Terve. Osaako joku täällä neuvoa, että missä kannattaisi Suomessa käydä gynekomastialeikkauksessa tai missä on oikeasti osaava plastiikkakirurgi, jonka tulos on hyvä? Olen muutamalla käynyt konsultaatiossa ja joista yhdellä kävin leikkauksessakin. Leikkauksessa poistettiin rauhaskudosta ja hieman myös rasvaa rasvaimulla. Tuloksena nännit näyttävät hieman paremmalta kuin aikaisemmin, mutta kirurgi jätti rauhaskudosta turhan paljon, joten nännit vieläkin pullottavat hieman. Leikkauksesta on hieman yli puoli vuotta ja muutoksia ei ole tapahtunut ensimmäisen kuukauden jälkeen, joten en usko turvotusta olevan tai arpikudosta. Nyt olisi kiva löytää paikka, missä toteuttaa uusintaleikkaus.
Gynekomastia
gynot
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844