Miksi en kelpaa naisille?

tavallinenmies94

Ystäviä ei ole eikä oikein kavereitakaan, kun en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Ei kyllä kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä. En tykkää pyöriä missään baareissa, mutta ei kotonakaan ole oikein muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria, vaikka ei sieltä oikein mitään hyvää ohjelmaa tule eikä mulla ole mitään suosikkisarjoja. Mitään harrastuksia ei ole eikä oikein mikään kiinnostakaan, että jaksaisi ruveta harrastamaan. En ole kovin huumorintajuinen tai ei minua ainakaan oikein mikään naurata, ja mitä sitä nyt turhia nauramaan. Töissä käyn, mutta palkka on pieni eli rahaa ei ole hirveästi. Seurustelu kuitenkin kiinnostaisi, mutta jostain syystä en tunnu kelpaavan naisille ollenkaan. Pitäisikö sitä ostaa jotain hienompia ja muodikkaampia vaatteita tai jotain, että kelpaisi? Eikö tällainen tavallinen mies kelpaa?

74

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wastaaja

      Olet ALEMMAN TASON MIES, eli naiset eivät näe sinussa mitään.

      Muita tällaisia tällä palstalla ovat esim. Peris234 ja DarkFear.

    • JossainMuualla

      Hän kysyy: "Miksi en kelpaa naisille?"

      Hän vastaa: "en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa".

      Minä lisään: Naiset voidaan tulkita ihmisiksi.

      Johtopäätös?

    • Ikävä sanoa näin toisesta ihmisestä, mutta jos itsekin tiedostat, ettet tule kovin hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, olet huumorintajuton eikä juuri mikään jaksa kiinnostaa sinua, olet aika tylsää seuraa.

      Haluaisitko itse seurustella naisen kanssa, joka ei oikein tule kenenkään kanssa toimeen, joka ei hymyile kuin korkeintaan Neuvostoliittoa muistellessaan ja joka ei ole kiinnostunut yhtään mistään? Tuskinpa.

      Ei kalliit muotivaatteet auta. Niiden avulla voit ehkä saada jonkun yhden yön jutun, mutta et pitkäaikaista suhdetta. Kun nainen huomaa, että olet tylsimys, jota ei kiinnosta mikään, hän nostaa kytkintä. Siinä ei edes Armanin puku ja komea ulkomuoto pelasta.

      Ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita ympäröivästä maailmasta, harrastuksistaan tai työstään ovat yleensä mielenkiintoista seuraa, vaikkeivät niitä sujuvasanaisimpia seuramiehiä tai huumorimestareita olisikaan. Mieti, mikä sinua kiinnostaa (en jaksa uskoa, että olisi olemassa henkilöitä, joita ei kiinnosta yhtään mikään), tule ulos luolastasi ja kohtaa samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä.

      • tavallinen.mies.74

        Taisi aloittajan nimimerkissä olla numerot 94, todennäköisesti syntymävuosi. Eipä hänellä ole neuvostoliitosta muistelemista kun koko neukkulaa ei enää ollut vuonna 1994 :D
        Sekin onni häneltä puuttuu... toista se on meillä jotka saatiin syntyä mahtavan neuvostoliiton aikana ja nähdä mm. Gorban Perestroika, Tshernobyl, Berliinin muurin murtuminen, kuultiin neuvostorokkia, esim. Gorky Park - Bang:
        https://www.youtube.com/watch?v=lrSKG3TS0uE
        Lada oli suomen myydyimpiä autoja, jne.
        (just joking...)


      • tavallinenmies94

        Kyllä minä sillä lailla tulen toimeen ihmisten kanssa, etten mihinkään riitoihin joudu, mutta en oikein keksi yleensä mitään sanottavaa, kun pitäisi keskustella niitä näitä.


      • 0lenhanMies

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.


    • p950412

      Luepa aloittaja oma viestisi niin kuin olisit se nainen. Siis asetu ihan oikeasti sen naisen asemaan, kysymään itseltäsi "haluaisinko tutustua tällaiseen mieheen"?

      Kykenetkö sanomaan miksi kukaan nainen sinusta kiinnostuisi?

      Nainen ei ole mikään vähempiarvoinen palvelija joka alkaa seurustelemaan sinun kanssasi vain koska sinä niin haluat!

      • tavallinenmies94

        En minä mitään palvelijaa hae, vaan mukavaa tyttöystävää, jonka kanssa viettää aikaa. Sellaista jolle kelpaa tällainen ihan tavallinen mies. En minä mitään kuuta taivaalta tai suuria elämyksiä pysty tarjoomaan, kun rahaa ei ole paljon, mutta kyllä minä ihan mukavaa seuraa voisin olla naiselle. Käytöstavat on hallussa ja ihan siististi pukeudun, vaikkei mitään muodikkaita merkkivaatteita olekaan.


      • kysyy
        tavallinenmies94 kirjoitti:

        En minä mitään palvelijaa hae, vaan mukavaa tyttöystävää, jonka kanssa viettää aikaa. Sellaista jolle kelpaa tällainen ihan tavallinen mies. En minä mitään kuuta taivaalta tai suuria elämyksiä pysty tarjoomaan, kun rahaa ei ole paljon, mutta kyllä minä ihan mukavaa seuraa voisin olla naiselle. Käytöstavat on hallussa ja ihan siististi pukeudun, vaikkei mitään muodikkaita merkkivaatteita olekaan.

        Kuinka sä hyvää seuraa voisit olla, kun et tule ihmisten kanssa toimeen?


      • tavallinenmies94
        kysyy kirjoitti:

        Kuinka sä hyvää seuraa voisit olla, kun et tule ihmisten kanssa toimeen?

        Sanoin tuossa ylempänä, että kyllä minä silleen ihan hyvin tulen toimeen, että käytöstavat on hallussa enkä koskaan riitele, mutta en oikein keksi yleensä sanottavaa, kun pitäisi jutella. Mutta jos sitä keksittäisiin joku yhteinen asia, mistä jutella, niin olisin varmaan ihan hyvää juttuseuraa.


      • kysyy
        tavallinenmies94 kirjoitti:

        Sanoin tuossa ylempänä, että kyllä minä silleen ihan hyvin tulen toimeen, että käytöstavat on hallussa enkä koskaan riitele, mutta en oikein keksi yleensä sanottavaa, kun pitäisi jutella. Mutta jos sitä keksittäisiin joku yhteinen asia, mistä jutella, niin olisin varmaan ihan hyvää juttuseuraa.

        Olisit varmaan ihan hyvää juttuseuraa, vaikka tuppisuu oletkin.
        Just joo, niin varmaan.


      • tavallinenmies94
        kysyy kirjoitti:

        Olisit varmaan ihan hyvää juttuseuraa, vaikka tuppisuu oletkin.
        Just joo, niin varmaan.

        No kyllähän mekin nyt ollaan tässä jo juteltu, kun löytyy yhteinen puheenaihe.


      • kysyy
        tavallinenmies94 kirjoitti:

        No kyllähän mekin nyt ollaan tässä jo juteltu, kun löytyy yhteinen puheenaihe.

        Ei tämä riittäisi sisällöksi parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        tavallinenmies94 kirjoitti:

        En minä mitään palvelijaa hae, vaan mukavaa tyttöystävää, jonka kanssa viettää aikaa. Sellaista jolle kelpaa tällainen ihan tavallinen mies. En minä mitään kuuta taivaalta tai suuria elämyksiä pysty tarjoomaan, kun rahaa ei ole paljon, mutta kyllä minä ihan mukavaa seuraa voisin olla naiselle. Käytöstavat on hallussa ja ihan siististi pukeudun, vaikkei mitään muodikkaita merkkivaatteita olekaan.

        Naiselle tärkeä kriteeri on munan pituus! Samoin onko sulla tukkaa ja oletko läski? Kerro vähän. Nainen on munahaukka ja haluaa tiedon, muuten joutuu vilkuilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle tärkeä kriteeri on munan pituus! Samoin onko sulla tukkaa ja oletko läski? Kerro vähän. Nainen on munahaukka ja haluaa tiedon, muuten joutuu vilkuilee.

        Riittääkö 9,4 cm?


    • Oliko tää aloitus todellinen?

      • ci329cs

        En ihmettele vaikka olisi. Hämmästyttävän moni mies palstalla tuntuu kuvittelevan, että nainen ei ole ollenkaan tasaveroinen ihminen vaan jonkin sortin lemmikki tai kotieläin, joka yhteiskunnan pitää miehelle taata koska mies sellaisen tarvitsee.


      • lksdjksfkjksdkfj
        ci329cs kirjoitti:

        En ihmettele vaikka olisi. Hämmästyttävän moni mies palstalla tuntuu kuvittelevan, että nainen ei ole ollenkaan tasaveroinen ihminen vaan jonkin sortin lemmikki tai kotieläin, joka yhteiskunnan pitää miehelle taata koska mies sellaisen tarvitsee.

        Nainen on melko sisäsiisti mutta melko kallis lemmikkieläin :D


      • Varmaan kieli poskessa kirjoitettu, mutta faktahan on, että suurinosa aikuisista ihmisistä on tuollaisia sukupuoleen katsomatta.
        Eli ei oikeastaan mitään aktiivisesti mukana kulkevia harrastuksia, eikä mielenkiinnon kohteita elämässä.


      • NainenRuudunTakaa
        CamelBoots kirjoitti:

        Varmaan kieli poskessa kirjoitettu, mutta faktahan on, että suurinosa aikuisista ihmisistä on tuollaisia sukupuoleen katsomatta.
        Eli ei oikeastaan mitään aktiivisesti mukana kulkevia harrastuksia, eikä mielenkiinnon kohteita elämässä.

        Aloitus lienee trollausta palstan tylsistä miehistä. Sinänsä hauska ja ehkä osuva.

        Mutta "ei oikeastaan mitään aktiivisesti mukana kulkevia harrastuksia, eikä mielenkiinnon kohteita elämässä." ei todellakaan päde ainakaan mun ympärillä oleviin ihmisiin ja esim mun yli viiteensataan 25-55 vuotiaaseen fb-kaveriin. Kyllä aikuisillakin on kiinnostuksen kohteita elämässä. Miksei olisi?


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Aloitus lienee trollausta palstan tylsistä miehistä. Sinänsä hauska ja ehkä osuva.

        Mutta "ei oikeastaan mitään aktiivisesti mukana kulkevia harrastuksia, eikä mielenkiinnon kohteita elämässä." ei todellakaan päde ainakaan mun ympärillä oleviin ihmisiin ja esim mun yli viiteensataan 25-55 vuotiaaseen fb-kaveriin. Kyllä aikuisillakin on kiinnostuksen kohteita elämässä. Miksei olisi?

        No joo..Suurimman osan naisista kiinostuksen kohteet elämässä on Facebook, salkkarit ja joillain lisäks ehkä matkustelu 1 krt vuodessa. En minä noita nyt harrastuksiksi laskisi.


      • CamelBoots kirjoitti:

        No joo..Suurimman osan naisista kiinostuksen kohteet elämässä on Facebook, salkkarit ja joillain lisäks ehkä matkustelu 1 krt vuodessa. En minä noita nyt harrastuksiksi laskisi.

        Kyllä naiset ovat keskimäärin aivan yhtä tylsiä kuin palstan miehetkin.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Kyllä naiset ovat keskimäärin aivan yhtä tylsiä kuin palstan miehetkin.

        En kyllä ole irl tavannut näin tylsiä miehiä mitä täällä. Tylsyydellä tarkoitan nyt jonkun yhden ja saman asian hokemista..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En kyllä ole irl tavannut näin tylsiä miehiä mitä täällä. Tylsyydellä tarkoitan nyt jonkun yhden ja saman asian hokemista..

        Ehkä sun pitäis tavata palstamiehiä...Hehän saattavat olla aivan tavallisia miehiä kuten hekin ketkä tunnet irl.
        hmm...Toisaalta sanoisin, et se että viihdyt palstalla noinkin paljon kyllä viittaa siihen, että koet näiden ns. "tylsien" miehien olevan jollain tavalla kiinostavia...Voisitko ajatella olevasi lopulta ihan yhtä tylsä kuin hekin?


      • CamelBoots kirjoitti:

        Ehkä sun pitäis tavata palstamiehiä...Hehän saattavat olla aivan tavallisia miehiä kuten hekin ketkä tunnet irl.
        hmm...Toisaalta sanoisin, et se että viihdyt palstalla noinkin paljon kyllä viittaa siihen, että koet näiden ns. "tylsien" miehien olevan jollain tavalla kiinostavia...Voisitko ajatella olevasi lopulta ihan yhtä tylsä kuin hekin?

        On täällä mielenkiintoisten naisten lisäksi myös muutama mielenkiintoinen mies. Ja mielenkiintoisella tarkoitan, että osaa tarkastella asioita jostain muustakin näkovinkkelistä kuin mitä esim joku jännämies/kurppa/lutka/mamu -jumitus saa aikaan..

        Ja huumoria pitää olla mukana! Tai ainakin se on hyvä lisä. Kyllähän täällä aina välillä saa hyvät naurut..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On täällä mielenkiintoisten naisten lisäksi myös muutama mielenkiintoinen mies. Ja mielenkiintoisella tarkoitan, että osaa tarkastella asioita jostain muustakin näkovinkkelistä kuin mitä esim joku jännämies/kurppa/lutka/mamu -jumitus saa aikaan..

        Ja huumoria pitää olla mukana! Tai ainakin se on hyvä lisä. Kyllähän täällä aina välillä saa hyvät naurut..

        Ja mitä mun tylsyyteen tulee, niin varmasti olen, ja elän monen mielestä hyvinkin tylsää elämää. Mutta ei mun ajatukset silti pyöri jonkun yhden asian ympärillä, saati etten muuta sanottavaa sitten keksisi kuin mitä nämä monomaanikot täällä.


      • NainenRuudunTakaa
        CamelBoots kirjoitti:

        No joo..Suurimman osan naisista kiinostuksen kohteet elämässä on Facebook, salkkarit ja joillain lisäks ehkä matkustelu 1 krt vuodessa. En minä noita nyt harrastuksiksi laskisi.

        Sä et tunne suurinta osaa naisista. Nörttejä et varmaan ollenkaan.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sä et tunne suurinta osaa naisista. Nörttejä et varmaan ollenkaan.

        No kun katselee ympärilleen vaikkapa kauppakeskuksessa ja näkee jokapuolella ylipainoisia ihmisiä, niin senhän voi päätellä, et mitä ne harrastukset elämässä ovat.....Opiskellaan tai käydään ehkä töissä. Loppuilta löhöillään sohvalla sipsit karkit limpsat tai sitten nähdään kavereita kaupungilla pizzan merkeissä. Nörtit joo voi pelata esim. pleikkaa facebook.
        Jollain voi olla ehkä ratsastus tunti kerran kk jne. Koiran kusetusta voi olla jne. Satunnaista kirjojen lukemista jne.

        Sorry, mut suurinosa ihmisistä ei omaa juurikaan harrastuksiksi luettavia aktiviteetteja.


      • CamelBoots kirjoitti:

        No kun katselee ympärilleen vaikkapa kauppakeskuksessa ja näkee jokapuolella ylipainoisia ihmisiä, niin senhän voi päätellä, et mitä ne harrastukset elämässä ovat.....Opiskellaan tai käydään ehkä töissä. Loppuilta löhöillään sohvalla sipsit karkit limpsat tai sitten nähdään kavereita kaupungilla pizzan merkeissä. Nörtit joo voi pelata esim. pleikkaa facebook.
        Jollain voi olla ehkä ratsastus tunti kerran kk jne. Koiran kusetusta voi olla jne. Satunnaista kirjojen lukemista jne.

        Sorry, mut suurinosa ihmisistä ei omaa juurikaan harrastuksiksi luettavia aktiviteetteja.

        Ei läheskään kaikki harrastukset sisällä liikunnallista aktiivisuutta. Joku voi kutoa, toinen keräillä vaikka postimerkkejä, yks tykkää käydä kalassa, toinen marjastaa, kolmas käy koiranäyttelyissä, museoissa, jne..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei läheskään kaikki harrastukset sisällä liikunnallista aktiivisuutta. Joku voi kutoa, toinen keräillä vaikka postimerkkejä, yks tykkää käydä kalassa, toinen marjastaa, kolmas käy koiranäyttelyissä, museoissa, jne..

        Totta....Ne on kuitenkin enempi sellaisia satunnaisempia harrastuksia/aktiviteetteja.
        Tokihan joku voi kutoa päivittäinkin...
        Itsekkin käyn kalassa, mutta en pidä sitä varsinaisesti harrastuksena..Se on enemmänkin rentoutumista.
        Museoissa käyntiäkään ei voi lukea harrastukseksi...
        Noh..Harva nainen harrastaa mitään noista...


      • CamelBoots kirjoitti:

        Totta....Ne on kuitenkin enempi sellaisia satunnaisempia harrastuksia/aktiviteetteja.
        Tokihan joku voi kutoa päivittäinkin...
        Itsekkin käyn kalassa, mutta en pidä sitä varsinaisesti harrastuksena..Se on enemmänkin rentoutumista.
        Museoissa käyntiäkään ei voi lukea harrastukseksi...
        Noh..Harva nainen harrastaa mitään noista...

        Sulla on ilmeisesti hyvin tiukat määritteet sille mitä harrastukseksi sopii laskea ja mitä ei. Muistan kun joku teki aloituksen, jonka mukaan kirjojen lukeminen ei ole harrastus. Joo no kyllä se vain on. Pleikan pelaaminenkin on harrastus. Ei ehkä kovin arvostettu sellainen, mutta harrastus kuitenkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sulla on ilmeisesti hyvin tiukat määritteet sille mitä harrastukseksi sopii laskea ja mitä ei. Muistan kun joku teki aloituksen, jonka mukaan kirjojen lukeminen ei ole harrastus. Joo no kyllä se vain on. Pleikan pelaaminenkin on harrastus. Ei ehkä kovin arvostettu sellainen, mutta harrastus kuitenkin.

        Niin no satunnaiset aktiviteetit eivät oikeastaan merkitse mitään..Minullakin on paljon sellaista satunnaisempaa jutskaa, jota en laske harrastukseksi...Lukeminen, elokuvien katselu ja musiikin kuunteleminenkin on enempi lähinnä rentoutumista.

        Sen sisään esim. jonkun instrumentin soittaminen on jo kovastikkin harrastus...Soitin tuossa juuri sähkökitaraa....Children of Bodomilta vetasin 4 biisiä putkeen....Se on harrastus.
        Taas tekee miel harrastaa....


      • CamelBoots kirjoitti:

        Niin no satunnaiset aktiviteetit eivät oikeastaan merkitse mitään..Minullakin on paljon sellaista satunnaisempaa jutskaa, jota en laske harrastukseksi...Lukeminen, elokuvien katselu ja musiikin kuunteleminenkin on enempi lähinnä rentoutumista.

        Sen sisään esim. jonkun instrumentin soittaminen on jo kovastikkin harrastus...Soitin tuossa juuri sähkökitaraa....Children of Bodomilta vetasin 4 biisiä putkeen....Se on harrastus.
        Taas tekee miel harrastaa....

        Sekin on rentoutumista..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sekin on rentoutumista..

        Ei kyllä se on harrastus, vaikkakin siinä samalla myöskin rentoutuu ellei sitten yritä opetella jotain uutta ja vaikeaa, joka on lähestulkoon hermojaraastavaa ja energiaa vaativaa hommaa, mutta kun jotain uutta lopulta opit, niin se on palkitsevaa.
        Nyt minä laitan netflixistä jotain pyörimään, eli nyt rentoudun kun laitan sohvalle pötkölleen.
        Elokuvat, lukemisen ja musiikin voikin laittaa lähinnä mielenkiinnon kohteet elämässä sarakkeeseen...Ei niinkään harrastus.
        Noh...Tämä tästä.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Ei kyllä se on harrastus, vaikkakin siinä samalla myöskin rentoutuu ellei sitten yritä opetella jotain uutta ja vaikeaa, joka on lähestulkoon hermojaraastavaa ja energiaa vaativaa hommaa, mutta kun jotain uutta lopulta opit, niin se on palkitsevaa.
        Nyt minä laitan netflixistä jotain pyörimään, eli nyt rentoudun kun laitan sohvalle pötkölleen.
        Elokuvat, lukemisen ja musiikin voikin laittaa lähinnä mielenkiinnon kohteet elämässä sarakkeeseen...Ei niinkään harrastus.
        Noh...Tämä tästä.

        Mun mielestä harrastamiseen liittyvät asiat voisi rajata siihen, minkä uskoo jonkun toisen kiinnostavan itsessään, ainakin treffiprofiileissa..ja myös CV:ssä ( kysytäänkö niitä muulloin) Siis tietysti mitä vapaa-ajallaan tekee. Jos joku hlö sanoo lukevansa kirjoja, niin kyllä mua kiinnostaisi tietää mitä kirjoja.. jne.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä harrastamiseen liittyvät asiat voisi rajata siihen, minkä uskoo jonkun toisen kiinnostavan itsessään, ainakin treffiprofiileissa..ja myös CV:ssä ( kysytäänkö niitä muulloin) Siis tietysti mitä vapaa-ajallaan tekee. Jos joku hlö sanoo lukevansa kirjoja, niin kyllä mua kiinnostaisi tietää mitä kirjoja.. jne.

        Wiki määrittelee harrastuksen näin..

        "Harrastus on säännöllisesti harjoitettua vapaa-ajan toimintaa, jonka tarkoituksena on rentouttaa ja tuottaa mielihyvää. Harrastamisen motiivina on nautinto ja kiinnostus aiheeseen, ei rahallinen palkkio. Tyypillisiä harrastuksia ovat esimerkiksi keräily, nikkarointi, askartelu, urheilu, musiikki, pelaaminen ja lukeminen. Harrastaminen voi johtaa jonkin hyödyllisen tiedon, taidon tai kokemuksen hankkimiseen ja karttumiseen. Päämääränä on kuitenkin itsensä toteuttaminen."


      • eläimelliset.naiset
        ci329cs kirjoitti:

        En ihmettele vaikka olisi. Hämmästyttävän moni mies palstalla tuntuu kuvittelevan, että nainen ei ole ollenkaan tasaveroinen ihminen vaan jonkin sortin lemmikki tai kotieläin, joka yhteiskunnan pitää miehelle taata koska mies sellaisen tarvitsee.

        Kuulin sivummalla kun kaksi nuorta naista kimmastui toisilleen, ensin toinen letkautti jotain oikein vittumaisella äänellä naukuen kuin kissa, sitten alkoi hirveä kimittäminen korkealla nuotilla nopeasti puhuen, kuulostivat ihan pikkuoravilta eikä ihmisiltä xDD


      • NainenRuudunTakaa
        CamelBoots kirjoitti:

        No kun katselee ympärilleen vaikkapa kauppakeskuksessa ja näkee jokapuolella ylipainoisia ihmisiä, niin senhän voi päätellä, et mitä ne harrastukset elämässä ovat.....Opiskellaan tai käydään ehkä töissä. Loppuilta löhöillään sohvalla sipsit karkit limpsat tai sitten nähdään kavereita kaupungilla pizzan merkeissä. Nörtit joo voi pelata esim. pleikkaa facebook.
        Jollain voi olla ehkä ratsastus tunti kerran kk jne. Koiran kusetusta voi olla jne. Satunnaista kirjojen lukemista jne.

        Sorry, mut suurinosa ihmisistä ei omaa juurikaan harrastuksiksi luettavia aktiviteetteja.

        Että ihan ylipainosta päättelit kauppakeskuksissa. :D

        Se että sulla on niin tylsä elämä, että et osaa nähdä kiinnostavaa muillakaan ei kerro mitään siitä mitä muilla on. Ja nörtit nyt harrastaa vaikka mitä.

        Mut toisaalta, mitä väliä suurimmalla osalla, kunhan löytää niitä itsensä kaltaisia, oli sitten tylsiä taviksia tai jotain muita. Elämä antaa vain jos sille antaa takaisin.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Että ihan ylipainosta päättelit kauppakeskuksissa. :D

        Se että sulla on niin tylsä elämä, että et osaa nähdä kiinnostavaa muillakaan ei kerro mitään siitä mitä muilla on. Ja nörtit nyt harrastaa vaikka mitä.

        Mut toisaalta, mitä väliä suurimmalla osalla, kunhan löytää niitä itsensä kaltaisia, oli sitten tylsiä taviksia tai jotain muita. Elämä antaa vain jos sille antaa takaisin.

        Niin...En tarkoittanutkaan, että tylsässä elämässä olisi mitään pahaa...Pointti vaan olikin se, että suurinosa ihmisistä itseasiassa on aivan yhtä tylsiä ihmisiä kuin tuo ketjun aloittaja...Eivätkä omaa käytännössä mitään ns. harrastuksiakaan.
        ---> Eli huvittavaa siinä oli lähinnä se, että sitten ne samat ihmiset tulevat osoittelemaan aloittajan kaltaista ihmistä sormellaan tajuamatta, että ovat itse samanlaisia.

        Yksi filosofi sanoi hyvin, että: Todella suuret eivät koskaan todella tajua omaa suuruuttaan, kun taas pienet eivät koskaan näe omaa pienuuttaan..:D......Se on oikeasti huvittavaa elämässä.


    • viinamies

      Pitää käydä baareissa ja bileissä juomassa viinaa niin on kavereita. Raitis on yksin.

    • Totuus-

      Olet ruma kuten minäkin. Naiset ei halua kaveerata ruman miehen kanssa. Miehet ei halua rumaa miestä kaveriksi koska ruma mies karkottaa kaikki naiset komeiden miesten luota.
      Niin pinnallista on tää elo joten miedän rumien pitää tottua elämään yksin ilman ystäviä.

      • Kaikkiin ongelmiin on olemassa ratkaisu. Jos ei tyydyttävää, niin ainakin siedettävä.

        Ettekös te rumat miehet voisi olla ystäviä keskenänne? Ehkä siitä kehkeytyisi ajan mittaan jotakin romanttis-eroottistakin...? Voisitte vaikka perustaa seksirobottisäästötilin ja ostaa yhteisen Harmonyn, jos ei miehinen kyntövako härkäpareina houkuta...


      • viinamies

        Ei ole rumia miehiä, on vain liian vähän viinaa.


      • mklbgflrt
        SirCucco kirjoitti:

        Kaikkiin ongelmiin on olemassa ratkaisu. Jos ei tyydyttävää, niin ainakin siedettävä.

        Ettekös te rumat miehet voisi olla ystäviä keskenänne? Ehkä siitä kehkeytyisi ajan mittaan jotakin romanttis-eroottistakin...? Voisitte vaikka perustaa seksirobottisäästötilin ja ostaa yhteisen Harmonyn, jos ei miehinen kyntövako härkäpareina houkuta...

        Selibaatti tai autoeroottisuus lienevät parempia vaihtoehtoja kuin seksuaalisen suuntautumisen muuttaminen. Aloittaja tuskin olisi mieluisa kumppani miehellekään.


    • 468l57kwj6e7kle57lkwyk

      Vaikka toi onkin vitsi niin tuollainenkin saisi naisen jos hankkisi itselleen tuontivaimon, toki siinä ei voi kauheasti vaatia mutta eipä itselläänkään ole paljon annettavaa.

      • hetken.helpotus

        Tuontivaimokin nostaisi kytkintä heti, kun oppisi kielen ja löytäisi työpaikan.


      • 73k56k5kw
        hetken.helpotus kirjoitti:

        Tuontivaimokin nostaisi kytkintä heti, kun oppisi kielen ja löytäisi työpaikan.

        Joo ovatkin hyvä palkkaisiin duuneihin palkattavien kärjessä.


    • Mietin.vaan

      Et kelpaa naisille koska
      - et tule toimeen ihmisten kanssa (naiset ovat ihmisiä)
      - sinua ei kiinnosta tavata ihmisiä (edelleen, naiset ovat ihmisiä, ja heidät pitää tavata ennen kuin heidän kanssaan voi seurustella, vieläpä useamman kerran)
      - sinulla ei ole kavereita (kavereiden kautta voi tutustua myös naisiin)
      - et tykkää pyöriä missään baareissa (baarit ovat hyvä tapa tavata naisia)
      - et harrasta mitään (harrastukset ovat hyvä tapa tavata naisia)
      - et ole huumorintajuinen (naiset pitävät huumorintajuisista miehistä)

      Jos niiden muodikkaiden vaatteiden ostamisen sijaan panostaisit johonkin noilla edellä mainittuihin, niin se serustelukumppani saattaisi löytyäkin. Nykymenolla ei ainakaan.

      Etkä muuten ole mikään tavallinen mies. Tavallisella miehelläkin on sentään joitain kohtia noista edellä mainituista kunnossa. On kavereita, harrastuksia, tai ainakin käyvät baarissa, ja edes jonkinlainen huumorintaju.

      • NainenRuudunTakaa

        Erinomainen kiteytys mikä ns. "ätmeillä" mättää.


      • tavallinenmies94

        Pitääkö tässä nyt sitten vaan lähteä baareihin pyörimään, vaikkei sellaista hälinää jaksaisi, kun en minä keksi mitään harrastusta, joka voisi kiinnostaa?


      • NainenRuudunTakaa
        tavallinenmies94 kirjoitti:

        Pitääkö tässä nyt sitten vaan lähteä baareihin pyörimään, vaikkei sellaista hälinää jaksaisi, kun en minä keksi mitään harrastusta, joka voisi kiinnostaa?

        Ootko koskaan edes ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta ja miksi uskot, että jaksaisit sellaista?


      • tavallinenmies94
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ootko koskaan edes ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta ja miksi uskot, että jaksaisit sellaista?

        Olen joskus ollut kiinnostunut ja miksi en muka jaksaisi seurustella sellaisen naisen kanssa, joka ei itsekään tykkää baareissa pyöriä?


      • näinsemeneee
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ootko koskaan edes ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta ja miksi uskot, että jaksaisit sellaista?

        Varmasti on olemassa naisia jotka ovat samalla aaltopituudella aloittajan kanssa, huom. ap on -94,
        mikä on nrt synt.vuosi? Älä ajattele ikäistesi elintoimintoja, ei ole mikään salaisuus tai yllätys että -94 ikäiset naiset eivät harrasta mitään joten miten ap olisi jotenkin erilainen?
        Muutenkaan noin nuorella ei ole mitään syytä stressata itseään seurustelulla tai sen puutteella, jos nyt aloittaisi kehittämään smalltalk-taitoja niin vuodenvaihteessa on jo heila kainalossa.


      • rhry
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Erinomainen kiteytys mikä ns. "ätmeillä" mättää.

        Erinomainen kiteytys siitä, ettet näköjään tunne ainuttakaan ätmiä. Mutta tämähän ei ole etuoikeutettujen kohdalla mikään yllätys. Eihän rikkaat ja köyhätkään samoissa piireissä pyöri, joten siksi eliitin on helppo ylenkatsoa köyhempiä.


    • xfgdxfgc

      Kannattaa liittyä johonkin hihhuli-uskonlahkoon, niissä jokainen saa naisen

    • Viinamies--

      Et osaa puhua naisille etkä miehille.Et ole sosiaalinen etkä kiinnostava. Et osaa puhua arkisista asioista , siitä se johtuu , olet myös tylsä ja hiljainen eikä naiset sellaisen kanssa halua kaveria olla. Ala juomaan viinaa ja olemaan sosiaalinen kuten muutkin ihmiset.

      Suomessa ei ole sosiaalisia selvänä ekä tutustumista tapahdu selvinpäin. Suomessa ihmiset on sellaisia alaspäin katselevia outoja hahmoja jotka ei ota kontaktia muihin. Ainoastaan viinaa juomalla alkaa sosiaalinen elämä ja sitten kunon tarpeeksi tutustuttu viinaa juomalla niin sen jälkeen voi olla selvänä kavereita.

      • viinamies

        Miehen tärkein ominaisuus on bailaustaidot. Jos viina ei maistu eikä osaa bailata yökerhoissa ei tapaa naisia.

        Muut miehen ominaisuudet ovat aivan merkityksettömiä jos ei osaa bailata ja sen myötä tapaa naisia. Kun juo viinaa ja osaa bailata yökerhossa, tapaa kyllä kiinostuneita naisia oli millainen hulttio tahansa.


    • ennenwanhaan

      ennenvanhaan ihmiset lie tavanneet lavatansseissa joissa ei ole ollut pakko juoda viinaa. Sieltä kai ne suuret ikäluokat on peräisin...

      • viinamies

        Ennen oli ennen. Nykyaikana tanssilavoja ei enää ole, ja jos onkin ne ovat vain tanssiharrastajien paikkoja. Ei niissä mitään naisia tapailla jos ei olla jotain huipputanssijoita.

        Nykyään juodaan viinaa yökerhossa ja tavataan sitä kautta naisia. Entisaikaan ei tavannut naisia jos ei halunnut tanssia. Nykyään raittiit jäävät yksin koska eivät halua juoda viinaa.


      • 0lenhanMies
        viinamies kirjoitti:

        Ennen oli ennen. Nykyaikana tanssilavoja ei enää ole, ja jos onkin ne ovat vain tanssiharrastajien paikkoja. Ei niissä mitään naisia tapailla jos ei olla jotain huipputanssijoita.

        Nykyään juodaan viinaa yökerhossa ja tavataan sitä kautta naisia. Entisaikaan ei tavannut naisia jos ei halunnut tanssia. Nykyään raittiit jäävät yksin koska eivät halua juoda viinaa.

        Aivan, raitis=nynny ja tylsä. Ei naisia kiinnosta tylsät nynnyt.
        Vaan oikeat koskenkorvaa vetävät miehet. Miehen pitää olla iso ja kovaääninen, eikä mammanpoika.


      • 4e3wfdwefwef
        viinamies kirjoitti:

        Ennen oli ennen. Nykyaikana tanssilavoja ei enää ole, ja jos onkin ne ovat vain tanssiharrastajien paikkoja. Ei niissä mitään naisia tapailla jos ei olla jotain huipputanssijoita.

        Nykyään juodaan viinaa yökerhossa ja tavataan sitä kautta naisia. Entisaikaan ei tavannut naisia jos ei halunnut tanssia. Nykyään raittiit jäävät yksin koska eivät halua juoda viinaa.

        Muutaman "humppa"muusikon kuskina kun joutuu välillä olemaan niin kyllä niitä lavoja on, eivätkä todellakaan ole mitään huipputanssijoiden valtaamia. Mutta jotenkin sitä pitää osata tanssia, ettei nurkassa nyhjöttäminen sielläkään toimi.


      • Mammarinsanailuoutoa
        0lenhanMies kirjoitti:

        Aivan, raitis=nynny ja tylsä. Ei naisia kiinnosta tylsät nynnyt.
        Vaan oikeat koskenkorvaa vetävät miehet. Miehen pitää olla iso ja kovaääninen, eikä mammanpoika.

        Nuista mammanpojista tuli mieleen sellainen ristiriita, että taitaa olla varsinaisia mammareita ne, jotka ei uskalla lähestyä muita ihmisiä kuin viinoissaan. Enemmän se kanttia vaatii lähestyä toista ilman aineita.


    • fgfgbfgb65bdb

      Ukrainaan lähdet reppureissaamaan, kun on seuraava loma. Tuot sieltä naisen mukanasi Suomeen.

    • e2349kit

      Olet liian kunnollinen. hyvätapainen, harmaa ja kiltti. Juna on kohdallasi valitettavasti mennyt jo ohi, sillä naisille kelpaa vain rikollinen öykkäri tai rikas, komea supliikkipankkiiri. Tylsän ja tavallisen miehen kohtalo on katkeroitua yksiössään koko loppuelämä. Vaihtoehtoisesti voit säästää rahaa ja matkustaa aasiaan hakemaan kuunnollisen, tottelevaisen ja alistuvan vaimon.

      Mutta miksi edes haluat Suomalaisen naisen? On ihan täysi tosiasia ja fakta, että suomalaiset naiset ovat huoranneet yläasteeltä lähtien alfojen, rikollisten ja maahanmuuttajien kanssa jättämällä kaltaisesi kunnon miehet ilman mitään huomiota. Mikäli onnistuisitkin suomalaisen naisen saamaan, mielikuva muista seksuaalisesti kyvykkäämmistä ja paremmista miehistä ähkimässä hänen päällään ei tule poistumaan mielestäsi ikinä.

      Elämme ankeita aikoja.

      • 6k57wykrykykwyk

        Eihän tossa puhuttu mitään kunnollisuudesta, hyvätapaisuudesta tai kiltteydestä vaan pitkälti päinvastoin. Kyllä se tylsä ja passiivinen introvertti voi olla epämiellyttävä ja ilkeä, oikeastaan varmastikin vieläpä todennäköisemmin.


      • Ei kannata aloittajan kuunnella näitä naisvihasta kärsiviä ätmejä, joilla on aina pakkomielle niistä jännämiehistä, rikollisista ja maahanmuuttajista. Nämä pakkomielteet ovat tulleet ätmeille siitä, kun he eivät itse ole naisia koskaan onnistuneet saamaan.

        Varsinkin se tuntuu olevan aina ätmeille hyvin arka paikka, jos naisella onkin ollut enemmän seksikumppaneita mitä ätmeillä itsellään on ollut.

        Noin nuori mies kun aloittajakin vielä on, niin hän ehtii kyllä oikein hyvin sen naisen löytämään, niin ei tarvitse noin nuorena stressata siitä omasta sinkkuudestaan.


    • plussa.vai.nega

      Kelpaako naisille vain rotevatekoiset miehet vai onko sirompirakenteinen mies tuhoon tuomittu, varsinkin yli nelikymppinen. Töissä yksi nainen kerran sanoi yhtä raskasta hommaa turatessa että hae se rotevampi kaveri tekemään...

      • Rottweilerinsaalis

        Sirompirakenteinen mies, jos kompensoi puuttuvan voiman jollain tai saa naisen auttamaan siinä keskeneräisessä työssä, niin ei siinä enää mitään rotevaa tarvita paikalle.


    • N34

      Mun mielestä tarvitset lisää itsevarmuutta ja sun pitäis oppia nauttimaan elämästä tai ainakin toi teksti kuulostaa siltä, että et tykkäis elämästäsi:( tsemppiä sulle

    • Anonyymi

      Vuosi on taas mennyt enkä edelleenkään näytä kelpaavan naisille jostain kumman syystä.

      ap

      • Anonyymi

        "Et kelpaa naisille koska
        - et tule toimeen ihmisten kanssa (naiset ovat ihmisiä)
        - sinua ei kiinnosta tavata ihmisiä (edelleen, naiset ovat ihmisiä, ja heidät pitää tavata ennen kuin heidän kanssaan voi seurustella, vieläpä useamman kerran)
        - sinulla ei ole kavereita (kavereiden kautta voi tutustua myös naisiin)
        - et tykkää pyöriä missään baareissa (baarit ovat hyvä tapa tavata naisia)
        - et harrasta mitään (harrastukset ovat hyvä tapa tavata naisia)
        - et ole huumorintajuinen (naiset pitävät huumorintajuisista miehistä) "

        Montako kohtaa olet laittanut reilaan näistä hyvistä vinkeistä ?
        Jos et muuta käyttäytymistäsi mitenkään niin eläkeikään asti se pörrää samalla kaavalla elämä.
        Tv: ätmienätmi 34 v mies


      • Anonyymi

        Pystyn samaistumaan tähän.
        Välillä kun löytää vanhoja vuodatuksiaan siitä miten on edelleen yksin niin tajuaa vielä paremmin sen että mikään ei muutu ja tuskin tulee muuttumaan jatkossakaan.
        Miten voi pitkän parisuhteen saaminen olla niin suuren työn ja tuskan takana :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et kelpaa naisille koska
        - et tule toimeen ihmisten kanssa (naiset ovat ihmisiä)
        - sinua ei kiinnosta tavata ihmisiä (edelleen, naiset ovat ihmisiä, ja heidät pitää tavata ennen kuin heidän kanssaan voi seurustella, vieläpä useamman kerran)
        - sinulla ei ole kavereita (kavereiden kautta voi tutustua myös naisiin)
        - et tykkää pyöriä missään baareissa (baarit ovat hyvä tapa tavata naisia)
        - et harrasta mitään (harrastukset ovat hyvä tapa tavata naisia)
        - et ole huumorintajuinen (naiset pitävät huumorintajuisista miehistä) "

        Montako kohtaa olet laittanut reilaan näistä hyvistä vinkeistä ?
        Jos et muuta käyttäytymistäsi mitenkään niin eläkeikään asti se pörrää samalla kaavalla elämä.
        Tv: ätmienätmi 34 v mies

        Eikös sitä kuitenkin aina sanota, että ihmisen pitää kelvata sellaisena kuin on, että miksipä tässä alkaisi nyt sitten itseä muuttamaan?


    • Anonyymi

      Hmmm...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe