Hyvin syövä mies

yksipuolista

Tai ainakin omia lisukkeitaan syövä.

Suunnitellessaan, ostaessaan tarvikkeet ja valmistaessaan ruokamme, mieheni ottaa huomioon terveydelliset rajoitteeni. Minun on vältettävä runsaasti rautaa sisältäviä kuten sisäelimiä. En pidä niistä muutenkaan. Kaikki kaalit kuuluvat kieltolistalle niiden K-vitamiinipitoisuuden vuoksi. Muutenkin on tärkeää, että syön päivittäin suunnilleen saman määrän vihreää.
Noilla rajoituksilla mieheni valmistama ruoka on tavallista, perinteistä kotiruokaa.
Useimmiten osana on broileria tai sian filettä. Lihapullat ja makaronilaatikko esiintyvät listalla kuukausittain.

Mutta! Riittääkö se? Ei riitä! Herra popsii lisäksi viikoittain ainakin 10 kanamunaa. Syön minäkin muutaman. Raejuustoa se pistelee poskeensa viikossa 4 - 5 kpl 400gr:n rasioita. Sötköttää sekaan sinihomejuustoa, keitettyjä kananmunia, dijonin hunaja sinappia, oliiviöljyä, valkisipulin kynsiä ja ties mitä.
Jotain jauhetta se sekoittaa milloin veteen, milloin maitoon. Olen itse laktoosi-intolerantikko ja ukkoni ryystää päivittäin rasvatonta maitoa 1,5l:n luokkaa.
Yhden jauhon tiedä. Se on glutamiinia.
Maapähkinöitä se syö kourakaupalla. Olemme eläneet myös kausia jolloin herra herkutteli savusiialla kyllästyttyään savustettuun kirjoloheen ja silakoihin.
Lista on niin pitkä, että jotain unohtuu.

Onneksi ruokapöydässä syömme samat ruuat mutta omat herkkunsa hän mussuttaa pöydässä itsekseen, tai pupeltaa osan tietsikan ääressä omassa huoneessaan.

10

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuqwertyu

      Ensin herätin muijan äänekkääseen ja pitkään ihanaan pieruun.
      Sitten perseestä alkoi roiskumaan ripulipaskaa muijan naamalle.
      Sit se alkoi jostain syystä huutamaan kuin hullu.
      Mitä tehdä?

    • 7470

      Tämä on ilmiselvä, vaikkakin turhan vaikeaselkoinen vastaus "huonosti syövälle miehelle".
      Koska huonosti syövällä ei vaikuta olevan terveydellisiä rajoituksia niin tämän aloittaja tarkoittane, että tehköön huonosti syövä itse sapuskansa, tai niin, että huonosti syövä valmistaa sellaiset ateriat jotka sopivat huonosti syövälle ja myös puolisolle.

    • problemresolve

      Ratkaisu ongelmaan.
      Sinä ostat ja teet omat ruokasi. Miehesi ostaa ja tekee omat syömisensä.
      Sinä et puutu miehen syömisiin, eikä hän sinun.

      • yksipuolista

        Miksi? Taisin mainita, että mieheni suunnittelee, ostaa tarvikkeet ja tekee meidän yhteiset ruuat.
        Sen lisäksi hän lataa itseensä noita ekstroja. Ajoittainen kalojen ylenpalttinen popsiminen saattaisi tuntua kiusanteolta koska olen kala allerginen, varsinkin silakalle.


      • pornoakosekatsoo
        yksipuolista kirjoitti:

        Miksi? Taisin mainita, että mieheni suunnittelee, ostaa tarvikkeet ja tekee meidän yhteiset ruuat.
        Sen lisäksi hän lataa itseensä noita ekstroja. Ajoittainen kalojen ylenpalttinen popsiminen saattaisi tuntua kiusanteolta koska olen kala allerginen, varsinkin silakalle.

        Äijä vetää proteiineja omassa huoneessaan tietokoneen ääressä kaksin käsin kun eukko kitisee muualla asunnossa.


    • Olenko ihan oikeasti ainut, joka ei näe miehen käytöksessä yhtään mitään vikaa, mutta pitää sen sijaan aloittajaa totaalisen pöpinä, jonka on pakko saada draamaa aikaiseksi ihan mistä tahansa?

    • pijkoijrr

      Mikä tässä on ongelma? Koska aloittajalla on ruokarajotteita, niin eihän niiden pidä miehen elämää rajoittaa. Mies päättäkööt itse omista syömisistään. Jos mies on terve, niin antaa palaa!

    • daadadaa

      Miehesi syö hyvin ja tekee sinulle ruokavalioosi sopivaa ruokaa. Mikä on ongelmana? Ehkä nuo määrät, etenkin jos mies on pienikokoinen, ylipainoinen ja istuu kokoajan koneen ääressä? On silti paljon parempi syödä paljon raejuustoa, ja juoda rasvatonta maitoa, yms. kuin juoda kaljaa litroittain ja syödä pizzoja.

      • yksipuolista

        Aloitukseni oli hätähuuto myönteisten asioiden puolesta. En odottanut kommentteja mutta toivoin joidenkin lukevan purkaukseni.
        Yritin myös malliksi vääntää positiivinen asia negatiiviseksi.
        Huonosti syövä mies inspiroi minut tähän ähkäisyyn.

        Joskus aikanaan Englannin eurovisoedustajana oli uskovainen poppari joka jodlasi "miksi vain pirulla pitäisi olle ne parhaat laulut?

        Mieheni on vain hieman yli170cm koska hänkin on lyhentynyt vuosikymmenten saatossa.
        Lihaksikas, niukkarasvainen, jäntevä ja kaikissa suhteissa aktiivinen.

        Minulla oli ketunhäntä kainalossa koska raejuustot, kananmunat, proteiinijauheet jne. ovat tarpeen varmistamaan proteiinin saanti sillä hänellä on kuntoilussa vain yksi lepopäivä viikossa.
        Vetelee, kyykistelee, ojentelee, koukistelee ja tekee mitä ties.
        Hän kelpuuttaa kuntosaliksi vain sellaisen missä on nostolava vapaan tangon treeneille.
        Mieleeni on jäänyt puolihuvittunut naureskelu nuorison putkivempeleille fitnesspuolella.

        Painonnostosta kävimme yhdessä katsomassa kaikki paikkakunnallamme järjestetyt Baltic Cup kisat, Ranska-Suomi maaottelun, yhdet SM-kisat ja muutaman paikalliseuran ja tukholmalaisen seuran väliset punttikisat.

        Alle 6-kymppisenä mieheni perehtyi 3:n vuoden ajan myös tuohon kalja-laiskottelu elämäntapaan.


      • uhregf
        yksipuolista kirjoitti:

        Aloitukseni oli hätähuuto myönteisten asioiden puolesta. En odottanut kommentteja mutta toivoin joidenkin lukevan purkaukseni.
        Yritin myös malliksi vääntää positiivinen asia negatiiviseksi.
        Huonosti syövä mies inspiroi minut tähän ähkäisyyn.

        Joskus aikanaan Englannin eurovisoedustajana oli uskovainen poppari joka jodlasi "miksi vain pirulla pitäisi olle ne parhaat laulut?

        Mieheni on vain hieman yli170cm koska hänkin on lyhentynyt vuosikymmenten saatossa.
        Lihaksikas, niukkarasvainen, jäntevä ja kaikissa suhteissa aktiivinen.

        Minulla oli ketunhäntä kainalossa koska raejuustot, kananmunat, proteiinijauheet jne. ovat tarpeen varmistamaan proteiinin saanti sillä hänellä on kuntoilussa vain yksi lepopäivä viikossa.
        Vetelee, kyykistelee, ojentelee, koukistelee ja tekee mitä ties.
        Hän kelpuuttaa kuntosaliksi vain sellaisen missä on nostolava vapaan tangon treeneille.
        Mieleeni on jäänyt puolihuvittunut naureskelu nuorison putkivempeleille fitnesspuolella.

        Painonnostosta kävimme yhdessä katsomassa kaikki paikkakunnallamme järjestetyt Baltic Cup kisat, Ranska-Suomi maaottelun, yhdet SM-kisat ja muutaman paikalliseuran ja tukholmalaisen seuran väliset punttikisat.

        Alle 6-kymppisenä mieheni perehtyi 3:n vuoden ajan myös tuohon kalja-laiskottelu elämäntapaan.

        Syö paskaas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe