Kysymys miehille

flflflflfl

Mitä mies ajattelisit, jos nainen humalassa tunnustaisi sinulle että halusi lähestyä sinua bussissa kerran, kun näki sinut istumassa takaosassa, muttei uskaltanut? Alkoi kuulemma ujostuttaa eikä voinut tietää miten mies reagoisi. :)

9

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

Olisiko tuossa jotakin erikoista? Ei mielestäni.

Minä lähestyin joskus nuorempana (humalassa) naista, joka myönsi keskustellessamme nähneensä minut aiemmin ja ihastuneensa. Kävi vain niin, että hän ei ollut panoa vailla enkä minä parisuhdetta. Sain puhelinnumeron, mutta ei tullut soiteltua.

• mklbgflrt

No olis silleen, että näin ätminä kukaan nainen ei ole humalassakaan koskaan lähestynyt ja kertonut kiinnostuksestaan.

• hjkl

Ei todellakaan mitään erikoista. Yhen kerran eräs nainen tunnusti mulle selvinpäin että oli ollut tarkoitus iskeä mut mutta erehdyksessä iskikin veljeni ja nämä seurustelivat silläkin hetkellä. En noteerannut asiaa millään tavoin.
      Ap on tietenkin mies jolle nainen on humalassa noin sanonut, humalaisten puheita pitää aina vähän suodattaa.

• Semmostase

Kerran baarissa nainen sanoi että haluaa panna mun kanssa. Nainen oli vaan aika kännissä joten jätin väliin vaikka nainen oli kaunis.

• Ananias.Palstamäki

Toisaalta, jos joku nainen tulisi tuollaista höpisemään minulle, vastaisin "Olet eukko erehtynyt henkilöstä, en kulje busseilla. Alahan juoppo laputtaa siitä."

• flflflflfl

Tämä tunnustus tapahtui puhelimessa. Nainen oli siis nähnyt vaivaa selvittääkseen (salaisen) numeron.

• spurguäijä

Siellä sitä joku puliakka on kähminnyt kilttiä ja kunnollista oletettua poikahenkilöä. Jäätyään itseteosta paikanpäällä kiinni ja ilmiannetuksi kyysyy "metoon" vastaisesti: saako näin tehdä ja vastaisuudessakin jatkaa pervokäyttäytymistään.

• flflflflfl

Tämä tunnustus tapahtui puhelimessa.

• Minä ainakin ilmoittaisin takaisin että ensi perjantaina olen menossa bussilla klo xx:xx keskustaan ja jos seura kelpaa niin tulehan samalla bussilla. Mennään vaikka elokuviin, syömään, urheilutapahtumaan yms.

Jos nainen on vaivaa nähnyt ja numeron selvittänyt niin voihan tuon palkita vaikka tunnustus vähän rohkaisua tarvitsikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3490
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3179
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3032
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2710
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2202
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1784
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1741
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1715
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1638
    Aihe