakin on mutta tuskinpa palstan naisia.
- Eipitkäämatkaan
Ei kannata juoda. En ole käynyt. Lähtisit yhden naisen kanssa tapahtumaan. Olisiko mahdollista? Laita viestiä, jos haluaisit?
Olen menossa. Sukulaisia tulossa myöskin.Niin onko ketään palstalaisia lähdössä viikonloppuna jenkkiautoja katselemaan?? Vai onko täällä edes ketään autoista kiinnostuneita miehiä ja miksei myös naisiakin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423