Miksi jotkut väittävät että mitään ätmejä ei ole?

TheÄtmi

Niin, miksi? Miksi jotkut väittävät että ätmejä ei ole, ne ovat mielikuvitusolentoja, tai jollain muulla tapaa kiistää ätmiyden tyystin?

Eikö ätmiydeksi riitä että tuntee olevansa sellainen itse? Kuinka kukaan ulkopuolinen voi tietää, miltä tuntuu miehestä joka ei naisille kelpaa?

On ihan eri asia, hyväksyvätkö muut ätmin itse väittämät syyt naisettomuudestaan oikeiksi, kun kiistää koko ätmiys, eikö? Jos naista ei saa, vaikka haluaisi, niin eikö ätmiys ole silloin tosiasia, olivat sen oikeat syyt missä tahansa?

60

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmiksi/inceliksi itsensä nimittäminen on oma valinta.

• TheÄtmi

Tuo ei ollutkaan kysymykseni. Jos sitä nyt jostain syystä (siis huonosta naismenestyksestä, sehän se syy on) tekee sen valinnan, että nimittää itsensä ätmiksi, niin muuttuuko mielikuvitusolennoksi tai muuten vaan olemattomaksi?

Ja toiseksi: onko sillä väliä miksi itsensä nimittää? Jos nimittäisi vaikka päivänkakkaraksi, niin ei se asiaa muuksi muuta. Verrataan työttömyyteen: olet työtön, mutta et halua sanoa olevasi työtön, vaan sanot sen sijaan olevasi vaikka elämän opiskelija. Olet silti työtön. Ja jos olet kykenemätön hankkimaan naista, olet vanhapoika, ätmi, inceli tai jotain muuta, mutta naiseton kuitenkin.

• TheÄtmi kirjoitti:

Tuo ei ollutkaan kysymykseni. Jos sitä nyt jostain syystä (siis huonosta naismenestyksestä, sehän se syy on) tekee sen valinnan, että nimittää itsensä ätmiksi, niin muuttuuko mielikuvitusolennoksi tai muuten vaan olemattomaksi?

Ja toiseksi: onko sillä väliä miksi itsensä nimittää? Jos nimittäisi vaikka päivänkakkaraksi, niin ei se asiaa muuksi muuta. Verrataan työttömyyteen: olet työtön, mutta et halua sanoa olevasi työtön, vaan sanot sen sijaan olevasi vaikka elämän opiskelija. Olet silti työtön. Ja jos olet kykenemätön hankkimaan naista, olet vanhapoika, ätmi, inceli tai jotain muuta, mutta naiseton kuitenkin.

Kyllä se on ihan teidän ätmien ja incel-paskojen oma vika, kun olette niitä ätmejä ja vapaaehtoisest otatte käyttöön tollaisia nimityksiä, joista ette halua millään luopua. Tossa just Wwuwuw sanoikin asian just niin kuin se on.

• TheÄtmi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se on ihan teidän ätmien ja incel-paskojen oma vika, kun olette niitä ätmejä ja vapaaehtoisest otatte käyttöön tollaisia nimityksiä, joista ette halua millään luopua. Tossa just Wwuwuw sanoikin asian just niin kuin se on.

Olenko kiistänyt sitä? Eikö se ole sama miksi minä itseäni kutsun? Mikä on se "vika" mistä puhuit? Minä kysyin, miksi jotkut eivät usko ätmejä olevankaan.

• TheÄtmi kirjoitti:

Olenko kiistänyt sitä? Eikö se ole sama miksi minä itseäni kutsun? Mikä on se "vika" mistä puhuit? Minä kysyin, miksi jotkut eivät usko ätmejä olevankaan.

Ole ihmeessä mikä tahansa ätmi tai incel-mies, kun kerran niin kovasti sitä haluat. Sillä vialla tarkoitin sitä, kun te ätmit, joksi te itseänne aina nimitätte, niin ette suostu noista nimityksistä koskaan luopumaan ja haluatte aina niistä teidän ätmi-statuksista niin kovasti kiinni pitää.

Kuten se Wwuw tossa jo sanoikin, niin se on ihan oma valinta nimittää itseään joksikin ätmiksi tai incel-mieheksi.

Ainahan sitä voi kehitellä mielessään kaiken maailman mielikuvitushahmoja, mutta turha sitten vaan ihmetellä sitä, jos me/ne normaalit ja tervejärkiset ihmiset eivät usko niiden olemassaoloon.

• RumaÄtmi

Tuo on tyypillinen asenne ja vastaus niiltä, joilla ei ole vaikeuksia saada kumppania ja joilla kumppaneita riittää, että näiden sinkkuus on oma valinta, ei tahdon vastainen, kuten ätmeillä.
        Yleinen tapa näillä on myös pilkata ätmejä, ettei nainen kelpaa ätmeille, niinkuin naiset vallan tuppaantuisivat ätmin seuraan ja oikein pakolla kävisivät ätmin kimppuun saadakseen nussia ätmiä.
        Tosiasiassa ätmin läheisyyteen eivät naiset hakeudu, vaan karttavat ätmiä, kuin ruttoa.
        Jos joku nainen on ätmin kanssa jutellut, niin nainen on pelkästään ystävyyttään pitänyt hetken juttuseuraa ätmille, mutta nainen koko ajan ajattelee, että pääsisipä kohta eroon tuosta ätmistä.
        Nainen ei missään tapauksessa halua jatkaa pidempään ätmin seurassa max 3 minuuttia.

Niiden, jotka eivät ole ätmejä on aivan turha yrittää selittää ätmin olotilaa tai esittää tietävänsä millaista on olla ätmi.
        Te ette tiedä ätmin maailmasta yhtään mitään, koska olette varattuja, seurustelette, avioliitossa, avoliitossa tai vapaaehtoisesta halusta sinkkuna. Tietoanne ätmeistä voidaan verrata siihen, kuinka paljon hamsteri tietää miljoonan valovuoden päässä olevan planeetan hiekanmurun ilman suunnan muutoksesta vappuaattona klo 01.00.38.

Ette edes olisi kuulleet ätmi sanaa, jollette olisi palstalla vierailleet ja ensimmäisen kerran kuullessanne ätmi, ette edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta aito ätmi tietää heti mitä ätmi sana tarkoittaa sen ensimmäisen kerran elämässään kuullessaan, joten ätmi on ätmien asiantuntija.

• NainenRuudunTakaa
        TheÄtmi kirjoitti:

Incelit on ainakin tunnetusti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ihannoivia ja vallanhaluisia harhaisia psykopaatteja, joten sellaiseksi ei kannata itseään kutsua jos ei vartavasten ole ja siihen tahdo samaistua.

• TheÄtmi
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Incelit on ainakin tunnetusti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ihannoivia ja vallanhaluisia harhaisia psykopaatteja, joten sellaiseksi ei kannata itseään kutsua jos ei vartavasten ole ja siihen tahdo samaistua.

Olen tullut samaan johtopäätökseen kuin sinä ja siksi en itseäni inceliksi kutsukaan, vaikka kovin monella muulla nimellä voinkin kutsua.

• Ei_hätähousu

Jos "tuntee olevansa ätmi", niin … ihmettelen. Pitää olla sen verran lujatahtoisuutta ja ylpeyttä, että ei ala julistautumaan "ätmiksi" sillä perusteella, jos 5-10 naista on käyttäytynyt epäystävällisesti. Olen minäkin opiskeluaikanani joutunut kohtaamaan monia typerästi käyttäytyviä naisia, ja jälkeenpäin olen ollut helpottunut, kun sellaisten kanssa ei mitään suhdetta alkanut. Opiskeluajan jälkeen olen saanut kohdata useampia kivoja naisia, ja ihan kiva suhde on alkanut älykkään, söpön naisen kanssa. Pätee sanonta: HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA.

• TheÄtmi

Ensinnäkin ei kyse ole aina edes epäystävällisyydestä, mutta torjunta on silti torjunta. Ja entäpä sitten, kun niitä torjuntoja on tullut 50-100 naiselta (ei taida edes riittää) ja onnistumisia ei yhtään? Ja että sitä hyvää - tai edes huonoa - on odotettu jo pari vuosikymmentä eikä vieläkään vaan näy?

• ryhdistäytykää

Teille itseään ätmeiksi nimittäville sanoisin, että keskittykää sellaisiin asioihin mihin voitte vaikuttaa! Kasvot ovat mitä ovat, pitäkää hiukset ja parta siisteinä (parturiin kerran kuukaudessa), olkaa puhtaita (myös hampaat), treenatkaa kroppanne miehekkääksi, hankkikaa itsellenne sopivia vaatteita ja pitäkää ne puhtaina, hankkikaa työpaikka, jos sellaista ei ole ja ennen kaikkea lopettakaa vittu valittaminen! Miehenä hävettää jo teidän puolestanne. Lisäksi nainen kuin nainen arvostaa keskustelutaitoja, niitäkin voi harjoitella! Ei ne kaikki naisetkaan ole missejä, mutta paskalta haisevaa ja näyttävää valittajaa ei montun ruusukaan huoli.

• TheÄtmi
        ryhdistäytykää kirjoitti:

Teille itseään ätmeiksi nimittäville sanoisin, että keskittykää sellaisiin asioihin mihin voitte vaikuttaa! Kasvot ovat mitä ovat, pitäkää hiukset ja parta siisteinä (parturiin kerran kuukaudessa), olkaa puhtaita (myös hampaat), treenatkaa kroppanne miehekkääksi, hankkikaa itsellenne sopivia vaatteita ja pitäkää ne puhtaina, hankkikaa työpaikka, jos sellaista ei ole ja ennen kaikkea lopettakaa vittu valittaminen! Miehenä hävettää jo teidän puolestanne. Lisäksi nainen kuin nainen arvostaa keskustelutaitoja, niitäkin voi harjoitella! Ei ne kaikki naisetkaan ole missejä, mutta paskalta haisevaa ja näyttävää valittajaa ei montun ruusukaan huoli.

Mistä minä nyt muka valitan? Kysyin miksi jotkut eivät usko ätmejä olevankaan. Ei ole valittamista todeta että omalle kohdalle ei ole naisia osunut. Valehtelemaanko pitäisi ruveta, ettei sinua hävettäisi?

Onko kyseessä vain viha tuota nimitystä kohtaan? Jos kutsuisin itseäni sen sijaan vanhaksipojaksi, niin vieläkö syyttäisit valittamisesta ja antaisit neuvoja olettaen että olen joku hygieniasta mitään ymmärtämätön työtön sohvaperuna?

• turhastakitiset
        TheÄtmi kirjoitti:

Mistä minä nyt muka valitan? Kysyin miksi jotkut eivät usko ätmejä olevankaan. Ei ole valittamista todeta että omalle kohdalle ei ole naisia osunut. Valehtelemaanko pitäisi ruveta, ettei sinua hävettäisi?

Onko kyseessä vain viha tuota nimitystä kohtaan? Jos kutsuisin itseäni sen sijaan vanhaksipojaksi, niin vieläkö syyttäisit valittamisesta ja antaisit neuvoja olettaen että olen joku hygieniasta mitään ymmärtämätön työtön sohvaperuna?

Turhastahan sä täällä valitat, niin kun kaikki muutkin ätmiapaskat aina valittavat. Kyllä se on ihan teidän ätmien täysin oma vikanne, kun olette itse vapaaehtoisesti ottaneet käyttönne niitä typeriä atm- ja incel-nimityksiä, joista te ette halua luopua. Tämä vuoksi se naisiin tutustuminen on teille myös niin vaikeaa, kun pidätte niin kiinni siitä teidän ätmi-statuksesta, ettekä edes uskalla naisiin missään tutustua.

• TheVanhapoika
        turhastakitiset kirjoitti:

Turhastahan sä täällä valitat, niin kun kaikki muutkin ätmiapaskat aina valittavat. Kyllä se on ihan teidän ätmien täysin oma vikanne, kun olette itse vapaaehtoisesti ottaneet käyttönne niitä typeriä atm- ja incel-nimityksiä, joista te ette halua luopua. Tämä vuoksi se naisiin tutustuminen on teille myös niin vaikeaa, kun pidätte niin kiinni siitä teidän ätmi-statuksesta, ettekä edes uskalla naisiin missään tutustua.

Ok. Vaihdoin nimittämään itseäni vanhaksipojaksi. Mikä muuttui?

• TheVanhapoika kirjoitti:

Ok. Vaihdoin nimittämään itseäni vanhaksipojaksi. Mikä muuttui?

Jos pitää välttämättä nimittää, niin mikset nimittäisi ihan vaikka "sinkuksi" tai "sinkkumieheksi". Mitäs vikaa noissa nimityksissä olisi?? Ne myös kuulostaisivat paremmalta naisten mielestä.

• TheÄtmi
        turhastakitiset kirjoitti:

Ja voitko vastata, mistä minä nyt tässä ketjussa kitisen? Projisoimatta kaikkia niitä antipatioita mitä sinulla ätmejä kohtaan on juuri minuun?

Olenko syyttänyt naisia mistään?
        Olenko syyttänyt ytmejä mistään?
        Olenko syyttänyt maailmaa mistään?
        Olenko valittanut maailman epäoikeudenmukaisuudesta?
        Tai purnannt ylipäätään yhtään mistään?

Nyt tässä tulee se valitus: miksi juuri kukaan ei vastaa aloitukseni kysymykseen, vaan alkaa oksentamaan omaa pahaa oloaan minun niskaani? Kysyin, että miksi jotkut ihmiset eivät usko että ätmejä on olemassa? En ole kiistänyt että nimitys on omani, tai etteikö se olisi leimaava mutta kukaan ei ole vastannut siihenkään ilmeiseen kysymykseen, olenko minä kenties lauseita kirjoitteleva taruolento, koska sanon olevani ätmi?

Ennen kaikkea haluaisin tietää että mistä tulee se automaattinen oletus että kenelläkään ei voi olla niin huono flaksi ettei onnistu saamaan ketään naista? Miksi heti oletetaan, että naisettomuus on aina seurausta huonosta hygieniasta, henkisestä ja fyysisestä laiskuudesta tai mielenterveysongelmista?

• TheSinkkumies
        DarkFear kirjoitti:

Jos pitää välttämättä nimittää, niin mikset nimittäisi ihan vaikka "sinkuksi" tai "sinkkumieheksi". Mitäs vikaa noissa nimityksissä olisi?? Ne myös kuulostaisivat paremmalta naisten mielestä.

Luuletko tosissasi että minä naisille sanon olevani ätmi? Ja vaikka nimittäisin itseäni "sinkuksi" tai "sinkkumieheksi" niin kysyn edelleen että mitä se muuttaisi? Jos sinulla on jokin sisäinen heikkous kuten esimerkiksi pyromania, niin onko se sellainen asia minkä möläyttäisit heti jokaiselle vastaantulevalle, "Hei, olen DarkFear ja mä olen pyromaani". Ei se asia siitä silti muuksi muutu, tiedät kyllä itse totuuden siitä mitä olet.

• TheSinkkumies kirjoitti:

Luuletko tosissasi että minä naisille sanon olevani ätmi? Ja vaikka nimittäisin itseäni "sinkuksi" tai "sinkkumieheksi" niin kysyn edelleen että mitä se muuttaisi? Jos sinulla on jokin sisäinen heikkous kuten esimerkiksi pyromania, niin onko se sellainen asia minkä möläyttäisit heti jokaiselle vastaantulevalle, "Hei, olen DarkFear ja mä olen pyromaani". Ei se asia siitä silti muuksi muutu, tiedät kyllä itse totuuden siitä mitä olet.

No et varmaan sano, mutta ihan samalla tavalla sä voisit luopua siitä ätmi-statuksesta myös tällä ja muillakin nettipalstoilla, koska ei ne sun haluttavuuttasi yhtään mihinkään koskaan paranna.

• ryhdistäytykää
        TheÄtmi kirjoitti:

Nooh, nimittäkää itseänne miksi haluutte ja olkaa ilman naista tai pankaa vaikka toisianne vuorotellen perseeseen, en minä välitä. Ja onhan se tosiasia, että ilman merkittävää lottovoittoa naiset ei perässänne juokse, mutta kyllä jokainen mies jonkinlaisen naisen saa jos näkee tarpeeksi vaivaa, se oli pointtini! Olen nähnyt lyhytkasvuisella ihmiselläkin (siis kääpiöllä), ihan ok näköisen vaimon. Tuskin hänelläkään iskuyrityksissä kovin korkea onnistumisprosentti oli! Mutta ei se varmaan kailottanut vaimolleen tutustuessaan siihen, että voi kun on niin pieni ja surkea menninkäinen jne. Se on jokaisen kaivettava omat vahvuudet esille ja kehitettävä heikkouksiaan. Kasvakaa miehiksi!

• TheÄtmi
        ryhdistäytykää kirjoitti:

Nooh, nimittäkää itseänne miksi haluutte ja olkaa ilman naista tai pankaa vaikka toisianne vuorotellen perseeseen, en minä välitä. Ja onhan se tosiasia, että ilman merkittävää lottovoittoa naiset ei perässänne juokse, mutta kyllä jokainen mies jonkinlaisen naisen saa jos näkee tarpeeksi vaivaa, se oli pointtini! Olen nähnyt lyhytkasvuisella ihmiselläkin (siis kääpiöllä), ihan ok näköisen vaimon. Tuskin hänelläkään iskuyrityksissä kovin korkea onnistumisprosentti oli! Mutta ei se varmaan kailottanut vaimolleen tutustuessaan siihen, että voi kun on niin pieni ja surkea menninkäinen jne. Se on jokaisen kaivettava omat vahvuudet esille ja kehitettävä heikkouksiaan. Kasvakaa miehiksi!

Onko täysin mahdoton ajatus, ettei kaikilla todellakaan ole mitään omia vahvuuksia? Edes niin rajatulla alueella kuin parisuhteen kannalta oleelliset asiat?

• RumaÄtmi

Kyllä ätmeillä on kokemuksia naisten suhtautumisesta ätmiä kohtaan.
        Nainen katsoo ätmiä kieroon. Jos ätmi menee istumaan naisen viereen, niin nainen aika nopeasti ponnahtaa ylös ja siirtyy etäämmäksi ätmistä.
        Jos ätmi ei olisi siihen tullut istumaan, niin nainen istuisi siinä koko illan kuin tatti, eikä varmasti lähtisi siitä minnekään, mutta naisen inho ätmiä kohtaan kondensoituu näkyväksi tällä tavoin.
        Nainen kuvittelee, että ätmi on niin tyhmä, ettei tajua asiaa, vaan kuvittelee, että nainen muuten vain siirtyi istumaan etäälle ätmistä, ei sen takia, että nainen inhoaa ätmiä.
        Minä olen ollut kymmenissä vastaavissa tilanteissa ja aina on nainen siirtynyt etäälle meikäläisestä, kun olen mennyt naisen viereen istumaan.
        Eikä yksikään nainen ole tullut vapaalle tuolille viereeni istumaan, vaan on istunut viereisessä huoneessa kuikuillen ovensuulta, kun huoneessa on ollut tilaisuus.

Muut ovat myös esittäneet naiselle, että täällä on yksi vapaa paikka, mutta nainen vaan välinpitämättömästi kiertää asiaa ja toteaa, jaaaaa en minä, minä istun täällä, kun täällä on ihan hyvä istua.
        Nainen ei sano suoraan, että en minä tuon ruman ätmin viereen halua tulla istumaan.
        Tämä on totuus, naiset inhoavat ätmiä, varsinkin rumaa ätmiä.

• 786ol47k3i68po35

Tuskin kukaan sitä kieltää että joillain miehillä on paljon paskempi/parempi flaksi naisten kanssa.

• TheÄtmi

Useampikin on silti sanonut että mitään ätmejä ei olekaan, siihen kysymykseni kohdistuikin. Mikä on ero satuolento ätmin ja sellaisen miehen välillä jolla on vain paljon paskempi flaksi?

• 786ol47k3i68po35
        TheÄtmi kirjoitti:

Useampikin on silti sanonut että mitään ätmejä ei olekaan, siihen kysymykseni kohdistuikin. Mikä on ero satuolento ätmin ja sellaisen miehen välillä jolla on vain paljon paskempi flaksi?

Jos ätmillä tarkoitetaan miestä kuka ei missään tilanteessa saisi minkäänlaista naista, niin ehkä heitä on olemassa mutta silloin täytyy kyllä olla erittäin pahoja mielenterveydellisiä ongelmia.

• TheVanhapoika
        786ol47k3i68po35 kirjoitti:

Jos ätmillä tarkoitetaan miestä kuka ei missään tilanteessa saisi minkäänlaista naista, niin ehkä heitä on olemassa mutta silloin täytyy kyllä olla erittäin pahoja mielenterveydellisiä ongelmia.

Paha sanoa tuosta "missään tilanteessa minkäänlaista naista" koska ei kukaan joudu kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin. Esimerkiksi on aika epätodennäköistä että päätyisin autiolle saarelle kahdestaan jonkun naisen kanssa. Normi toimintaympäristöni on sellainen, missä kilpailua on paljon, eli on muitakin miehiä, eikä naisilla ole mitenkään pakottavaa tarvetta löytää kumppania. Vaikea kuvitella sellaista tilannetta, mikä kääntäisi asiat minun edukseni.

Miksi pitää olla mielenterveydellisiä ongelmia? Eikö se riitä, ettei vaan ole kiinnostava persoona? Tai sellainen joka ei kumppanina vaan vakuuta?

• 786ol47k3i68po35
        TheVanhapoika kirjoitti:

Paha sanoa tuosta "missään tilanteessa minkäänlaista naista" koska ei kukaan joudu kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin. Esimerkiksi on aika epätodennäköistä että päätyisin autiolle saarelle kahdestaan jonkun naisen kanssa. Normi toimintaympäristöni on sellainen, missä kilpailua on paljon, eli on muitakin miehiä, eikä naisilla ole mitenkään pakottavaa tarvetta löytää kumppania. Vaikea kuvitella sellaista tilannetta, mikä kääntäisi asiat minun edukseni.

Miksi pitää olla mielenterveydellisiä ongelmia? Eikö se riitä, ettei vaan ole kiinnostava persoona? Tai sellainen joka ei kumppanina vaan vakuuta?

Pointti olikin se että vaikkei jotain saa ei tarkoita etteikö saisi, ja jollei ole niitä erittäin pahoja ongelmia ei ole sellainen kuka ei saisi. Toki tylsyys, passiivisuus yms. ovat selityksiä sille miksei ole vipinää, mutta eivät nekään tee asiasta aivan ehdotonta.

• TheÄtmi

Pointti olikin se että vaikkei jotain saa ei tarkoita etteikö saisi, ja jollei ole niitä erittäin pahoja ongelmia ei ole sellainen kuka ei saisi. Toki tylsyys, passiivisuus yms. ovat selityksiä sille miksei ole vipinää, mutta eivät nekään tee asiasta aivan ehdotonta.

Teoreettinen mahdollisuus ei tässä käytännöllisessä elämässä kuitenkaan paljoa auta. Vallitseva asianlaita pysyy, eikä tietoisuus siitä että kaikissa mahdollisissa tilanteissa jäisikään yksin muuta sitä että kuitenkin on yksin, ja on aina ollut yksin.

• 786ol47k3i68po35
        TheÄtmi kirjoitti:

Teoreettinen mahdollisuus ei tässä käytännöllisessä elämässä kuitenkaan paljoa auta. Vallitseva asianlaita pysyy, eikä tietoisuus siitä että kaikissa mahdollisissa tilanteissa jäisikään yksin muuta sitä että kuitenkin on yksin, ja on aina ollut yksin.

Jollei ongelman tiedostaminen aiheuta halua vaikuttaa asiaan vaan mieluummin olotilan hyväksyy niin mikäs siinä. Monet ihmiset mieluummin jättävät asioita kokonaan yrittämättä, tai tekevät puolivillaisesti, epäonnistumisen pelossa.

• TheÄtmi

Jollei ongelman tiedostaminen aiheuta halua vaikuttaa asiaan vaan mieluummin olotilan hyväksyy niin mikäs siinä. Monet ihmiset mieluummin jättävät asioita kokonaan yrittämättä, tai tekevät puolivillaisesti, epäonnistumisen pelossa.

Pitääkö sen jälkeenkin siis vielä yrittää, kun on jo tullut torjutuksi? Siis sitä samaa ihmistä? Jos nainen sanoo ettei kiinnosta, ja uskoo sen ja lopettaa siihen, onko se puolivillaista tekemistä?

Ja kuinka suuri pitää näytteen olla että se voidaan todeta sääntönä? Jos kokemusta on kymmenistä tai jopa sadoista torjunnoista eikä yhdestäkään onnistumisesta, niin eikö se ole jo hyvä ennustustekijä siitä mitä jatkossakin tulee tapahtumaan? Onko täysin mahdotonta käsittää sellaista tilannetta, missä tiellesi ei kerta kaikkiaan osu yhtään naista joka osoittaisi olevan sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä, vaikka yrität kaikkia mahdollisia kanaviakin?

• 786ol47k3i68po35
        TheÄtmi kirjoitti:

Pitääkö sen jälkeenkin siis vielä yrittää, kun on jo tullut torjutuksi? Siis sitä samaa ihmistä? Jos nainen sanoo ettei kiinnosta, ja uskoo sen ja lopettaa siihen, onko se puolivillaista tekemistä?

Ja kuinka suuri pitää näytteen olla että se voidaan todeta sääntönä? Jos kokemusta on kymmenistä tai jopa sadoista torjunnoista eikä yhdestäkään onnistumisesta, niin eikö se ole jo hyvä ennustustekijä siitä mitä jatkossakin tulee tapahtumaan? Onko täysin mahdotonta käsittää sellaista tilannetta, missä tiellesi ei kerta kaikkiaan osu yhtään naista joka osoittaisi olevan sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä, vaikka yrität kaikkia mahdollisia kanaviakin?

Suurin osa menestyjistä kaikilla aloilla ovat joutuneet yrittämään moniakin kertoja epäonnistumisista riippumatta. Toki pitää järki olla, eihän ole mitään järkeä yhteen samaan työpaikkaankaan hakea jatkuvasti, ainakaan samoilla vanhoilla papereilla ja taidoilla.

Ihmiset monesti sanovat "että ovat tehneet kaikkensa" jonkin asian eteen mutta todellisuudessahan se ei pidä paikkaansa. Jos vaikka verrataan tuohon työpaikan hakuun niin monikaan ei paikkakuntaa, saati sitten maata, vaihda yrittääkseen muualla yms..

• Faktahan on se, että rumia ja lihavia ihmisiä on aivan yhtä paljon naisissa kuin miehissäkin..
      Sanoisin, että aikas kovaa sukupuolirasismia siis... Eihän siinä mitään, jos välttämättä haluat itsesi luokitella sillä tavoin.
      Luulisi, että rumalle miehelle löytyisi ruma ja lihava nainen kun niitä pyörii tuolla pilvin pimein.

• TheÄtmi

En kyllä pidä itseäni mitenkään rumana. Tosin en kyllä hyvännäköisenäkään, tavis mikä tavis. Mutta puhutaan sitten fyysisistä ominaisuuksista tai henkisistä, niin miksi näiden jaossa heikommalle jäänyt olisi jotenkin vähempään tyytyväinen? Haluamatta mitenkään erityisesti väittää, että naiset niin toimivat, minusta on ihan järkeenkäyvää että ei rumakaan nainen haluaisi rumaa miestä. Ei oma rumuus tee toisen rumuudesta sen siedettävämpää. Estetiikan taju ei ole sidoksissa siihen mitä itse olet.

• TheÄtmi kirjoitti:

En kyllä pidä itseäni mitenkään rumana. Tosin en kyllä hyvännäköisenäkään, tavis mikä tavis. Mutta puhutaan sitten fyysisistä ominaisuuksista tai henkisistä, niin miksi näiden jaossa heikommalle jäänyt olisi jotenkin vähempään tyytyväinen? Haluamatta mitenkään erityisesti väittää, että naiset niin toimivat, minusta on ihan järkeenkäyvää että ei rumakaan nainen haluaisi rumaa miestä. Ei oma rumuus tee toisen rumuudesta sen siedettävämpää. Estetiikan taju ei ole sidoksissa siihen mitä itse olet.

Niin, eihän se ole pakko ollakkaan vähempään tyytyväinen, mutta sitten sun kohtalos varmaan on elää yksin jos et kerran parempaakaan saa..Eiks vaan..
        Se, että jos ihmiset eivät huoli omantasoistaan naista tai miestä, niin sitten ei ainakaan auta tulla tänne nillittämään...Kriteereitä voi ja saa pitää, mutta pointti on se, että pitää sitten turpansa kiinni, jos ei se lihava tyttö lihavalle pojalle kelpaakkaan.

• TheÄtmi
        CamelBoots kirjoitti:

Niin, eihän se ole pakko ollakkaan vähempään tyytyväinen, mutta sitten sun kohtalos varmaan on elää yksin jos et kerran parempaakaan saa..Eiks vaan..
        Se, että jos ihmiset eivät huoli omantasoistaan naista tai miestä, niin sitten ei ainakaan auta tulla tänne nillittämään...Kriteereitä voi ja saa pitää, mutta pointti on se, että pitää sitten turpansa kiinni, jos ei se lihava tyttö lihavalle pojalle kelpaakkaan.

Ymmärsit asian nyt ihan väärin päin siitä kuka ei kelpaa kenelle. Kun edellä sanoin "ei rumakaan nainen haluaisi rumaa miestä", niin en viitannut siihen että yhtälön toinen puoli olisi ettei ruma mies ei kelpuuttaisi rumaa naista, vaan tarkoitin sitä, että ei ruma nainen sen enempää kuin kauniskaan kelpuuttaisi rumaa miestä. Jos siis ulkonäkö olisi se ainoa kriteeri, mitä minä en edes väitä. En ymmärrä mistä olet sen päähäsi saanut, niin kuin nyt tuntuisi olevan.

Eli siis, jos juttu onkin niin päin että se lihava poika ei kelpaa lihavalle tytölle, niin pitääkö se turpa siltikin pitää kiinni?

• TheÄtmi kirjoitti:

Ymmärsit asian nyt ihan väärin päin siitä kuka ei kelpaa kenelle. Kun edellä sanoin "ei rumakaan nainen haluaisi rumaa miestä", niin en viitannut siihen että yhtälön toinen puoli olisi ettei ruma mies ei kelpuuttaisi rumaa naista, vaan tarkoitin sitä, että ei ruma nainen sen enempää kuin kauniskaan kelpuuttaisi rumaa miestä. Jos siis ulkonäkö olisi se ainoa kriteeri, mitä minä en edes väitä. En ymmärrä mistä olet sen päähäsi saanut, niin kuin nyt tuntuisi olevan.

Eli siis, jos juttu onkin niin päin että se lihava poika ei kelpaa lihavalle tytölle, niin pitääkö se turpa siltikin pitää kiinni?

Kyllä se on sama pitää kiinni siinäkin tapauksessa....
        Nimittäin vaikka lihava tyttökin haluaisi sen sporttisen miehen, niin ei niitä ole tarjolla määräänsä enempää, eikä tasokkaat miehet myöskään tyydy lihaviin naisiin, joten kyllä ne lihavat tytöt pääosin lopulta pariutuvat oman tasoistensa miesten kanssa...
        Se, että jos et saa naista sitten minkäänlaista, niin se pitää sitten vain hyväksyä tai sitten siirtää katseet köyhien maiden nais tarjontaan...
        Mitenkä se Suomalainen lihava tyttö sinunkaan elämästäsi paremman tekisi?
        Mun mielestä jos ei saa hoikkaa asiallisen näköistä naista, niin miehen paljo parempi elää yksinään.

• TheÄtmi
        CamelBoots kirjoitti:

Kyllä se on sama pitää kiinni siinäkin tapauksessa....
        Nimittäin vaikka lihava tyttökin haluaisi sen sporttisen miehen, niin ei niitä ole tarjolla määräänsä enempää, eikä tasokkaat miehet myöskään tyydy lihaviin naisiin, joten kyllä ne lihavat tytöt pääosin lopulta pariutuvat oman tasoistensa miesten kanssa...
        Se, että jos et saa naista sitten minkäänlaista, niin se pitää sitten vain hyväksyä tai sitten siirtää katseet köyhien maiden nais tarjontaan...
        Mitenkä se Suomalainen lihava tyttö sinunkaan elämästäsi paremman tekisi?
        Mun mielestä jos ei saa hoikkaa asiallisen näköistä naista, niin miehen paljo parempi elää yksinään.

Miksi ylipainoisuus tekisi kenestäkään naisesta huonompaa kumppania? Sinä ehkä keksit syitä, minä en. Tosiasia kuitenkin on, että jos lihava tyttö todella haluaa sen sporttisen miehen, niin hän on mielummin yksin kun tyytyy lihavaan mieheen. En ole nähnyt minkäänlaista korrelaatiota painon tai ulkonäön suhteen oikeastaan missään, paitsi että lihavat nuoret miehet liikkuvat useimmiten yksin. Itsellänihän on sen verran jo ikää, että kaikki naispuoliset henkilöt joita vielä tytöiksi voi kutsua, ovat minulle liian nuoria tavoiteltavia. Siis, minä olen heille liian vanha.

Yksin elämisestä minulla on jo riittävästi kokemusta, mielelläni kokeilisin sitä yhdessäeloa vaihteeksi, vaikka pyöreämmänkin naisen kanssa, mutta eivät hekään ole minulle lämmenneet.

Ja minähän olen tavallaan hyväksynyt sen, että en saa naista minkäänlaista. Siksi kysyinkin aloituksessani, että miksi niin monet sanovat ätmien (eli niiden mieten jotka eivät saa naista minkäänlaista) olevan mielikuvitusolentoja. Siihen en ole vieläkään saanut vastausta, sen sijaan paljon pahaa mieltä kaadettuna päälleni.

• macchomies

"Miksi jotkut väittävät että ätmejä ei ole, ne ovat mielikuvitusolentoja, tai jollain muulla tapaa kiistää ätmiyden tyystin?"

Siksi että Suomen markkinoima tasa-arvo aate romuttuisi.

Suomihan tunnetaan maailmalla tasa-arvon tyyssijana - maana missä tuloerot ovat pienet ja jokaista ihmistä kohdellaan tasavertaisesti syntyperän ja läpy, läpyn mukaan ja jokaisella on tasaveroinen mahdollisuus toteuttaa itseään..

Sitten kuitenkin arjesta nousee tämä YTM/ATM-teoria. YTM käsitehän tarkoittaa sitä, että ihminen on yhteiskunnan suosikki eli lellikki. Eli hän on eriarvoisessa eli paremassa asemassa kuin muut ja häntä kohdellaan eri tavalla eli paremmin kuin muita.

Juuri tästä syystä YTM:t, kuten Matti Nykänen ovat hyvin usein alkoholisteja, koska heiltä sallitaan enemmän asioita kuin ATM: ltä. Tietyissä asioissa YTM:t ovat täysin jälkeen jääneitä, koska heidän ei ole tarvinnut kehittää itseään. ATM:ää kohdellaan päinvastaisella tavalla. He eivät ole yhteiskunnan lellikkejä. Tämän takia ATM on hyvin usein ns. kunnollinen, koska häneltä ei sallita virheitä niin kuin YTM:ltä. Siksi ATM pyrkii olemaan ns. kunnollinen ja kehittämään itseään. YTM saa perseillä aika paljon ennen kuin jotain alkaa tapahtumaan.

• hienoahienoa

Olen kyllä huomannut itsekin tämän. Minulla on ollut elämäni aikana muutama YTM-kaveri tai kaverin kaverina ja baarissa ollessamme olen huomannut, että ihan sama miten se YTM kohtelee naisia, hän saa heidät automaattisesti hyvälle tuulelle ja tykkäämään itsestään. Itse jos koitan vaikka mitä ja vaikka miten hyvällä pokausasenteella olen ollut liikkeellä, niin onnistumisprosentti on yleensä todella surkea. Ja olen ihan säännöllisesti töissä ja salilla käyvä ihminen, mutta geenit eivät sitten olekaan parhaimmistoa. Mutta eivät nuo täällä ätmejä haukkuvat ihmiset tajua näistä asioista yhtään mitään. He ovat luultavasti juuri näitä YTM-lellikkejä tai sitten vaan sellaisia yrittäjiksi soveltuvia miesyksilöitä, jotka luupäinä lyövät oikein mielellään päätään seinään, vaikka aina olisi huono lopputulos ja sitten kun 1/500 kerta onnistaa, niin ovat silti tyytyväisiä kaikkeen ja sitten pitäisi muidenkin olla. :D :D :D

• Pillujen--asiantuntija
        hienoahienoa kirjoitti:

Olen kyllä huomannut itsekin tämän. Minulla on ollut elämäni aikana muutama YTM-kaveri tai kaverin kaverina ja baarissa ollessamme olen huomannut, että ihan sama miten se YTM kohtelee naisia, hän saa heidät automaattisesti hyvälle tuulelle ja tykkäämään itsestään. Itse jos koitan vaikka mitä ja vaikka miten hyvällä pokausasenteella olen ollut liikkeellä, niin onnistumisprosentti on yleensä todella surkea. Ja olen ihan säännöllisesti töissä ja salilla käyvä ihminen, mutta geenit eivät sitten olekaan parhaimmistoa. Mutta eivät nuo täällä ätmejä haukkuvat ihmiset tajua näistä asioista yhtään mitään. He ovat luultavasti juuri näitä YTM-lellikkejä tai sitten vaan sellaisia yrittäjiksi soveltuvia miesyksilöitä, jotka luupäinä lyövät oikein mielellään päätään seinään, vaikka aina olisi huono lopputulos ja sitten kun 1/500 kerta onnistaa, niin ovat silti tyytyväisiä kaikkeen ja sitten pitäisi muidenkin olla. :D :D :D

No paskat miehet saakin naisia vaikka ovat vittumaisia naisia kohtaan mutta se johtuu niitten ulkonäöstä. Ovat komeita naisten mielestä. Sitä voi olla rumana vaikka miten mukava naisia kohtaan niin niitä ei kiinnosta yhtään sun jutut.

• 43fwe34t2t4rqwe
        hienoahienoa kirjoitti:

Kyllä siihen että saa muut hyvälle tuulelle vaaditaan muuta kuin vain ulkonäköä.

"yrittäjiksi soveltuvia miesyksilöitä, jotka luupäinä lyövät oikein mielellään päätään seinään, vaikka aina olisi huono lopputulos ja sitten kun 1/500 kerta onnistaa, niin ovat silti tyytyväisiä kaikkeen" ja tuoko on huono asia, olisiko huono ätmin osata olla tyytyväinen?

• hienoahienoa
        43fwe34t2t4rqwe kirjoitti:

Kyllä siihen että saa muut hyvälle tuulelle vaaditaan muuta kuin vain ulkonäköä.

"yrittäjiksi soveltuvia miesyksilöitä, jotka luupäinä lyövät oikein mielellään päätään seinään, vaikka aina olisi huono lopputulos ja sitten kun 1/500 kerta onnistaa, niin ovat silti tyytyväisiä kaikkeen" ja tuoko on huono asia, olisiko huono ätmin osata olla tyytyväinen?

Aika tyhmä ihminen saa olla, jos suostuu olemaan tyytyväinen kurjuuteen.

• Ei ole mitään ätmejä ei. On vain miehiä, joilla ei ole harmainta hajuakaan, mitä naiset todella haluavat. Nuo miehet ("ätmit/incelit/atmmät") ainoastaan LUULEVAT tietävänsä mitä naiset haluavat. Ja kun ovat saaneet "todeta" käytännössä, ettei heillä mukamas ole mitään piirteitä mistä naiset voisivat pitää, on itseaiheutettu syöksykierre valmis.

• TheÄtmi

Olen valmis tunnustamaan väitteestäsi puolet. Se, että minulla ei ole harmainta hajuakaan siitä mitä naiset haluavat lienee melko selviö, mutta en minä erityisesti luule heidän haluamisistaan mitään muuta kuin sen, että se mitä he sitten haluavatkaan on sellaista mitä minulla ei ole. En pistä naisettomuuttani rumuuden, lyhyyden tai muun ulkoisen seikan piikkiin. En ole mikään jännämies, mutta en kyllä liioin usko sitäkään että jännyys olisi läheskään ainoa syy millä niitä naisia saisi, ja sama pätee niihin muihinkin henkisiin ominaisuuksiin mitä aggressivisemmat ätmit esittävät.

Mistä ihmeestä kumpuaa se toistuva ajatus että vain koska nimitän itseäni ätmiksi anonyymillä keskustelupalstalla (siksi, koska "sinkuksi" kutsuminen kuulostaisi tekopyhältä, koska en kuitenkaan haluaisi olla sinkku. En minä kutsu itseäni rikkaaksikaan vain siksi että en ole täysi tyhjätasku) oletetaan että se olisi sellainen asia minkä heti vuodattaisin kaikkien kohtaamieni naisten päälle heti tai korkeintaan pienellä viiveellä? En edes ole katkera naisille. Käytännössä kaikki yritelmätkin ovat ohi, ennen kuin ollaan lähelläkään sellaista keskustelua missä voisin tuoda syvempää olemustani esille.

• RumaÄtmi

Naiset haluaa komean ja varakkaan miehen.
        Ei nainen halua rumaa ätmiä, joka on lisäksi työtön ja pahimmassa tapauksessa tuloton.
        Nainen ei vaan tajua, että tulottomuus ei tarkoita varattomuutta.
        Tulottomalla on varaa olla vapaa herra, mutta nainenhan ei hyväksy sitä, ettei miehellä ole säännöllisiä ja ennenkaikkea hyviä tuloja varakkuuden lisäksi.
        Lisäksi miehellä pitää olla omakotitalo, mutta jos tulottomalla miehellä on omakotitalo, niin sillä ei ole arvoa naisen silmissä.
        Miehellä pitää olla myös auto, eihän nainen halua millään pyörällä liikkua tai jalkaisin, vaan mukavassa istuma-asennossa lämpimässä autossa.
        Auto ei saa olla mikään vanha rohjake, vaan joku hieno merkkiauto nahkapenkkeineen.

• RumaÄtmi kirjoitti:

Ei nainen halua rumaa ätmiä, joka on lisäksi työtön ja pahimmassa tapauksessa tuloton.
        Tulottomalla on varaa olla vapaa herra, mutta nainenhan ei hyväksy sitä, ettei miehellä ole säännöllisiä ja ennenkaikkea hyviä tuloja varakkuuden lisäksi.
        Lisäksi miehellä pitää olla omakotitalo, mutta jos tulottomalla miehellä on omakotitalo, niin sillä ei ole arvoa naisen silmissä.
        Miehellä pitää olla myös auto, eihän nainen halua millään pyörällä liikkua tai jalkaisin, vaan mukavassa istuma-asennossa lämpimässä autossa.
        Auto ei saa olla mikään vanha rohjake, vaan joku hieno merkkiauto nahkapenkkeineen.

Trollit kirjoittaa juuri tuolla tavoin vastarannankiiskityylin kuin sinäkin nyt.

• TheÄtmi kirjoitti:

Olen valmis tunnustamaan väitteestäsi puolet. Se, että minulla ei ole harmainta hajuakaan siitä mitä naiset haluavat lienee melko selviö, mutta en minä erityisesti luule heidän haluamisistaan mitään muuta kuin sen, että se mitä he sitten haluavatkaan on sellaista mitä minulla ei ole. En pistä naisettomuuttani rumuuden, lyhyyden tai muun ulkoisen seikan piikkiin. En ole mikään jännämies, mutta en kyllä liioin usko sitäkään että jännyys olisi läheskään ainoa syy millä niitä naisia saisi, ja sama pätee niihin muihinkin henkisiin ominaisuuksiin mitä aggressivisemmat ätmit esittävät.

Mistä ihmeestä kumpuaa se toistuva ajatus että vain koska nimitän itseäni ätmiksi anonyymillä keskustelupalstalla (siksi, koska "sinkuksi" kutsuminen kuulostaisi tekopyhältä, koska en kuitenkaan haluaisi olla sinkku. En minä kutsu itseäni rikkaaksikaan vain siksi että en ole täysi tyhjätasku) oletetaan että se olisi sellainen asia minkä heti vuodattaisin kaikkien kohtaamieni naisten päälle heti tai korkeintaan pienellä viiveellä? En edes ole katkera naisille. Käytännössä kaikki yritelmätkin ovat ohi, ennen kuin ollaan lähelläkään sellaista keskustelua missä voisin tuoda syvempää olemustani esille.

Oliko sulla vielä jotakin lisättävää, vai oliko keskustelumme tässä?

• TheÄtmi
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Oliko sulla vielä jotakin lisättävää, vai oliko keskustelumme tässä?

Noin ylimielisen vastauksen jälkeen? Ei, ei ole lisättävää. Keskustelumme oli tässä.

• TheÄtmi kirjoitti:

Noin ylimielisen vastauksen jälkeen? Ei, ei ole lisättävää. Keskustelumme oli tässä.

Hyvä :)

• TheÄtmi

Hyvä :)

FYI: olen kirjoittanut tähän ketjuun nimimerkeillä TheÄtmi, TheVanhapoika ja TheSinkkumies, vaihtanut sitä liittyen ihan siihen asiaan mitä siinä kommentissa on keskusteltu - koska termin "ätmi" käyttö tuntuu yksinään riittävän muiden ärsyyntymiseen. RumaÄtmi on eri kirjoittaja, enkä jaa hänen näkemyksiään siitä mitä naiset haluavat, vaikka samassa junassa pariutumisen suhteen olisimmekin.

• TheÄtmi kirjoitti:

FYI: olen kirjoittanut tähän ketjuun nimimerkeillä TheÄtmi, TheVanhapoika ja TheSinkkumies, vaihtanut sitä liittyen ihan siihen asiaan mitä siinä kommentissa on keskusteltu - koska termin "ätmi" käyttö tuntuu yksinään riittävän muiden ärsyyntymiseen. RumaÄtmi on eri kirjoittaja, enkä jaa hänen näkemyksiään siitä mitä naiset haluavat, vaikka samassa junassa pariutumisen suhteen olisimmekin.

Ei kiinnosta.

• TheÄtmi

Ei kiinnosta.

Epäilinkin, että tulit vain pätemään. Et ole osoittautunut aiemminkaan kovinkaan hyväksi keskustelijaksi.

• TheÄtmi kirjoitti:

Epäilinkin, että tulit vain pätemään. Et ole osoittautunut aiemminkaan kovinkaan hyväksi keskustelijaksi.

Nii oliko sulla vielä jotain asiaa vaiko ei? Itse olen mielestäni tehnyt jo selväksi, mikä sun ongelma on.

• TheÄtmi

Nii oliko sulla vielä jotain asiaa vaiko ei? Itse olen mielestäni tehnyt jo selväksi, mikä sun ongelma on.

Missä? Heitit minun päälleni virheellisiä olettamuksia, ja kun yritin oikoa niitä heitit pyyhkeen kehään ja poistuit muka voittajana.

En ole väittänyt luulevani saati tietäväni naisten haluamisista mitään, tunnustin jopa tietämättömyyteni. Jälkimmäinen virke kommentissasi taas oli melko käsittämätöntä puuroa, jonka yritin parhailmmalla tahdolla ymmärtää joten vastasin että en tuo omaa tilannettani mitenkään esille silloin kun yritän tutustua naisiin. Pitääkö minun toistaa ja vääntää rautalangasta sanomani useampaan kertaan, vain koska sinä olet liian ylimielinen edes yrittämään ymmärtää sitä mitä toinen tarkoittaa?

• TheÄtmi kirjoitti:

Missä? Heitit minun päälleni virheellisiä olettamuksia, ja kun yritin oikoa niitä heitit pyyhkeen kehään ja poistuit muka voittajana.

En ole väittänyt luulevani saati tietäväni naisten haluamisista mitään, tunnustin jopa tietämättömyyteni. Jälkimmäinen virke kommentissasi taas oli melko käsittämätöntä puuroa, jonka yritin parhailmmalla tahdolla ymmärtää joten vastasin että en tuo omaa tilannettani mitenkään esille silloin kun yritän tutustua naisiin. Pitääkö minun toistaa ja vääntää rautalangasta sanomani useampaan kertaan, vain koska sinä olet liian ylimielinen edes yrittämään ymmärtää sitä mitä toinen tarkoittaa?

Annat odotuksillesi liikaa painoarvoa.

• NainenRuudunTakaa
        TheÄtmi kirjoitti:

"Mistä ihmeestä kumpuaa se toistuva ajatus että vain koska nimitän itseäni ätmiksi anonyymillä keskustelupalstalla (siksi, koska "sinkuksi" kutsuminen kuulostaisi tekopyhältä, koska en kuitenkaan haluaisi olla sinkku. En minä kutsu itseäni rikkaaksikaan vain siksi että en ole täysi tyhjätasku) oletetaan että se olisi sellainen asia minkä heti vuodattaisin kaikkien kohtaamieni naisten päälle heti tai korkeintaan pienellä viiveellä? "

Siitä miten ätmit yleensä tällä palstalla käyttäytyvät. Ihmiset, jotka kutsuvat itseään ätmieksi, käyttävät yleensä suuren osan aikaa tiettyjen ätmiuskon totuuksien toistamiseen esim "kaikki naiset ...." plaa plaa plaa. Eli ätmeillä on se maine mitä palstalla päivystävät ätmitrollijankkaajat päivästä toiseen vahvistavat. Ei sanaa muualla tunnetakaan kuin tällä palstalla.

Sanoilla on väliä, koska niihin liittyy tiettyjä oletuksia.
        Incel = väkivallasta haaveileva psykopaatti
        ätmi = rasittava naisista oikeasti kiinnostumaton (vaikka kääntääkin sen toisin päin) jankkaaja, joka ei uskalla edes ostaa pillua
        vanhapoika = pilke silmässä oleva ehkä maaseudun mies, ei ehkä valmis lähtemään sieltä maseudulta tai muuten oikeasti ottamaan naista elämäänsä, mutta muuten mukava
        sinkkumies = tavallinen mies, joka sikkuna, avoin naisille ja suhteelle (voi olla muuten hyvä tyyppi tai ei, mutta ei avoimesti naisvihamielinen)

• voireppanaa
        RumaÄtmi kirjoitti:

Sun ihastuksen kohteena olevalla naisella näyttää olevan kovat vaatimukset miesten suhteen.

• TheÄtmi
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

"Mistä ihmeestä kumpuaa se toistuva ajatus että vain koska nimitän itseäni ätmiksi anonyymillä keskustelupalstalla (siksi, koska "sinkuksi" kutsuminen kuulostaisi tekopyhältä, koska en kuitenkaan haluaisi olla sinkku. En minä kutsu itseäni rikkaaksikaan vain siksi että en ole täysi tyhjätasku) oletetaan että se olisi sellainen asia minkä heti vuodattaisin kaikkien kohtaamieni naisten päälle heti tai korkeintaan pienellä viiveellä? "

Siitä miten ätmit yleensä tällä palstalla käyttäytyvät. Ihmiset, jotka kutsuvat itseään ätmieksi, käyttävät yleensä suuren osan aikaa tiettyjen ätmiuskon totuuksien toistamiseen esim "kaikki naiset ...." plaa plaa plaa. Eli ätmeillä on se maine mitä palstalla päivystävät ätmitrollijankkaajat päivästä toiseen vahvistavat. Ei sanaa muualla tunnetakaan kuin tällä palstalla.

Sanoilla on väliä, koska niihin liittyy tiettyjä oletuksia.
        Incel = väkivallasta haaveileva psykopaatti
        ätmi = rasittava naisista oikeasti kiinnostumaton (vaikka kääntääkin sen toisin päin) jankkaaja, joka ei uskalla edes ostaa pillua
        vanhapoika = pilke silmässä oleva ehkä maaseudun mies, ei ehkä valmis lähtemään sieltä maseudulta tai muuten oikeasti ottamaan naista elämäänsä, mutta muuten mukava
        sinkkumies = tavallinen mies, joka sikkuna, avoin naisille ja suhteelle (voi olla muuten hyvä tyyppi tai ei, mutta ei avoimesti naisvihamielinen)

Noiden määritelmien perusteella en ole inceli, en vanhapoika, enkä sinkkumieskään (koska en ole tavallinen sillä tavallisella miehellä on sentään joitain onnistumisia naisten kanssa), enkä sinun määritelmäsi perusteella ätmikään. Mikä minä sitten olen?

• TheÄtmi kirjoitti:

Noiden määritelmien perusteella en ole inceli, en vanhapoika, enkä sinkkumieskään (koska en ole tavallinen sillä tavallisella miehellä on sentään joitain onnistumisia naisten kanssa), enkä sinun määritelmäsi perusteella ätmikään. Mikä minä sitten olen?

Olet SINÄ.
        Lakkaa lokeroimasta itseäsi, heitä kaikki odotuksesi romukoppaan ja ota jatkossa vastaan se mitä tuleman pitää. Oli se sitten mitä tahansa, hyvää tai pahaa. Älä ikinä edes yritä ennustaa, miten tulevaisuudessa käy. Odota kärsivällisesti ja ota selvää, miten siinä käy. Kun se on selvinnyt, toimi vasta sitten sen mukaisesti ja kulloistenkin olosuhteiden vaatimalla tavalla.

• hienoahienoa

https://pastebin.com/U70M7dBn
      Totta kai on olemassa eri tasoisia ihmisiä. Ainoastaan todella huonoitsetuntoiset ja mielikuvituksellisissa pilvilinnoissa elävät ihmiset väittävät muuta. Tasot muokkautuvat geeniperimän, persoonan (mitä keskiverrompi ihminen, sitä helpompi olla yhteenkuuluva jonkun toisen ihmisen kanssa), ympäristön (mihin kaveriporukkaan sattuu päätymään yms.) ja taloudellisen tilanteen mukaan. Noi nyt ainakin. Tämän lisäksi tuo ihmisten taso on vääristynyt, sillä naiset arvioivat tutkimusten mukaan 80% miehistä olevan keskivertoa rumempia, kun taas miehet arvioivat normaalijakauman mukaisesti naiset rumiin, tavallisiin ja kauniisiin naisiin. Naisten arvostelukykyyn ei siis voi luottaa.

Ja jos katsotte tuon linkkini, niin ätmejä on ihan oikeasti olemassa. Sen lisäksi on myös beta-cuckeja, jotka elättävät muiden miesten (lähinnä alfojen) siittämiä lapsia. Ätmejä ja beta-cuckeja on lähemmäs 1/3 suomalaisista miehistä, joten kyllä tämä meidän feministinen yhteiskunta kohtelee miehiä kaltoin. No ei ihan 1/3, mutta 26,5% (15-39 -vuotiaista) kuitenkin.

• ihnj

Luulen syyn olevan siinä, että tämä romuttaisi heidän oman maailmankuvansa perusteita. Sen maailmankuvan, jossa oikein kovasti yrittämällä kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Tähän harhaan perustuu iso osa länsimaisesta yhteiskuntajärjestyksestä. Jos tämän sijaan pitäisi tunnustaa ätmien ja muiden osattomuuden ilmiöiden aito tunnustaminen, alkaisi omien unelmien voiman arvo käydä hyvin kyseenalaiseksi.

Alitajuiset ja myös irrationaaliset pelot siis johtavat usein ihmisten mielen välttämään todellisuuden rehellistä kohtaamista. Samalla tavalla syntyy uskon jumaliin tms. mielikuvituksen tuotteisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      130
      3261
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2593
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2455
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      2278
    5. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      29
      1816
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1730
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1428
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      1366
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      310
      1305
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      64
      1127
    Aihe