Miksi Tinder-viesteihin ei vastata?

Häh

Nyt kyllä alkaa ihmetyttämään tämä Tinder-touhu.. siellähän ollaan seuraa etsimässä, eikös. Miksi siihen ensimmäiseenkään viestiin ei vastata, hyvät miehet? Mätsejä on tullut jonkun verran, mutta kun ei lähde juttu käyntiin. Mitä ihmettä? Ja kovin kehutaan keskustelutaitoiseksi..

17

6400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyspastapaikka

Miehet kuulemma painaa automaatt kaikille sydäntä, mutta vastaavat sitten vain niille Matcheille joista pitävät oikeasti. Tää touhu vesittää koko Tinderin idean naisen kannalta. Turha paikka.

• perttikeinonennen

Ite kun kokeilin niin en painanut kaikille kylläkään. Suosittelen vaikka s24 profiilin tekoa se on ainakin omasta mielestä parempi palvelu.

• qweqweqweqwe

Varmasti on tuollaisiakin mutta suurin osa ei, tosin kyllä me miehet olemme paljon avoimemmin mielin "tykkäilemässä" kuin naiset joille se hylsy on oletusvaihtoehto.

• jokumies83

Ei ole edes matseja joten vaikea kirjoittaa yhtään kellekkään. Täysin turha paikka ja taitaa mennä poistoon turhana.

• Sinkkumies--

Naiset on niitä jotka ei vastaa.

• Sehän taitaa ainoastaan riippua siitä ensimmäisestä viestistä jonka laitat? En tiedä mitä laitat, mutta jos jotain mautonta, sopimatonta sisällytät viestiisi niin se selittää paljon. Ensimmäisen mielestä maukas voi olla toisen mielestä mauton.

• fsdfsdfsdfsd

Nyt olet aivan hakoteillä.
        Viestiin vastaaminen riippuu siitä ihmisestä, niistä kuvista ja osittain myös profiilitekstistä.
        Jos kaunis hoikka nainen laittaa viestin niin kyllä siihen vastataan vaikka se olisi pelkkä "moi"

• Maailmalla18

Minun Tinder- kaveri lähti Usa:n, saako hän sinne Tinder-viestejä????

• sunnycarcenter

Lähetä rahaa niin saa

• Häh

Ihan asiallisia aloituksia laitan, ja kuvatkin omasta mielestä asiallisia. Laitan nykyään itse ekan viestin, eikä juttu kovin kauaa jatku, kun vastaukset ovat yksisanaisia, saati, että kysyisi musta jotakin. Jonkin aikaa tuollaista yksipuolista, ystävällismielistä keskustelua jaksaa, mutta kyllä aikuisessa parisuhteessa molempien pitäisi olla kiinnostunut toisistaan.

• Buahahaha

Huomaan että Tinderin perustajan alkuperäinen idea on ollut ihan hyvä, mutta mihin se vesittyi?

Se vesittyi siihen, että naiset eivät vastaa miehille juuri koskaan. Tämä johti siihen että miehet laittavat tykkäyksen joka ikisen naisen kohdalle ellei nainen sitten ole ihan susiruma.

Koska mies saa vastausta yhdeltä tuhannesta naisesta, on paremoi sitten kääntää homma niin, että mies laittaa tykkäyksen kaikille, ja vastailee vain naisille jotka itseän kiinnostaa oikeasti. Jos ei nainen vastaa jää kaikki siihen.

Sen pituinen se.

Tionder muuttui aivan sudeksi. Ei mitään arvoa kenellekään Tinderistä enää.

• hrthtr

Olet oikeassa. Tinder on pelkkä vitsi. Olen laittanut tykkäyksen sadoille ehkä yli 500 naiselle ja saanut matchin vain kahdelta plus yhden tykkäyksen. Olenko todella niin ruma vai onko vika siinä että en ole akateeminen saati rikas. Ei siellä kaikki naisetkaan ole akateemisia saati ruusuja. Toinen matchi oli multa virhe sillä nainen on mua reilusti vanhempi ja toinen lopetti vastailun kahden viestin jälkeen. Että se siitä.

• paskapaikka

Olen myös täysin kypsä siihen ettei yksikään mies vastaa viestiin tai aloita keskustelua. Sitten jos itse aloitan niin minut poistetaan matcheista.

• miesdeittikokemuksia

Minä en ainakaan kovin monelle voi kirjoitella yhtä aikaa. Alkuun ehkä, mutta yksi niistä nousee sitten suosikiksi ja muut jää vähän taka-alalle. Ainakin nämä naiset jäi minulla taustalle, jotka vaan vastailee kysymyksiin ja mitään omatahtoista viestittelyä ei ole toisin päin. Nyt löysin sitten naisen ja profiili poistettu, ainakin toistaiseksi. Reilun viikon kerkesin tindeerata.

• Sinisteri

Jos se on muuttunut enempi kuvagalleriaksi irc-galleria tyyliin jossa vaan katsellaan kuvia ja kuin ollaan siinä mielessä, että pitäskö joku tuolta oikeesti tavata? :) Eipä siinä, moni nettipalvelu haetaan sitten deitti tai vaikka ystävä seuraa riippuen onko sinkku vai varattu tai jotain siltä väliltä. Niin eipä noista muistakaan vaikuta löytyvän kuin niitä jotka tykkää kirjoitella niitä näitä tiilenpäitä mutta sitten kun ois ajankohta suunnitella voisko vaikka kahville tai jotain niin sitten joko kadotaan tai selitetään suurta määrää ettei aika riitä kaikkeen jne. Mites sitten pitkiin viesteihin riitti aika :) Ei voi ymmärtää mutta tälläisiä havaintoja olen tehnyt.

• Epoankaa

Minusta näitä on hassua lukea, koska ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Olen itse aloittanut viestittämään ja toinenkin osapuoli on aloittanut. On niitä, jotka vastaavat muutamalla sanalla ja juttu kuolee, mutta suurin osa on kyllä osannut keskustella. Osien kanssa on tullut sitten vain huomattua, ettei meidän kiinnostukset täsmääkään tai keskustelu on muuten vain lopulta kuihtunut kasaan.

Olisiko vika kuitenkin sitten siinä, millaisia ihmisiä te mätsäätte?

• ajstroaiejfoias

Tinderhän näyttää, ainakin naisten osalta, olevan enimmäkseen kirjoitustaidottomia ihmisiä, ainakin heidän profiileidensa perusteella. Itse ajattelen, että ilman tekstiä oleva henkilö ei joko osaa kirjoittaa, ilmaista itseään kirjallisesti, hänelle on yks ja sama ketä tapailee tai hän kuvittelee pelkän ulkonäkönsä riittävän miehelle (hakevan siis hetken huvia).

Itse siis klikkaan tykkäystä vain jos tekstin perusteella herää mielenkiinto, eikä kuvienkaan perusteella näytä hullummalta. Mikäli mitään tekstiä ei ole, niin sitten arvioin kuvien perusteella vain sen, onko hänestä mitään hetken iloa ja sellaisena häneen sitten mahdollisen matchin myötä suhtaudunkin.

Vuoden kokemuksen perusteella sanoisinkin, että niitä yhden illan hoitoja löytyisi halutessaan joka viikonlopulle ja työrreissuillahan tuo on ollut todella mukava sovellus, mutta vakavampaa seuraa sieltä on vaikea löytää.. vakavammat tapaukset tulee selkeästi useammin live-elämässä vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe