Minkälainen pattiaivo täällä palstalla kuvittelee että joku pyytää apua täältä itsensä fyysiseen suojelemiseen kun hänen kotiaan ja puhelintaan on häiriköity ja hän kirjoitti siitä tällä palstalla?
Joku aivosumuinen vastasi että tällä on mielenterveydellisiä ongelmia kun meni ja kirjoitti siitä palstalla. Ja kuvitteli vielä toisen pyytäneen apua... Kummallakohon niitä ongelmia nyt sitten oikein oli?
Järjestys vaikka huonompikin
6
138
Vastaukset
- mitenon
Oliko tuossa viestissä jotain järkeä kirjoittaa sitä terveyspalstalle?
- sumuvaloa
Huomaan että tällä palstalla ei tällä kertaa ole järkeä kirjoittaa yhtään mistään.
Et ole vastannut mikä sinä olet ja mikä on sinun syysi olla tällä palstalla.
Kyllä, kyllä on järkeä kirjoittaa tuosta, jos narsismipalstalle yleensä kirjoittaa.
Millä perusteella sinä yleensä epäilet toisen kirjoittajan järkevyyttä? Vastaus on että et millään.
Kirjoitus todistaa vuosien jatkumoa palstalla.
Mikä helvetti kukaan tällaisella palstalla on epäilemään toisen mielenterveyttä?
Ekö tuollainen osoita jotain epäilijästä itsestään? sumuvaloa kirjoitti:
Huomaan että tällä palstalla ei tällä kertaa ole järkeä kirjoittaa yhtään mistään.
Et ole vastannut mikä sinä olet ja mikä on sinun syysi olla tällä palstalla.
Kyllä, kyllä on järkeä kirjoittaa tuosta, jos narsismipalstalle yleensä kirjoittaa.
Millä perusteella sinä yleensä epäilet toisen kirjoittajan järkevyyttä? Vastaus on että et millään.
Kirjoitus todistaa vuosien jatkumoa palstalla.
Mikä helvetti kukaan tällaisella palstalla on epäilemään toisen mielenterveyttä?
Ekö tuollainen osoita jotain epäilijästä itsestään?No näinpähän se näyttää olevan.
Tuntuu että tätä narsismipalstaa/aihetta ajetaan alas ihan urakalla- sumuvaloa
yhteenlaskutoimitus kirjoitti:
No näinpähän se näyttää olevan.
Tuntuu että tätä narsismipalstaa/aihetta ajetaan alas ihan urakallaTäällä nyt tuollaisia joilla silmillä ihan kuin sellaiset laput kuin hevosilla että eivät näe sivuilleen. Käydään täydellä raivolla, ja jos voisi nähdä niin varmaan naama punaisenakin toisten aikuisten (oletan että ovat ainakin kooltaan isoja ja aikuisten näköisiä) kimppuun. Ihan kuin jotain someraivoa.
Ihan kuin olisi joku ihmishirviö kyseessä. Eläimellistä raivoa.
Olisiko sama kun kirjoittikin jossain että lapsi rakastaa vähän kuin eläin... Minulla ei sellaista ajatusta lapsen rakkaudesta vanhempiin. Ennemminkin tulee mieleen suuri rauha... minusta todellakin tuntui siltä.
Ei rauhaa lapsuudessa, ei rauhaa aikuisuudessa, ei rauhaa kenellekään.. mistäpä sitä ammentaisi jos ei mitään kokemusta koskaan, ei mitään mitä pitäisi terveenä mielenä...? - sumuvaloa
Jatkan vielä, että järkeistäminen korvaa sisäisen rauhantunteen tuolla ihmistyypillä. Järkeistämistä järkeitämisen perään. Mahtaa käydä raskaaksi...
Tuollaisen kun kohtaa vaikka vain tällaisella palstalla, niin kuulu se alun rasahdus... ennenkuin tulee se kimppuun käyminen ja halventaminen... halventamisyritys. Luulee olevansa fiksu. Tietää olevansa läpimätä.
- aikatylyä
Se on se raamatun joku juttu missä puhutaan kirjanoppineista ja fariseuksista jotka ovat niinikään jotain tietävinään ventovieraista ihmisistä.
Mutta joo minulle myös on tullut outoja puheluita täällä oloaikanani, itsekseni olen pohtinut, että pitää tehdä jokin rikosjuttu jos ei ala selkenemään.
Eli ensin tuli kahdesta eri numerosta puhelu joihin en ehtinyt vastata, kun en ollut puhelimen äärelläkään. Sitten ainoa vieras kenen kanssa olin kommunikoimassa antikvariaatti, päätin kysyä, että olisiko hän mahdollisesti soittanut, sanoi, ettei tee asiakkaidensa kanssa koskaan niin. Sitten tuli tästä toisesta numerosta uudelleen soitto (en siis niitä mihinkään talteen ole laittanut enkä tallennellut, mutta älypuhelin näyttää eri tapahtumat numeroista) Vastasin siihen yhden soiton kuultuani, kukaan ei puhunut mitään vaan sulki puhelimen.
Aioin itseasiassa tehdä tästä aiheesta aloituksen, mutta sopikin hyvin tähän, kun kerroit aiheesta ja näin sitten tulee se varoitus mahdolliselle soittajallekin, että en aio suvaita tälläistä käytöstä nettikirjoittajien tietojen narsistiselle tonkijalle. Varsinkin kun hyvin todennäköisesti on kyse narsistista joka on ottanut aina niitä uusia uhreja, eikä ole kyennyt kohtaamaan mitä edellisille kohteille on tehnyt.
Ja toki on aiempaakin kokemusta aiheesta paljon pahempia joidenka käsittely on seuraajilla vielä pahasti kesken, nyt ajattelin vain tehdä stopin heti ensi alkuunsa. En vaan jaksa nyt outoja häiriköitä jotka eivät edes puhelimeen kykene puhumaan,vaikka itse ovat soittajan roolissa. Ja häiriösoittoja puhelimeeni ei ole tullut useisiin vuosiin, sillä laitoin eston puhelinmyyjille,kun en tykkää heidän narsistisesta käytöksestäänkään. Jos haluan lehden tilata, niin haluan sitä tekoa ihan itse haluta ja tehdä aloitteenkin. Se kun olisi osa siitä nautinnosta. Ja minun käsittääkseni vieraaseen puhelimeen soittajat ovat aina kotirauhan häiritsijöitä, toivon mukaan tätä, ei ole poistettu lakikirjasta. Päivällä työaikaan puhelimeen soittohäiriköt pitäisi olla työnantajan kontroloitavissa. Onhan se aika pois työnteosta.
Fariseukset eivät halua myöntää, että narsismi on vain heidän puolellaan ja vain he ovat niitä jotka muka löytävätkin niitä uusia uhreja eikun narsisteiksi luokiteltavia. Surukseni olen tajunnut sen, että monien perheet on tuhottu kaikentietävien fariseuksien vuoksi. Ja jostain syystä nämä eivät kanna vastuuta teoistaan. Systeemi on luotu sellaiseksi, että uusien uhrien vainoaja saa tehdä mitä tahansa rikoksia ja psykiatrian voimalla saada uhrinsa syylliseksi oman harhaisen mielen luomuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257