Tässä elokuva ätmeille

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005822923.html

Kuten huomaatte - hintelä ätmi pääsee harrastamaan seksiä ytnin kanssa.

Tuossa lisää.
https://www.episodi.fi/uutiset/kirja-arvio-kirsikka-saaren-esikoisromaani-kuvaa-nuoruutta-herkkyydella/

"Yleensä hintelärakenteinen Lenni saa tyytyä ihailemaan suosittua Kiiraa kaukaa. Eräissä bileissä Kiira vihdoin huomaa Lennin. Sen jälkeen Lenni pyytää Kiiraa treffeille aina hänet nähdessään, toistuvista pakeista huolimatta."

EI varmaan mitään tavatonta nuoruudessa ätmeiltä - kiinnostuu vähän liikaa jostakin tietystä tytöstä, eikä osaa lukea pienemmistä vihjeistä tytön kiinnostuksen puutetta. Tähän mokaan itsekin sorruin teini-iässä. Liika kiinnostuminen yhdestä tytöstä tai naisesta on erittäin suuri virhe. On kyllä mielenkiintoista nähdä tämän kirjailijan tai elokuvaohjaajan näkemys kyseisestä tapauksesta.

"Erityisen haastavaksi tilanne muuttuu, kun Kiira tulee yllättäen raskaaksi. Kiira päättää pitää lapsen ja Lenni lupaa olla tukena. Liian suuri vastuu kuitenkin pelottaa isätöntä, kypsymätöntä Lenniä."

Kyllähän tällä palstalla on tullut pohdittua isäksi tulemista ätminä. Mielenkiintoinen kysymys ilman muuta.

"Lenni löytää isähahmoksi Jannen, joka harrastaa nyrkkeilyä, viihtyy ostarin baarissa ja tuntuu jostain syystä olevan katkera maahanmuuttajille. "

Kyllähän tällä palstalla näkee maahanmuuttokriittistä keskustelua. Varmaan kiinnostaa palstalaisia tämänkin takia tämä elokuva. Itse en nyt ole jaksanut tällä palstalla pahemmin jaksanut maahanmuuttokriittistä keskustelua, koska itse näen, että ätmi on jokatapauksessa aina ätmi. Ei ätmiyttä sillä poisteta, että täällä alettaisiin selkeesti rajoittamaan maahanmuuttoa. Ätmit kun on aivan oma lukunsa.

16

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huometa.

Mitenkä sujuu sun tosielämän vaimonmetsästysprojekti? Vai onko se toistaiseksi jäissä? Täytyyhän sitä välillä vahvistaa omaa maailmankuvaansa elokuvien ja palstailun kautta.

• Kyllähän sitä mahdollisuuksia aika ajoin tulee. Hyvältäkin saattaa aika ajoin näyttää, mutta sitten se vaan jotenkin aina kaatuu.

Kyllähän sitä palstalla voi jonkin verran elämästä käyttää. Tosielämä on kuitenkin vielä aivan oma juttunsa.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Kyllähän sitä mahdollisuuksia aika ajoin tulee. Hyvältäkin saattaa aika ajoin näyttää, mutta sitten se vaan jotenkin aina kaatuu.

Kyllähän sitä palstalla voi jonkin verran elämästä käyttää. Tosielämä on kuitenkin vielä aivan oma juttunsa.

Muistan kun joskus puhuttiin naiskirjailijoiden kirjojen hyödyllisyydestä. Tuo kirjahan on naisen kirjoittama.

Kyllähän sitä mahdollisuuksia aika ajoin tulee. Hyvältäkin saattaa aika ajoin näyttää, mutta sitten se vaan jotenkin aina kaatuu.

Mihin se sit yleensä kaatuu? Et varmaankaan tarkoittanut yhdessä sänkyyn kaatumista(?)

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Mihin se sit yleensä kaatuu? Et varmaankaan tarkoittanut yhdessä sänkyyn kaatumista(?)

Joo ei voida ehkä puhua sä nkyyn kaatumisesta. Rehellisesti sanottuna mulle ei olis sekään minkään arvoista, jos vuosia vaan jatkaisin pelkkää "sänkyyn kaatumista", joka ei koskaan johtaisi yhtä yötä pitemmälle.

On mulla ollut elämässä paljonkin "lupaavia alkuja", mutta jotenkin mä vaan onnistun aina sössimään ne. Se vaan jotenkin hajoaa niin, että ei siitä lopulta tule yhtään mitään. Kyllähän tätä on tullut mietittyä.

Joo ei voida ehkä puhua sä nkyyn kaatumisesta. Rehellisesti sanottuna mulle ei olis sekään minkään arvoista, jos vuosia vaan jatkaisin pelkkää "sänkyyn kaatumista", joka ei koskaan johtaisi yhtä yötä pitemmälle.

On mulla ollut elämässä paljonkin "lupaavia alkuja", mutta jotenkin mä vaan onnistun aina sössimään ne. Se vaan jotenkin hajoaa niin, että ei siitä lopulta tule yhtään mitään. Kyllähän tätä on tullut mietittyä.

En siis ehkä ole ihan HC-ATM, jolla ei ole ehkä "lupaavia alkuja" ollenkaan elämässä.

En siis ehkä ole ihan HC-ATM, jolla ei ole ehkä "lupaavia alkuja" ollenkaan elämässä.

Minusta ei kuitenkaan ole mitään apua sulle joten pyydän lupaa vetäytyä keskustelusta.

• todelIavaikeeta
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Minusta ei kuitenkaan ole mitään apua sulle joten pyydän lupaa vetäytyä keskustelusta.

Lupa myönnetty!

• todelIavaikeeta kirjoitti:

Lupa myönnetty!

Kiitos :)

• hienoahienoa

"Ei ätmiyttä sillä poisteta, että täällä alettaisiin selkeesti rajoittamaan maahanmuuttoa. "
      Mutta tarpeeton verovarojen tuhlaus ja turha velanoton lisääminen poistettaisiin ainakin siltä osin, joten kyllä se kannattaa. Kyllä valtion pitää ensin huolehtia omistaan ja sitten vasta muista.

• justjooooo

Ja Sipilä ja kumppanithan ovat niin reiluja että "säästöt" jakaisivat meille kansalaisille eikä "säästötalkoita" enää pidettäisi? Uskokoon ken tahtoo.

• wefwefwef4efw

Milläs perusteella muka on ytni?

• Ok, mun täytyy vähän tarkentaa. Mulle ytni on sellainen, jolla on menestystä uralla, lis'äksi kaunis ja itsevarmakäytös, hyvät sosiaaliset taidot. Toki en ole vielä nähnyt elokuvaa, joten en nyt niin kovin paljoa tiedä siitä.

• ddfsfgfdg45tg

No elokuvissa nyt on ennenkin nähty sellaisia tarinoita, mitä ei tosielämässä koskaan tapahdu. "Hintelä ätmi pääsee harrastamaan seksiä ytnin kanssa" - siinä yksi sellainen.

• ei.jatkoon

Minä en oikein kykene fanittamaan noin kaukana todellisuudesta leijuvia elokuvia.

• Naiset eivät näe samaa todellisuutta, mitä ätmit - naiskirjailijan kirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe