Kuinka huomata/tajuta naisen kiinnostus salilla?

typerys

Otsikossa kysymys. Kohteena käsittääkseni toiseksi todennäköisin iskupaikka (ilmeisesti miehille). Hankala näin miehenä tajuta naisten kiinnostuksen osoitukset etenkin salilla, jos niitä on edes ollut. Mitkä ovat selkeitä liikkeitä? Mitkä lasketaan kuuluvan salin henkeen?

8

513

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n28KS

      No, jos itse olen kiinnostunut miehestä (joka ei ole millään tavalla tuttu) niin ainakin minulla maneerit ovat tällaisia:
      - pitkiä katseita. Kun mies kääntyy katsomaan minua, annan pikaisen hymyn, mutta käännyn nopeasti katsomaan muualle. Ekoilla kerroille hymy ei tosin irtoa, olen vain totaalisen hölmistynyt ja häpeissäni, että toinen tajuaa minun katsoneen.
      - tulen lähelle treenaamaan.
      - jos tiedän, mihin aikaan mies käy salilla, ajoitan omat treenini samoihin aikoihin.
      - valkkaan vaatteeni hieman tarkemmin.

      Mitään muuta en teekään. Jos joskus päädytään puhekontaktiin asti, ihan vaikka vaan sillä, että kysytään, vieläkö teet laitteella x jotakin, niin saatan heittää siihen jotakin ylimääräistä. Vaikka kehuja miehen vaatteista / treenaustavasta tai jotakin pientä vitsiä. Testaan, miten mies vastaa. Jos vastaus on positiivinen, saatan jatkossakin uskaltaa ohimennen kysymään vaikka, tekeekö hän laitteella jotakin vielä (vaikken oikeasti oli koko laitteelle tulossakaan) tai tervehtiä häntä, kun nähdään salilla. Jos kaikki yllämainitut menee positiivisesti, niin jossain vaiheessa voin rohkaista mieleni ja kysyä vaikka kahville.
      Mutta jos vastaukset ovat yhtä, kahta sanaa ja murahdusmaisia, niin vetäydyn vaan hiljaa taaksepäin ja lopetan kaikki yllä olevat maneerit.

      • Noi on aika hyviä merkkejä.

        " jotakin, niin saatan heittää siihen jotakin ylimääräistä. Vaikka kehuja miehen vaatteista / treenaustavasta tai jotakin pientä vitsiä."

        Minusta tuo vastavuoroisuus on todella tärkeää. Jos mies tulee esimerkiksi kysymään jotain, niin kannattaa jatkaa juttua. Jos esimerkiksi itse sanon vaikka menen samalle laitteelle ja puhelen jotain small talkia, niin odotan naisen joskus vastavuoroisesti tulevan sanomaan minulle jotain, edetäkseni.


    • salikisu32

      Ujona naisena en anna kovin selkeitä vinkkejä. Saatan katsoa, vilkuilla ja hymyillä. Jos kiinnostuksen kohde juttelee minulle jostain niin katson silmiin, koetan näyttää kiinnostuneen sosiaaliselta ja puhua enemmän. Pitkitän katsettani. Ehkä kysyn jopa jotain takaisinkin. Äänensävyni muutan herkemmäksi, hiljaisemmaksi ja hellemmäksi. Saatan esittää vähän tyhmempää kuin olen ja jopa avutonta (ei vältämättä toimi ollenkaan, mutta tapahtuu jotenkin näin ujona luonnostaan ) :D Ainakin tilanteen mentyä, seuraan miestä ja vilkuilen. Olen monesti niin epävarma itse, että en usko kenenkään olevan minusta sillä tavalla kiinnostunut. Onhan salilla paljon kuumempiakin mimmejä kuin minä. En oikein halua ahdistella katsellaani miehiä. Heidän treeninsä voi mennä pilalle. Tiedän sen siitä jos joku tuntuu tuijottavan minua niin vaatii paljon että saan ajatuksen muualle kuin tyypin tuijotukseen.

      Näin monimutkaisena otuksena jopa saatan olla täysin välittämättä hauskannäköisestä miehestä ja kääntää heti katseeni/olla huomaamatta jos kiinnostuksen kohde katsoo minuun. Pahimmillaan jopa jännityn jos en ole sosiaalisella päällä, vaikka tyyppi on kiinnostava.

      Eli vastaus on että minun kohdalla "ei mistään". koeta siinä sitten miehenä tajuta jotain minun iskemisestä.

      • kollipuolikas

        salikisu32 kirjoittaa: "Eli vastaus on että minun kohdalla "ei mistään". koeta siinä sitten miehenä tajuta jotain minun iskemisestä."

        No näinpä se tahtoo olla. Melkoista salatiedettä on kahden ujomman ihmisen yrittää tutustua toisiinsa, tositarkoituksin, tuollaisessa paikassa ja tilanteessa. Nainen jos on ystävällinen kaikille, saa helposti niskaansa jos jonkinlaisia ehdotuksia, ja jos ylläpitää jatkuvasti vakavaa naamaa pidetään tylynä ihmisenä.

        Moni ratkaiseekin em.ongelman, laittamalla kuulokkeet korvilleen ja varoo visusti katsomasta ollenkaan ympärilleen.

        Kyllä perinteinen tanssipaikka on siinä mielessä ylivoimainen ihmisten kanssa tutustumiseen, koska se on ihan siihen tarkoitettu. Olisi näet aika omituista jos siellä miehet ja naiset pyörisivät kuulokkeet päässään.


    • mukavaan

      tise olen vähän ujon puoleinen indovertti niin tuo naisen lähestyminen sillä silmällä pistää miettimään tilanne tajun menenkö juttusille vai meneekö mokaamiseksi jos on liika suora viivainen aloituksessa,

    • sisimmässänikuolaan

      minua ahdistaa salilla hyvänmuotoiset naiset kun haluis tehdä tuttavuutta ja ehkä joku nainen ajattelee samoin muttei katseita (useita) pitemmälle päästä

    • Eimistäänkuneiolemitään

      Kyllä menis hermo jos joku mies alkaisi salilla yrittämään yhtään mitään. Sali on treenaamista varten ei treffimesta.
      Sama koskee kauppoja yms. paikkoja.

    • Nyt-niitä-valoja-päälle

      Huomaa kyllä taas miten kapeakatseiset monet on.
      Missä lienee tynnyrissä koko elämänsä elänyt.

      Tuntuu, että Suomessa on rakennettu sellainen kuvitelma, että jos haluat deittiseuraa niin se tapahtuu ainoastaan yökerhossa ja aamulla krapulassa Tinder sovelluksen avulla kumppania etsien.

      Mielestäni tuttavuutta voi tehdä missä tahansa, kunhan sen tekee hyvän maun rajoissa asiallisella tavalla.

      Se on eri asia, että missä ja miten toimii sekä millä tavalla aloittaa keskustelun.

      Kyllä juntteja myös joka paikkaan mahtuu, mutta mielestäni kaikkia ihmisiä ei pitäisi heti leimata häiriköksi.

      Jos joku ajattelee, että kauppa on vain ostoksia varten ja kokee ahdistusta ihmisten ympärillä sekä juoksee, kuin maantienkiitäjä äkkiä himaan niin silloin suosittelen vaikka sitä Alepan kotiinkuljetus ruoka-autoa.

      Jos minä olen uimahallin yleisessä saunassa ja joku aloittaa keskustelun vaikkapa siitä kuuluisasta säästä tai kysyy, "heitetäänkö lisää löylyä" samalla hymyilee minulle niin en minä heti vedä sellaisia johtopäätöksiä, että kyseessä on homo joka tuli minun saunomista häiritsemään ahdistellen.

      Tai sitten saa heti traumoja samalla ajatellen, että " Herran jumala, sehän puhui mulle, mulla meni ajatukset täysin sekasin, kun mietin juuri, että mitä siinä edellisessä Salkkari jaksossa tapahtui".
      Mähän joudon kohta jo vastaamaan ja keskustelemaan kohta ton ukkelin kanssa joka rupesi höpisemään mulle lauteilla. Parasta, että menen suihkunkautta äkkiä jonnekkin nurkkaan kuivaamaan itseäni.

      Keskustelun voi mielestäni aina aloittaa, mutta kannattaa miettiä milloin on oikea hetki.
      En minäkään mene häiritsemään jos joku vetää just jotain sarjaa jossain laitteessa, vaikkapa kysymällä paljonko kello on, mutta jos kaunis nainen tekisi saman asian miehelle niin useimmat kyllä varmaan ei koe asiaa kiusalliseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe