Oon aiemminkin miettinyt tätä ja nyt kun taas viime yönä unissa olin taas lemmen leikeissä ja muistin uneni hyvin niin ajattelin rustailla asiasta. Unissa on hauska vaikka kaikkea järjen vastaista tapahtuu se siinä hetkessä on ihan normaalia ja loogista ja kaikkea sitä. Mutta yks asia on tullut huomattua seksi unista. En usko että unissa pääsen toteuttamaan mitään kummia fantasioita tai muita saavuttamattomia perversioita, vaan ihan arkista ihanaa irstailua joka voisi ihan tapahtuakkin. Unessa sormet kävivät siellä ja täällä ja kulli suussa ja kaikkea sitä, mutta koskaan missään unessani en pääse yhdyntään saakka. Aina olen herännyt ennenkö kulli on pilluun/peppuun painunut sisään. Hieno herätä siihen jos muistaa unensa kun fiilis on että melkein sai...taas. Mites muilla unet?
Seksiä unissa......melkein
uneksija_
4
189
Vastaukset
Ei sit varmaan kannata edes yrittää edetä yhdyntään uniesi aikana, vaan ihan suosiolla vain jatkaa ja jatkaa sitä sormettamista ja kullin imemistä ja kaikkea muutakin sitä, mitä nyt ikinä. Ehkä nukut aamulla pommiin, mutta voitpahan hyvällä omallatunnolla kertoa pommiinnukkumisen syyksi sen, että näit niin ihanaa unta josta et halunnut herätä :P
- ei.edes.unissa
En muista koskaan nähneeni seksiunia
- vai.olenko
Mulla on ollut homoseksiä unissa, vaikka olen umpihetero
- laavasuihku
Neitsyen unia tuommoset? Itse en näe seksiunia koska panen öisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv697805Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan96687- 454006
- 203687
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353536Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h513414No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413293Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni53036- 522979
- 422705