Haluaisin miehen silloin tällöin

Aamukahvikissa

Se, mitä mietin tässä auringonpaisteessa aamukahvin ääressä on että haluaisin "silloin tällöin" miehen. Komean ja fiksun. Miehen jonka kanssa pystyy juttelemaan, heittämään läppää, olemaan kainalossa, harrastamaan seksiä. Miehen joka on ystävällinen, fiksu ja seksikäs sekä ymmärtää elämää. Miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa silloin kun päätetään tavata. Miehen joka ei ole playboy. Mmmmm. Aamukahvimietteitä..

16

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polyamies

      Haluan elää avoimesti polyamorisessa suhteessa. Jos ihan tavallinen mies kelpaa niin olkaa yhteydessä.

    • Mistäpäin Suomea olet?

      • Mikäolet

        Jos olet mies niin olen Lapista ja jos olet nainen niin Uudenmaan läänistä. Kumpi olet?


      • Mikäolet kirjoitti:

        Jos olet mies niin olen Lapista ja jos olet nainen niin Uudenmaan läänistä. Kumpi olet?

        Mies. Muista varoa mustaa jäätä ettet törmää porotokkaan!


    • Aamukahvikissa

      Olen etelä-Suomesta. Fiksu, kaunis, huumorintajuinen nainen. En nipottaja enkä tiukkapipo. En kaipaa polyamorista suhdetta, enkä etsi aviomiestä vaan fiksua, komeaa seuraa kuten kerroin. Ehkä joskus vielä tulee vastaan mies joka vie jalat alta sopivasti silloin tällöin ;)

    • Kaipaanaista

      Hei, samoilla ajatuksilla ollaan liikkeellä. Ainostaan kaipaan naista silloin tällöin. Huomenna perjantai niin olisiko se hyvä tutustumiseen. Olen etelä-Suomesta myös.

      • Aamukahvikissa

        Viikonloppu oli ja meni. Haluan kuulla susta enemmän ennen tapaamista, sähköpostiosoitetta?


    • VolvoSuab

      Met nussimma silloin tällöin autossa parkkihalleissa ! Emme met muuten tapaa..... roolileikimme.

    • nauttiva72

      Kyllä estoton ja avoin seksi on mahtavaa. Siitä voi nauttia samalla lailla kuin aamukahvista, eiköä tarvitse sitoutua sen enmpää. tärkeintä on että kumpikin nauttii ja saa siitä myös jotain. Molemmille myös selvää, ettei muuta tarvetta ole kuin nauttia hyvästä seksistä :).

    • Sportsman

      Hei aamukahvikissa!
      Näin tekstisi vasta nyt. Onko vielä sama mieli?
      Omilla mennään ja maailmaa nähty. Jos nappaa , laita viestillä
      Etelä Suomessa majaillaan 🤗😉

    • Aamukahvikissa

      Ajatusten vaihtoa voisi jatkaa sähköpostitse, joten sellaista kehiin niin viestittelen :)

    • Geetdfg

      Limppu olet.

    • Sensiitäsaauskopois

      Jau taudit kaupantekijäisiksi:)

    • ulkomaalainenmies

      Haluat samassa paketissa kaiken, mulla olis joku tarjolla....

    • helpostisaat

      narsistit saa sukat pyörimään jaloissa, ei sen enempää

    • Aamukahvikissa

      Näitä vastauksia lukiessa tulee todeksi se että jo pelkästään fiksu on liikaa vaadittu kriteeri suurimmalle osalle, joten fiksu, komea ja seksikäs samassa paketissa on täysin ylivoimainen.. Täytyy luottaa siihen että sellainen tulee joskus livenä vastaan :)

      Hyvää pikkujouluaikaa kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe