Peris on aikamiespoika

2A_Liljalaakso

ja hänen autonsa täyttää kaikki vanhan reuhkan määritelmät. Siksi se satuilee näistä keulivista jyystö-trukeista ja kuvitteellisesta moottoripyöräjengistä :)

Huomaa kyllä että hänellä ei ole ollut isähahmoa elämässä kun tolla tavalla ihailee liivijengikulttuuria ja pilkkaa tavallisia miehiä Timppa-hahmon kautta :)

32

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän Peris ole mikään aikamiespoika, vaan ihan menestyvä ja vakaavarainen yrittäjä. Eikä hän mitään täällä satuile, kun eipä ne Penetrators MC:n miesten ja Timpan perheen jäsenten kertomat jutut edes liity Perikseen mitenkään, sillä he ovat kaikki ihan eri tyyppejä.

Enkä usko muutenkaan, että se isän puuttuminen nyt olisi mitenkään vaikuttanut Periksen mielipiteisiin, sillä eihän Peris ole koskaan mitenkään niitä perheenisiä täällä pilkannut.

• Mira_Varissuolta

Kyllä se jälkensä jättää kun isä on uskoton huoripukki ja äiti wt-nainen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        Mira_Varissuolta kirjoitti:

Kyllä se jälkensä jättää kun isä on uskoton huoripukki ja äiti wt-nainen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mm 7 mielisairautta ;)

• kunhankysäisen

Onko noi DarkFear ja Peris234 poikapari...?

• Anonyymi

Jotain sutinaa niillä tuntuu olevan.

• NainenRuudunTakaa

Se on kyllä surullista kun periksellä ei ole irl ystäviä, vaan on pitänyt kehittää fiktiohahmoja korvaamaan oikeat ihmiset.

• Eikä täällä ole mitäänfiktiohahmoja, vaan ihan oikeita ja todellisia henkilöitä. Onhan Periksellä paljonkin kavereita elämässään, kun on ihan ulkopuoliset palstan tyypit, jotka eivät tänne kirjoittele ja sitten on myös vielä nämä palstan muut turkulaiset tyypit, jotka kirjoittelevat myös tänne palstalle.

Onhan Peris myös käynyt ihan itse siellä Penetrators MC:n kerhotiloilla, kun Bicky Royal-mies hänet sinne silloin kerran itse pyysi.

• pääskyvuoren_keijo
        DarkFear kirjoitti:

Eikä täällä ole mitäänfiktiohahmoja, vaan ihan oikeita ja todellisia henkilöitä. Onhan Periksellä paljonkin kavereita elämässään, kun on ihan ulkopuoliset palstan tyypit, jotka eivät tänne kirjoittele ja sitten on myös vielä nämä palstan muut turkulaiset tyypit, jotka kirjoittelevat myös tänne palstalle.

Onhan Peris myös käynyt ihan itse siellä Penetrators MC:n kerhotiloilla, kun Bicky Royal-mies hänet sinne silloin kerran itse pyysi.

Yhtä surullista on miten DarkFear-trollihahmo on nykyään enää pelkkä periksen satuhahmojen ätmikomppailija.

• pääskyvuoren_keijo kirjoitti:

Yhtä surullista on miten DarkFear-trollihahmo on nykyään enää pelkkä periksen satuhahmojen ätmikomppailija.

Mä en ole täällä mikään trollihahmo, vaan ihan vakavasti otettava kirjoittaja.

Mutta mitä mun sitten sun mielestä pitäisi olla tai millä tavoin sä pidit mun entisiä kirjoituksia muka parempina??

• pääskyvuoren_keijo
        DarkFear kirjoitti:

Mä en ole täällä mikään trollihahmo, vaan ihan vakavasti otettava kirjoittaja.

Mutta mitä mun sitten sun mielestä pitäisi olla tai millä tavoin sä pidit mun entisiä kirjoituksia muka parempina??

Periksen mielikuvitusolennot ja niiden komppaaminen on pahinta trollausta palstalla. Lopettaisitte edes niiden väittämisen todellisiksi henkilöiksi. Tää on kuitenkin aikuisten palsta:)

• Tämä-selvä

Dark tulee heti esiin kuin Batman aina kun periksestä tai liljanlaakoista puhutaan. Sehän vaan kertoo siitä että asuvat kaikki yhdessä.

• ei.hemmetti

Mitä väliä sillä on onko nämä ihmiset oikeasti olemassa vai ei? Näyttää vaan vähän huvittavalta kuinka joillekin on elämää suurempi asia inttää hahmojen oikeellisuudesta ;)

• Giedo_van_der_Spirit

Se on palvelus perikselle, sillä kajahtaneen harhoihin ei saa lähteä mukaan:)))

• mies_86__

Niin on, what else is new? :-)

• protectorrr

Eikös peris ole parikymppinen nuorimies joka elättää itsensä yrittäjänä?

Ja olihan sillä tyttöystäväkin?

Taitaa kuitenkin olla vähemmän luuseri kuin palstalla huutelevat juoppoakat.

• Peris on menestyneempi kuin suurin osa palstalaisista. Tyypillä on ollut jo vuosia menestyvä yritys.

• Niinpä just. Ei kannattaisi muiden palstalaisten Peristä pilkata, sillä hän on kuitenkin menestynyt ihan hyvin elämässään. Hänellä kuitenkin on oma vakaavarainen firma, lisäksi hän on myös onnistunut kartuttamaan sitä rahaa ja varallisuuttakin enemmän kun monet palstalaiset yhteensä.

• Raha ei haise.

• Anonyymi

Näino. Peris on hc-atm turkkusest.

• Eiköhän palstalaisilla olisi syytä lopettaa tämä Periksen pilkkaaminen, kun hänellä kuitenkin menee elämässään oikeasti kaikin puolin paremmin, kun mitä näillä huutelijoilla yhteensä.

• DarkFear kirjoitti:

Eiköhän palstalaisilla olisi syytä lopettaa tämä Periksen pilkkaaminen, kun hänellä kuitenkin menee elämässään oikeasti kaikin puolin paremmin, kun mitä näillä huutelijoilla yhteensä.

Olen kanssasi samaa mieltä.Tällainen aloitus ja muutamat kommentit ovat aika syvältä sieltä, mihin aurinko ei paista.

• Sinänsä huvittava aloitus, joka on viime syksynä päässyt multa jotenkin ohi, mutta tosiaan tuona päivänä olin tosiaan aikamiespoika ja neitsyt ja whatever. Lokakuun 6. päivä karistin poikuuden housuista.

Mutta mun auto ei kylläkään ole mikään vanha reuhka. Vito on vuosimallia 2008 ja käyttöönotto ollut loppuvuodesta 2007. Viime kuussa katsastin sen ja ensi elokuussa taas seuraavan kerran.

Ja saahan sitä autoa haukkua jos sitä kautta kokee paremmuuden tunnetta, se on vain kasa peltiä eikä sillä ole tunteita. Mutta mä en ole satuillut palstalla yhtään mitään. Jos jotkut viestiketjut käsittelevät Bickyn keulivaa Silveradoa tai hänen moottoripyöräharrastustaan, niin mä en liity siihen mitenkään. Pois tollaset höpöhöpöpuheet.

• Niin on varmasti joidenkin kateellisten ätmien tekemä tämä koko aloitus, jossa sua ja sun autoa yrittävät täällä haukkua. Heillä tuskin on itsellään yhtään sen parempia autoja, sillä monilla noista haukkujista tuskin on minkäänlaista autoa.

Ethän sä tosiaan liity mitenkään niihin Bicky Royal-miehen autojuttuihin tai hänen moottoripyöräkerhonsa toimintaan, niin ei kannattaisi palstalaisten sua sotkea ollenkaan mukaan noihin heidän juttuihinsa.

• Anonyymi

Nyt alkaa nukuttamaan entistä enemmänkin vielä...

• Anonyymi

pää-olkapää-peppu-polvet ja Abris taputtelee kädellä mahaa voi nukahtaa hyvin.

• Anonyymi

Orion Stardust Travels on sellainen firma jolta voi konsultoida jos kenraaleille tulee hätiä :D

• Anonyymi

abris ei taputa vatsaa kuten laulussa niin sanottiin ja nopeutuvallla tahdillakin vielä.

t. Blackwater Security, Weapons Designer.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe