Hitto että tuo nyyssöläjugi on ärsyttävä

Treenannut13vuotta

Ovatko muut samaa mieltä? Vaikuttaa sellaselta kiiltokuva-perseennuolijalta.

9

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HukkapätkätRiehuu

Tuollaiset nyyssölän kokoiset kääpiöt ovat aina sekaisin.

• MarjikselleBanaania

Kenen persettä jugi mielestäsi nuolee?

• EuronUkot

Kenen vain, kuka antaa pari lanttia.

• susirajalta

Minä olen Jukasta hieman erimieltä.

On erittäin hyvä ja ilahduttava asia että hän tekee koosteita milloin mistäkin,esim:voimamies puolelta hän olikin käynyt tekemässä koosteen pohjois-karjalassa,hän ei ole pelkästään kehonrakennukseen uppoutunut vaan on laajemmin käsittänyt koko nostelun tai treenamisen.

Onhan Jukka suomen mestarikin kehonrakennuksessa omassa painoluokassaan,myös Jukan veli Mika on esimerkillinen imagon luoja kehonrakennukseen ym.

Kyllä nämä veljekset ovat paikkansa ansainneet ei sille voi mitään,itse nostan hattua molemmille koska tiedän heidän geeninsä olevan hyvät kehonrakennukseen.

Pitkistä kavereista harvoin tulee suomesta yhtään mitään menestystä,koska massaa ei saada riittävästi ja lihasten muoto tai muodot ei ole riittävät.

Kehonrakennus on mielestäni lyhyiden miesten laji enempi,heillä mahdollisuudet huomattavasti parempaan ulkonäköön kuin pitkillä esim:190 cm tai alle.

Jos meillä ei olisi Nyyssölöitä niin voi hyvänen aika,en olisi koskaan saanut tsempattua itseäni treeihin ilman heidän nauhoituksiaan,löysin heidät sattumalta yuo tubelta vuosia sitten ja se vei mukanaan tuohon kehonrakennuksen kiinostukseen,heidän kautta sain nähdä monia suomalaisia huippu bodareita koska kiinostukseni heräsi,vaikka olemmekin netti maailmassa niin tuntuu kuin tuntisi henkilökohtaisesti noita bodareita ,niitä vaan on tullut katsottua täällä keskellä ei mitään susi rajalla.

Katson bodaus koosteita mielummin kuin tv:tä iltaisin ja öisinkin,vaikka olen vain tavallinen metsien mies.

Sieltä tullut koko bodaajien kirjo tutuksi,en tienyt olenkaan kuinka huippuja täällä suomessa onkaan nykyään.

Jukka Nyyssölä ja veljensä Mika ovat saavuttaneet sellaisen aseman suomessa ettei siihen kovinkaan moni kykene suomessa miloinkaan vaikka haluaisi,se ei riitä vaikka olisi kuinka paljon lihasta vaan pitää olla myös imagoa ja sitä on Nyyssölöiden molemmilla veljeksillä,persoonat ovat nykyaikaan katsottuna mielyttävät ja he kyllä tuovat julki melkoisen suoraan kehonrakennuksessa olevia puutteita .

Kyseessä on niin sanottu marginaali laji jossa ei menesty kovinkaan moni,laji on raakaa treenaamista ja itsensä kuluttamista lukuisilla laihdutuksilla ja syömisellä ja treenaamisella.

Jukka tekee erinomaisia koosteita milloin mistäkin,ilman Jukkaa ja Mikaa olisin täysin pihalla täällä metsän keskellä tietämättä mitään kehonrakennuksesta noin tarkkaan.

Onneksi syntyivät suomeen ja vievät lajia eteenpäin posittiivisissa merkeissä.

• MarjikselleBanaania

👍 Hyvä kirjoitus

• JaPoimiMarjat

Ota taas pari banaania, se rauhoittaa.

• Jarmopp

Itsellä lähinnä meinaa vääntää hymyä kasvoille, kun katselee noiden hobittien puuhastelua salilla. Olenkin aina miettinyt että ottaako joku näitä kavereita oikeesti tosissaan vai nauretaanko kustannuksella yms.

En rehellisesti usko että heitä pidetään guruina, vaan ovat eräänlainen freak show, jotka viihdyttävät ihmisiä.

• YleisöäNaurattaa

Ennen tuollaiset olivat sirkuksessa esiintymässä. Nyt joka salilla on oma pikku voimamies-friikki tai useampiakin.

• susirajalta

Kirjoitin tuossa ylempänä Nyyssölöistä, nimimerkillä susirajalta,on se muuten hyvää katsoa tätä Mikko Ovaskaista,jutut hyvät siis oikein mainiot ja sitten suoraa puhetta ja kertoo kyllä niin himskatin hyvin että tavallinen jamppakin älyää,samaa on Kotipohjan Pekalla,Tässä meni miltein puolipäivää kun katsoin Mikon juttuja ja nyt katselen Pekan treenejä,kävin toki emännän kanssa salilla tässä välissä remputtelemassa,kyllä tulee hyvä fiilis kun katsoo noita alan konkareita,eihän sitä itse tarvii ollakkaan mitään sen erikoisempaan kun tiedän etten koskaa voi päästä kilpailuihin ne ajat ovat jo iän puolestakin ohi kun 46 v on meneillään eikä tuo terveyskään ole samaa kuin nuorena jannuna.

Kyllä nuo kaikki bodarit jotka näkyy yuotubella ovat taitavia,oisi se hienoa saada kerran elämässään joku heistä neuvomaan,Mikon tapasin erään kaupan pihalla mutta taitaa olla kiireinen tai muuten näki jo suoraan ettei tuohon pidä kuluttaa aikaansa.

Paljonkohan se maksaa jokin henkilökohtainen neuvonta?En nyt tarkoita näitä normaali salineuvojia vaan alan guruja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1116
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      949
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      946
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe