Ootteko miettineet, monen tatuoinnin perusteella voit ajoittaa ihmisen henkisen jonneiän aika tarkkaan:"Seksikäs" piikkilanka käsivarren ympärillä 90-luku (pamsu), random "syvälliset" kiinamerkit ja trämpstämpit 2000 -luvun vaihde (henkka jenni ja aamutiimi), "kovat" tassut/enkelin siivet ja tribaalit 2000 -luvun loppupuoli, "tyylikkäät" tähdet ja hihat 2010 -luku. jne.
Tämän takia en itse tatuointia, ainakaan valtavirtamuodinmukaista, se on kuin aikaleima parasta ennen päivästäsi, jota ei pääse pakoon. Kotisi sisustusksesta ylenmääräisen valkoisen ja tähdellä varustetut sisustustyynyt ja ikean malm -lipastot saat sentään napattua roskiin, tatska on siinä jäädäkseen. Samalla yleistymisestään huolimatta tatuointi varmaan ikuisesti jos ei enää nykyään valkoroskainen niin inan rahvas, harvalla kuninkaallisella tai muuten tyylikkäällä on tatskoja ainakaan näkyvillä paikoilla. Tähän varmasti on syynsä.
Naamatatuoinneista ja muista elämämkoluhommista ei kannata edes aloittaa.
Olkapäähän ankkuri voisi ironisuudessaan olla tatuointi johon taipuisin.
Mitä mieltä olette?
Tatuointi kertoo ottajansa henkiset teinivuodet
ei_jatkoon
2
400
Vastaukset
- Olenkaikennähnyt
Niitä nuoruusvuosien tribaaleja ja tähtiä on nyt peitelty uusilla värikuvilla, kestää taas parikymmentä vuotta muodissa mutta sitten alankin olla jo niin vanha ettei tarvitse enää otella tatuointeja. Ei hätää, kaikki ok.
- huIIu_akka
Saa niistä lapsenlapsille kerrottavaa https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6639301/Kelsy-Karter-gets-Harry-Styless-face-TATTOOED-cheek.html?ito=social-facebook
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140