Suoraa puhetta

ahjn

Mulla ja puolisolla on tapana aina välillä käydä viihteellä. Vaimoni ehti ensin baaritiskille ja minä tulin perään, siinä sitten joku mies tuli vaimon viereen ja alkoi kattelemaan pitkään. Vaimo huomasi ja kysäisi että ollaanko tuttuja vai. Mies sanoi että sun kasvot on jostakin tutut, ollaan varmaan ravintolassa vietetty iltaa. Vaimo sanoi et tuskin. Mies ei luovuttanut vaan mietti ja sitten läväytti...joo mä muistan nyt sut, ollaan oltu kerran sängyssä, olit hyvä pano muistan kyllä. Minä kulautin oluet väärään kurkkuun ja huomasin että vaimon posket alkoi punoittaa ja sanoi et ok ehkä ollaan joskus tavattu mut nyt olen mieheni kanssa iltaa viettämässä joten. Sanoin sitten miehen siirryttyä vaimolleni et olipia miehellä hyvä muisti kun mekin ollaan oltu yli 25 vuotta yhdessä, vaimo hermostui ja kysyi et epäiletkö hänen pettäneen vai, mieshän sanoi hänen olleen hyvä pano, jäänyt siis mieleen. Sitten vaimo alkoi tivaamaan että olenko eri mieltä siinä hyvässä panossa. Sanoin että olethan sä hyvä ei siitä kiinni. Vaimo sanoi että pidäkkin mielessä niit saat jatkossakin. En ole ennen kuulut noi suoraa puhetta vaimon suusta vaikka hienoudet jäi alkuvuosien jälkeen. Ei ole nainen puhunut ennen olevansa hyvä pano on varmaan tiennyt muutenkin mitä mieltä olen.

7

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komistus535

Panin vaimon siskoa ja paskansin samalla.

• pannutvarattuja

Pitäähän naisen vierastakin saada noin pitkän liiton aikana, miksi tyytyä yhteen 25v ajan.

• tappikolossajatkossakin

Panen aina vierasta naista kun paikka tulee, on sitten jonkun tyttöystävä taikka vaimo ei väliä. Seksiä ei voi saada koskaa liikaa.

• " vaimo hermostui ja kysyi et epäiletkö hänen pettäneen vai, mieshän sanoi hänen olleen hyvä pano, jäänyt siis mieleen. Sitten vaimo alkoi tivaamaan että olenko eri mieltä siinä hyvässä panossa."

Hyökkäys on paras puolustus.

• shiina

Suoraa puhetta? Voisihan sitä noinkin sanoa. Tuollainen puhe voi olla myös ihan vaan läppää, sellaistakin sattuu. Sinun ja vaimosi välinen dialogi oli kyllä asiallista ja nasevaa.

• eptoyiu

Ihme olis jos tunnistaisi yli 25v päästä että joo nyt muistan sut, harrastimme seksiä silloin. Parin vuoden sisään vois tunnistaa..

• eimikäänihme

Onhan mies voinut porata hyvinkin lähes samannäköistä naista, monilla on aika samanlaisia kasvonpiirteitä, olen itsekin joskus erehtynyt ja sitten nolottanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65