Apua, lapsi löysi dildon

keski-ikäinenperheenäiti

Eilen 13-vuotias tytär löysi dildon sängystämme. En ollut käyttänyt sitä vuosiin. Olin eilen yksin kotona ja otin sen kaapista. Ei toiminut , kun paristo oli loppu. Olin todella huolimaton, kun jätin sen sitten sänkyyn. Oli kyllä todella nolo ja häpeällinen homma. Tytär oli raivoissaan, löi ja potkaisi minua ja sanoi "horoksi". Kävi vielä näyttämässä dildoa pari vuotta vanhemmalle isoveljelleen Pahinta on, että jäin kesällä hänelle kiinni aikuisviihteen katsomisesta. Olin yksin alakerrassa ja filmi pyöri kännykässä ja tytär tuli salakavalasti selkäni taakse. Siitäkin tuli melkoinen episodi. En puolustele itseäni muutoin kuin, että en ole lapsia tällaiselle altistanut tahallaan. Nämä ovat olleet puhtaita vahinkoja. Syy tähän kaikkeen on, että mies pitää minua puutteessa. Siis olen puutteessa oleva eroottinen keski-ikäinen perheenäiti. Viimeksi olen seksiä saanut ehkä 6 viikkoa sitten. On tämä kyllä noloa. Tulee lapsillekin tätä kautta tietoon miehen kanssa parisuhteessa olevat ongelmat. Kait se on tabu, että nainenkin voi masturboida, jos joutuu elelemään puutteessa. Mitä teen ? Lupaan lapselle, että teen nyt parannuksen tavoistani ? Ei lapsi tällaista oikein vanhemmalleen, ja vielä äidille, halua antaa anteeksi. Hän kokee, että olen toiminnallani vahingoittanut häntä. Häpeän itseäni.

8

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

      "Lupaan lapselle, että teen nyt parannuksen tavoistani ? "

      Miksi ihmeessä sinun pitäisi tehdä joku "parannus"? Et sinä ole tehnyt mitään väärää. Sinulla on oikeus omaan seksuaalisuuteesi ja tarpeittesi tyydyttämiseen.
      Ainoa jota voit pyytää anteeksi on se että lapset ovat joutuneet näkemää asioita jotka eivät heille kuulu ja jotka ovat sinun omia intiimejä asioitasi.
      Mutta älä nyt hyvä ihminen ala pyytelemään anteeksi sitä että sinulla on seksuaalisia haluja! Siitä lapsesi vain oppivat että seksuaalisuudessa tai sen tyydyttämisessä on jotain häpellistä.
      Nyt kannattaisi puhua lapselle seksistä ja seksuaalisuudesta. Kerrot että jokainen on seksuaalinen, myös sinä. Mutta että ne asiat ovat intiimejä ja niitä ei ole tarkoitus muiden nähdä etkä sinäkään ole tarkoittanut että he niitä näkisivät.
      Kerrot myös että vaikka nuorta seksiasiat helposti hävettävät ja ujostuttavat, seksi on silti mahtava asia eikä millää tavalla pahaa.

    • Alkuperäinen

      Suurkiitos vastauksesta. Tästä olikin tosi paljon hyötyä. Yritän vielä jutella jotenkin tähän tapaan asiasta.

    • Äitipuoli-Ilonpilaaja

      Niin löysi meilläkin. Se vaan hävisi yöpöydän laatikosta. Nyt kuuluu hirmuinen surina tytön huoneesta.
      Pitäisikö asia ottaa puheeksi?

    • Sitä ne hormonit teettää.

    • tosisairasta

      "Eilen 13-vuotias tytär löysi dildon sängystämme."
      Huh. Nukut 14 vuotiaan tyttäresi kanssa samassa sängyssä!
      Eikö sulla ole varaa ostaa 14 vuotiaalle omaa sänkyä? Suosittelen kysymään fyrkkaa sieltä, koska toi on tosi sairasta nukkua samassa punkassa ja kaivaa kimppapunkkaan ny vielä kaapista joku dildo!

      • Anonyymi

        oon aika varma että lapsi käveli vanhempien makuuhuoneeseen esim äidin luo tms


    • hahhahaa

      Hah hah,olipa uskottavaa. Siellä joku poikanen taas fantasioi.

    • Kyllä tuon ikäinen jo tietää mikä se on ja mitä sillä tehdään. Jos ei niin on tynnyrissä kasvanut, ilman internettiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe