Palstan naisten seksielämä

Tämä-selvä

On aika surkeassa jamassa. Taitavat olla jo liian vanhoja että kukaan haluaa seksiä kanssanne joten lähinnä omin käsin joutuvat itseään hiplaamaan.

10

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen_saa_aina

      Jos vaan haluaa.

    • vinhaero

      Tyytyväisempiä tuntuvat olevan kuitenkin kun te ätmit...

      Ainiin, paitsi Valtakunta....

    • Tietäsitpä vaan, kun nuoria kolleja tulis ovista ja ikkunoista.. Välillä joutuu ihan toppuutelemaan, kun kauhee trafiikki käy ovella ja paikat jo puutuu. Ätmit ei näe naisista, kun unta. Tasan ei käy onnenlahjat.

      • oikeaa_tietoa

        Naista vie kiimavittu.


    • Liisanmielipide

      Komean ja kunnollisen kanssa on vaikeuksia

    • ihmettelenvaa

      Onko palstan miesten seksielämä hyvässä jamassa?

    • Sadesolaris

      No joo eiköhän se oo selvää et kaikilla jotka tänne palstalle eksyy on omat tunnelukkonsa ja ahdistuksensa. Ei silti jokainen täällä oleva oo pitkäaikaissyrjäytyny ikisinkku! Itse 23v nainen, yliopisto-opiskelija, parisuhde ja tyydyttävä aktiivinen elämä sekä seksielämä. Miksi olen sitten sinkku palstalla kahdelta aamuyöstä maanantaina? Koska mies koisaa vieressä ja itse kärsin unettomuudesta ja ahdistuskohtauksista. Jostain syystä näin järjettömän sisällön lukeminen rauhottaa mua. Kyl meit mahtuu monenlaisia tälle palstalle!

      • uteliasyökyöpeli

        Ahdistuskohtauksista? Kerrotko lisää?


    • marlotta

      Olen parisuhteessa ja seksielämä toimii suhteen yhtenä osa-alueena. Päivittäinen hellyys ja yhdessä vietetty aika töitten jälkeen on sitä elämän parasta aikaa. Mieheni on minua nuorempi, terveet elämäntavat ja rakastamme toisiamme. Tuossa on jo aika hyvät seksielämän piirteet, joten en voi valittaa.

    • Kurppa-nainen

      Runkata pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4361
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2345
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1341
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1117
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      990
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      990
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      975
    Aihe